Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół Gminy Mikołów

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 500 , fax. 323 248 400
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 248 500, fax. 323 248 400
    REGON: 27625763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mikolow.eu/?c=431

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół Gminy Mikołów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów do szkół Gminy Mikołów . (zgodnie z wykazem tras opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ) 2.Przewozy będą wykonywane w okresie trwania roku szkolnego w dniach zajęć szkolnych według rozkładu uzgodnionego z Zamawiającym. 3.Szacunkowa ilości dni nauki szkolnej przyjęta na potrzebę przeprowadzenia postępowania wynosi 191 dni. 4.Szacunkowa łączna liczba km w roku do przejechania 30560 km. 5.Do obowiązków Wykonawcy należy zabieranie przed każdym wyjazdem opiekuna wyznaczonego przez szkołę w celu zabezpieczenia opieki nad przewożonymi uczniami. 6.Do zamówienia nie bierze się pod uwagę przebiegu pojazdów do miejsca świadczenia usługi. Ewentualne koszty z tym związane Wykonawca powinien uwzględnić w oferowanej cenie jednostkowej. 7.Usługi powinny być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 8.Pojazdy przeznaczone do wykonania umowy w roku zakończenia zlecenia, czyli w roku 2021 nie mogą być starsze niż 20 lat. 9.Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie - odpowiednio dla danej trasy. 10.Wykonawca musi dysponować, co najmniej 3 (trzema) pojazdami – po jednym pojazdem dla każdej trasy. 11.W przypadku gdy wykonawca będzie realizował zamówienie większa ilością pojazdów należy zgłosić ten fakt Zamawiającemu w celu zapewnienia przez Zamawiającego opiekunów do każdego pojazdu. 12.W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zapewnienia na swój koszt zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powstały zakłócenia w realizacji dowozu uczniów. 13.Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosi 30 minut. 14.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkoły oraz w drodze powrotnej. 15.Osoba pełniąca funkcję opiekuna wyznaczona przez Zamawiającego będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu do szkoły, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, zapewnienia opieki podczas przejścia uczniów z autobusu do budynku szkoły, opieki i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu. 16.Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. 18.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z przebiegiem i długością tras. 19.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć każdorazowo do faktury oryginał Karty wykonywanych przewozów za rozliczony miesiąc według wzoru określonego w załączniku nr 1 do umowy. 20.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 11040,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy czterdzieści złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca, który prowadzi działalność w zakresie pasażerskiego transportu lądowego musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach