Przetargi.pl
Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020 Część I Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Orzesza Część II Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych

Miasto Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323248800 , fax. +48323248826
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Orzesze
    ul. Św. Wawrzyńca 21
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. +48323248800, fax. +48323248826
    REGON: 27625765300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020 Część I Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Orzesza Część II Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2.1 Część I. - Dzienny dowóz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020 dla części I zamówienia obejmuje około 31 uczniów (na dzień 28.06.2019r.)dowożonych do szkół podstawowych. Łączna dzienna ilość wozokilometrów ok. 85 wzkm dla autobusów ( trasa Zawada-Zazdrość -Gardawice-Mościska-Zawiść). Przewidywana liczba dni na realizację usługi zgodnie z podanym kalendarzem MEN – 188 dni. Trasy i godziny przejazdu autobusu zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzenia planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Plany zostaną sporządzone w miesiącu sierpniu przed rozpoczęciem roku szkolnego. Zamawiający gwarantuje wykonanie i zapłatę za 80% przedmiotu zamówienia dla części I w okresie realizacji umowy, z zastrzeżeniem możliwości zrezygnowania z realizacji w/w trasy w chwili wejścia w życie bezpłatnego transportu na terenie miasta Orzesza zorganizowanego w ramach Współpracy z Gminą Łaziska Górne. Pozostała część zamówienia będzie dostosowana do bieżących potrzeb Zamawiającego wynikających z opracowanych planów lekcji dla poszczególnych szkół. Na dzień 28.06.2019r. sporządzone orientacyjny plan dowozu uczniów do placówek oświatowych w roku 2019/2020, który może zostać godzinowo zmodyfikowany zgodnie ze sporządzonymi planami zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. UWAGA: Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo zrezygnowania z realizacji w/w trasy w chwili wejścia w życie bezpłatnego transportu na terenie miasta Orzesza zorganizowanego w ramach Współpracy z Gminą Łaziska Górne. Dowóz świadczony będzie środkami transportu, do których Wykonawca posiada tytuł prawny, obsługiwanymi przez kierowców Wykonawcy; przez dowóz rozumie się przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych. Zamawiający zapewnia opiekunów w trakcie przewozów. Dyspozytor – koordynowanie godzin przejazdu autobusów szkolnych, a w przypadku zmiany godzin lub awarii pojazdu koordynowanie i nadzorowanie bieżących zmian, koordynowanie tras w przypadku zmiany punktów odbioru uczniów. Autobusy do przewozu osób powinny posiadać ilość miejsc odpowiednią do liczby przewożonych dzieci, nie mniej niż 35, z zastrzeżeniem, że liczba dzieci może ulec zmianie. UWAGA: Zamawiający pod pojęciem autobus rozumie definicję wynikającą z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 poz. 1260 z późn. zm.) 1.2.2.Część II. - Dzienny dowóz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020 dla części II zamówienia obejmuje około 50 (na dzień 28.06.2019r.) uczniów niepełnosprawnych dowożonych do szkół specjalnych zgodnie ze skierowaniem Starosty Powiatu Mikołowskiego ( Zespół Szkół Specjalnych Nr 2 w Mikołowie, Zespół Szkół Specjalnych Nr 1 w Borowej Wsi, Zespół Szkół Specjalnych Nr 8 w Tychach, Zespół Szkolno-Przedszkolny dla dzieci Niesłyszących i Słabosłyszących w Katowicach, Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Wyrach). Łączna dzienna ilość wozokilometrów ok. 418 wzkm dla autobusów. Przewidywana liczba dni na realizację usługi zgodnie z podanym kalendarzem MEN – 188 dni. Trasy i godziny przejazdu busów zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzenia planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Plany zostaną sporządzone w miesiącu sierpniu przed rozpoczęciem roku szkolnego. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia t.j. całości zamówienia. Zamawiający wymaga posiadanie co najmniej 6 autobusów z których: a) (ZSS NR 2 w Mikołowie), 1 autobus do przewozu osób powinien posiadać ilość miejsc odpowiednią do liczby przewożonych dzieci, nie mniej niż 20, z zastrzeżeniem, że liczba dzieci może ulec zmianie, w takim wypadku wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania środka transportu do liczby przewożonych osób. (ZSS NR 2 w Mikołowie) b) 1 autobus do przewozu osób powinien posiadać ilość miejsc odpowiednią do liczby przewożonych dzieci, nie mniej niż 10 oraz platformę dla niepełnosprawnych, z zastrzeżeniem, że liczba dzieci może ulec zmianie, w takim wypadku wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania środka transportu do liczby przewożonych osób (ZSS NR 2 w Mikołowie), c) 1 autobus do przewozu osób powinien posiadać ilość miejsc odpowiednią do liczby przewożonych dzieci, nie mniej niż 10 oraz platformę dla niepełnosprawnych, z zastrzeżeniem, że liczba dzieci może ulec zmianie, w takim wypadku wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania środka transportu do liczby przewożonych osób (ZSS Nr 1 Borowa Wieś), d) 1 autobus do przewozu osób powinien posiadać ilość miejsc odpowiednią do liczby przewożonych dzieci, nie mniej niż 6 , z zastrzeżeniem, że liczba dzieci może ulec zmianie, w takim wypadku wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania środka transportu do liczby przewożonych osób (ZSS Nr 8 Tychy), e) 1 autobus do przewozu osób powinien posiadać ilość miejsc odpowiednią do liczby przewożonych dzieci, nie mniej niż 8 , z zastrzeżeniem, że liczba dzieci może ulec zmianie, w takim wypadku wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania środka transportu do liczby przewożonych osób (ZSP w Katowicach) f) 1 autobus do przewozu osób powinien posiadać ilość miejsc odpowiednią do liczby przewożonych dzieci, nie mniej niż 7 , z zastrzeżeniem, że liczba dzieci może ulec zmianie, w takim wypadku wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania środka transportu do liczby przewożonych osób (OREW w Wyrach) UWAGA: Zamawiający pod pojęciem autobus rozumie definicję wynikającą z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 poz. 1260 z późn. zm.) Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca biorący udział w postępowaniu zapewnił dla części II przewóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunami na poszczególnych trasach, zapewnionym przez Wykonawcę podczas przewozu. Koszt opiekunów należy wliczyć w koszt realizacji usługi. Dowóz świadczony będzie środkami transportu do których Wykonawca posiada tytuł prawny, obsługiwanymi przez kierowców Wykonawcy; przez dowóz rozumie się przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych Wykonawca zapewnia opiekunów w trakcie przewozów. Dyspozytor – koordynowanie godzin przejazdu pojazdów (busów), a w przypadku zmiany godzin lub awarii pojazdu koordynowanie i nadzorowanie bieżących zmian, koordynowanie tras w przypadku zmiany punktów odbioru uczniów. Trasy i godziny przejazdu pojazdów zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzenia planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Plany zostaną sporządzone w miesiącu sierpniu przed rozpoczęciem roku szkolnego. 1.3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.5. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 1.6.Podwykonawcy: Wykonawca nie może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia: t.j. dowozu uczniów i uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych i szkół specjalnych. 1.7.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, do 50% zakresu zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu podobnych usług do usług, o których mowa w punkcie 1.2.1 i 1.2.2 niniejszej SIWZ. Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu negocjacji z wybranym wykonawcą. Warunki, na jakich usługi zostaną udzielone: - w przypadku wyczerpania kwoty zawartej umowy, - w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej, - udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji w Wykonawcą, - stawka jednostkowa wynagrodzenia 1 dzień świadczenia usługi transportowej będzie podlegała negocjacji. 1.8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. 1.9. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w opisie przedmiotu zamówienia dotyczącym II części zamówienia. 1.10. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. kierowców autobusów realizujących zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości Dla części I 3 000,00zł (słownie: trzy tysiące zł) Dla części II 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł) Wadium dla każdej z część zamówienia w przypadku wykonawcy składającego oferty na dwie części zamówienia powinno zostać wniesione oddzielnie. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12.07.2019r. do godz. 9:00 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do UM ORZESZE pok. nr 19. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w zakresie części I i II 3.1.1 W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. z 2016r. Dz. U. poz. 1907 z późn. zm.). Zezwolenia lub licencje udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale IV pkt 7 i 8 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach