Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół i odwóz ze szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w roku 2021 realizowany w formie biletów miesięcznych

Przysuska Administracja Oświaty w Przysusze ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, ul. Krakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 753 521 , fax. 486 753 521
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przysuska Administracja Oświaty w Przysusze
    ul. Krakowska 35
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 486 753 521, fax. 486 753 521
    REGON: 67302133400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminaprzysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół i odwóz ze szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w roku 2021 realizowany w formie biletów miesięcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Nazwa zamówienia: Dowóz uczniów do szkół i odwóz ze szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w roku 2021 realizowany w formie biletów miesięcznych. 3.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych obejmujących dowóz i odwóz dzieci oraz świadczenie opieki w trakcie dowozu uczniów do szkół i odwozu ze szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w roku 2021 realizowany w formie biletów miesięcznych. Przewóz uczniów będzie realizowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Lokalizacja placówek oświatowych: 1. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przysusze, ul. Krakowska 76, (PSP1), 2. Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze,(ZPO), a) budynek ul. Skowyry 41, b) budynek ul. Warszawska 45; 3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Skrzyńsku, ul. Wjazdowa 9, (PSPSk), 4. Niepubliczny Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy, Przysucha, ul. Przemysłowa 5 (NOSW). Szacunkowa liczba uczniów dojeżdżających - 294 Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie. Szczególnie w przypadku wystąpienia w trakcie danego miesiąca trwania umowy nadzwyczajnych okoliczności, wywołanych siłą wyższą, w szczególności takich jak wprowadzenie stanu nadzwyczajnego, które to okoliczności będą powodowały konieczność wstrzymania wykonania świadczenia usług przewozowych świadczonych na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę w sposób określony w projekcie Umowy – stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ lub też wprowadzone zostanie w związku z pandemią koronawirusa SARS CoV–2, wywołującego chorobę Covid – 19, tzw. zdalne nauczanie w szkołach - wówczas Wykonawca będzie uprawniony do otrzymania za ten miesiąc wynagrodzenia częściowego w wysokości proporcjonalnej do ilości dni wykonania usługi, iloczynu ilości sprzedanych i wydanych uczniom biletów miesięcznych oraz stawki wskazanej. Wykonawca zapewnia opiekę nad uczniami w czasie dowozu do szkoły i odwozu ze szkoły. Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne, uczniowie szkół podstawowych, na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę, według otrzymanych od Zamawiającego informacji o liczbie uczniów uprawnionych do dowozu. Kontrolę uprawnień przejazdu osób korzystających z przewozów umownych wykonuje opiekun. Dopuszcza się przejazdy uczniów, którzy nie są uprawnieni do korzystania z bezpłatnego dowozu oraz sprzedaż im biletów. Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu szkolnego ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu do chwili przekazania ich wyznaczonemu przez dyrektora szkoły nauczycielowi - wychowawcy oraz za uczniów odwożonych od chwili odebrania ich do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą ich rodzice/prawni opiekunowie. Szczegółowe rozkłady godzin odwozu i dowozu uczniów na poszczególnych trasach są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godziny dowozu i odwozu uczniów. Wykonawca do dowozu uczniów do szkół, ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich i odpowiednio oznakowane. Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących, dostosowaną do ilości dowożonych osób. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: Zamawiający przekaże listę uczniów korzystających z dowozów w celu wystawienia biletów na podstawie umowy powierzenia danych osobowych do przetwarzania informacji o uczniach. Umowa powierzenia danych osobowych do przetwarzania zostanie zawarta z Wykonawcą w terminie 7 dni od daty podpisania umowy na dowóz uczniów do szkół i odwóz ze szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w roku 2021. 3.4. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Przedmiot zamówienia jest zgodny z Nomenklaturą wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), to jest: Główny przedmiot zamówienia (CPV) - 60 11 20 00-6 3.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 3.5.1. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 3.5.2. Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140). 3.5.3. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1843). 3.5.4. Zasadami określonymi w koncesjach. 3.5.5. Postanowieniami Umowy będącej załącznikiem do SIWZ – załącznik nr 8 do SIWZ. 3.6. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest teren Gminy i Miasta Przysucha. 3.7. Termin wykonania zamówienia. 3.7.1. Termin wykonania zamówienia od 18 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. 3.8. Zatrudnienie na umowę o pracę. 3.8.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy (j.t. Dz.U. 2018 poz. 108 z późn. zm.) na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. 3.8.2. Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: kierowca autobusu. 3.8.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia wyżej wymienionych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia określa projekt umowy – załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz przedłoży: - licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 poz. 2140) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie wymóg dotyczy każdego z nich).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą. Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty – załącznik nr 2 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: 10.1. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 4 do SIWZ, 10.2. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ, 10.3. w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów należy przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów – załącznik nr 11 do SIWZ. 10.4. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 10.5. potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej lub niepieniężnej – oryginał dokumentu – zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 16 niniejszej SIWZ. 10.6. Pełnomocnictwo (składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach