Przetargi.pl
Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017 (części zamówienia I i II)

Miejski Zespół Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Powstańców 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2215355 , fax. 032 2214529
  • Data zamieszczenia: 2016-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Oświaty
    ul. Powstańców 5 5
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. 032 2215355, fax. 032 2214529
    REGON: 27278972600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017 (części zamówienia I i II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia obejmuje: Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017 (części zamówienia I i II) Część zamówienia I Dzienny dowóz obejmuje około 354 uczniów do szkół podstawowych (7 szkół) i jednego gimnazjum na terenie miasta Orzesze Łączna dzienna ilość wozokilometrów ok. 335 wzkm dla autobusów. Przewidywana liczba dni na realizację usługi - 191 dni. Trasy i godziny przejazdów autobusów zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzeniu planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Część zamówienia II Dzienny dowóz obejmuje około 42 uczniów niepełnosprawnych dowożonych do szkół specjalistycznych zgodnie ze skierowaniem Starosty Powiatu Mikołowskiego. Łączna dzienna ilość wozokilometrów ok. 495 wzkm dla mikrobusów dla dzieci niepełnosprawnych. Przewidywana liczba dni na realizację usługi - 191 dni. Trasy i godziny przejazdów mikrobusów zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzeniu planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Podwykonawcy. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. całości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 6.000,00 zł dla części I zamówienia 5.000,00 zł dla części II zamówienia Wadium dla każdej z część zamówienia w przypadku wykonawcy składającego oferty na dwie części zamówienia musi zostać wniesione oddzielnie. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. , poz.1804 oraz poz. 978 i 1240 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 80 8454 1040 2002 0013 9032 0003 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 14.04.2016r. do godz. 09:00 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do MZO ORZESZE -sekretariat. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach