Przetargi.pl
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w okresie od 02 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2015r.

Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Wyzwolenia 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2124277, 2124436 , fax. 032 2124277, 2124436
  • Data zamieszczenia: 2014-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu
    ul. Wyzwolenia 2 2
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 032 2124277, 2124436, fax. 032 2124277, 2124436
    REGON: 27208695300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzo.suszec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w okresie od 02 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2015r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kod Wspólnego Słownika Zamówień:CPV 60.10.00.00 - 9 Usługi w zakresie transportu drogowego, CPV 60.13.00.00 - 8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Suszec (w miejscowościach: Suszec, Kryry, Mizerów, Kobielice, Radostowice, Rudziczka) do:1)Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, ul. Zamenhofa 5, 2)Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, ul. Księżycowa 25, 3)Przedszkola Publicznego nr 21 w Pszczynie (grupa specjalna), ul. Księżycowa 27,4)Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach -Dziedzicach, ul. Legionów 59, 5)Gimnazjum Publicznego w Kryrach, ul. Nierad 86, 6)Gimnazjum Publicznego w Radostowicach, ul. Dworcowa 56, 7)Szkoły Podstawowej w Suszcu, ul. Szkolna 130, 8)Przedszkola Publicznego w Suszcu, ul. Św. Jana 70 ,9)Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, ul. Piastów Górnośląskich 6, 10) Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Pszczynie,ul. Dr W. Antesa 1, w okresie od 02.01.2015 r. do 31.12.2015 r., w dniach nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego 2014/2015 i 2015/2016 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zmianę ilości uczniów dowożonych do szkół. Przedmiot zamówienia dotyczący Dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w okresie od 02 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2015r. obejmuje 6 zadań (części): 1)ZADANIE Nr 1 Dowóz uczniów do szkół specjalnych w Pszczynie i Czechowicach - Dziedzicach, a)zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, do Szkoły Podstawowej nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie, Przedszkola Publicznego nr 21 w Pszczynie (grupa specjalna), Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2014/2015 i roku szk. 2015/2016. Dowóz od poniedziałku do piątku, na godzinę 8:00- 8:15, odwóz po skończonych zajęciach ok. godz. 14:20 - 14:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami tych szkół. Godzina odjazdu z pierwszego przystanku: 6:30, b) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w szkół specjalnych,c) adresy dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół: Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie: Mizerów, ul. Wyzwolenia - 2 uczniów; Mizerów, ul. Potoczek - 1 uczeń; Mizerów, ul. Lipki - 1 uczeń; Kryry; ul. Wilcza - 2 uczniów; Suszec, ul. Wielodroga - 1 uczeń; Suszec, ul. Piaskowa- 4 uczniów; Suszec, ul. Na Grabówki - 1 uczeń; Suszec, ul. Szkolna - 1 uczeń; Suszec, ul. Ogrodowa - 2 uczniów; Radostowice, ul. Bartnicza - 1 uczeń; Radostowice ul. Wysoka - 1 uczeń; Radostowice, ul. Dworcowa - 2 uczniów; Rudziczka, ul. Strażacka - 1 uczeń; Razem : 20 uczniów Zespół Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach: Suszec, ul. Szkolna - 1 uczeń, Szkoła Podstawowa nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Pszczynie: Suszec, ul. Mokra - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Wąska - 1 uczeń. Razem: 2 uczniów. Przedszkole Publiczne nr 21 w Pszczynie (grupa specjalna): Kryry, ul. Krótka - 1 dzieckoW roku szkolnym 2014/2015 liczba uczniów dowożonych do w/w szkół wynosi łącznie 24 uczniów. d)liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynika z ilości uczniów do nich zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2015r. ( rok szkolny 2015/2016), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno- Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów.e)w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zamawiający wymaga dodatkowego opiekuna dla dziecka dowożonego do Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 14 do SIWZ - Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki.f)wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci.g)przewidywana liczba dni dowozu - 187 dni. h)dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 104 km. i)w przypadku nieobecności ucznia dowożonego do Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach Dziedzicach, obejmującego trasę Pszczyna (ZSS nr 4, ul. Zamenhofa 5) - Czechowice - Dziedzice (ZSS Nr 4, ul. Legionów 59), opisanego w pkt 3.3.1. lit. a, tj. stawka za 1 kurs przewozu zostanie pomniejszona o 17,31% stawki przewozu za jeden kurs podanej w ofercie Wykonawcy. W przypadku nie wykonania tylko kursu dowozowego lub odwozowego do tej placówki, stawka ta zostanie pomniejszona o 8,65%. 2) ZADANIE Nr 2 Dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kryrach a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kryrach i obejmuje dowóz uczniów z Mizerowa w dniach nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2014/2015 i roku szkolnego 2015/ 2016, na godzinę 8.00, począwszy od przystanku Mizerów - Borki, a następnie Mizerów- Szkoła, Mizerów - PGR - do Gimnazjum Publicznego w Kryrach, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych (zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym.Godziny odjazdu z poszczególnych przystanków ( trasa do GP Kryry): Mizerów - Borki: godzina 7:30,Mizerów - Szkoła: godzina 7: 37, Mizerów - PGR: godzina 7: 39.b) Przewidywane są 4 dodatkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez Dyrektora Gimnazjum Publicznego w Kryrach dniach, ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących na drugi odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. W okresie wiosennym i jesiennym liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie ze względu na dojazdy uczniów własnymi środkami komunikacji. Informację w tej sprawie udzieli Wykonawcy Dyrektor GP Kryry. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Kryrach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Przewiduje się następujące godziny odwozów z GP Kryry: pierwszy odwóz ze szkoły - godzina 14:30 (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek ), 13:55 (piątek - tylko jeden odwóz), drugi odwóz ze szkoły - godzina 15:20 (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek)c)Ilość uczniów przewidziana do przewozu: w roku szkolnym 2014/2015: Przystanek Mizerów - Borki: 11 uczniów; Przystanek Mizerów - Szkoła: 24 uczniów; Przystanek Mizerów - PGR: 12 uczniów; razem: 47uczniów w roku szkolnym 2015/2016: Przystanek Mizerów - Borki: 9 uczniów; Przystanek Mizerów - Szkoła: 25 uczniów; Przystanek Mizerów - PGR: 17 uczniów; razem: 51 uczniów. d) W czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 14 do SIWZ - Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki.e) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości, posiadający liczbę miejsc siedzących/stojących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. f) przewidywana liczba dni dowozu - 187 dni. g) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 13 km. h) ilość dzieci dowożonych do szkół może ulec zmianie w roku szkolnym 2015/2016. 3) ZADANIE Nr 3 Dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach, a)zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach oraz obejmuje dowóz uczniów z Kobielic w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2014/2015 i roku szkolnego 2015/2016, na godzinę 8:00, począwszy od przystanku Kobielice - Szkoła, a następnie przystanek Kobielice - Kościół, Kobielice - MEDROS i dalej do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach (parking przy kościele). Odwozy po zajęciach szkolnych będą się odbywały w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych ( zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Godziny odjazdu z poszczególnych przystanków:Kobielice - Szkoła: godzina 7 : 30, Kobielice - Kościół: godzina 7 : 32, Kobielice - Medros: godzina 7 : 35. b) przewidywane są 4 dodatkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez Dyrektora Gimnazjum Publicznego w Radostowicach dniach, ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących na 2 odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. W okresie wiosennym i jesiennym liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie ze względu na dojazdy uczniów własnymi środkami komunikacji. Informację w tej sprawie udzieli Dyrektor GP Radostowice. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Radostowicach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Przewiduje się następujące godziny odwozów z GP Radostowice: pierwszy odwóz ze szkoły - godzina 14:50 godzina 14:30 (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek), 13:30 (piątek - tylko jeden odwóz), drugi odwóz ze szkoły - godzina 13:45 (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek) c)ilość uczniów przewidziana do przewozu: w roku szkolnym 2014/2015: Przystanek Kobielice - Szkoła: 26 uczniów; Przystanek Kobielice - Kościół: 12 uczniów; Przystanek Kobielice - MEDROS: 21 uczniów; razem: 59 uczniów; w roku szkolnym 2015/2016: Przystanek Kobielice - Szkoła: 24 uczniów; Przystanek Kobielice - Kościół: 15 uczniów; Przystanek Kobielice - MEDROS: 20; razem: 59 uczniów. d)w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 14 do SIWZ - Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki.e) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dziecidopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości, osiadający liczbę miejsc siedzących/stojących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. f) przewidywana liczba dni dowozu - 187 dni. g) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 9 km.h) ilość dzieci dowożonych do szkół może ulec zmianie w roku szkolnym 2015/2016.4)ZADANIE Nr 4 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Publicznego w Suszcu. a)zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola Publicznego w Suszcu. Trasa przewozu obejmuje przewóz dzieci z miejsca ustalonego z rodzicami dzieci ( przystanek na skrzyżowaniu z ul. Pszczyńską w Suszcu - Branicy) i przewiezienie ich do Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola Publicznego w Suszcu na godz. 8:00 i odwóz dzieci po zajęciach szkolnych w każdym dniu nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2014/2015 i roku szkolnego 2015/2016, tj od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015r. b)informację o szczegółowych godzinach zakończenia zajęć w szkole w poszczególnych dniach nauki szkolnej uzyskać można u Dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu i u Dyrektora Przedszkola Publicznego w Suszcu. Przewiduje się następujące godziny dowozu: przystanek Suszec - Branica: godzina 7: 30, Szkoła Podstawowa w Suszcu - godzina 7:40, Przedszkole Publiczne w Suszcu - godzina 7:42. Przewiduje się następujące godziny odwozu:Przedszkole Publiczne w Suszcu - godzina 14:30 Szkoła Podstawowa w Suszcu - godzina 14:32, przystanek Suszec - Branica: godzina 14:45, c)ilość uczniów przewidziana do przewozu: w roku szkolnym 2014/2015: do Szkoły Podstawowej w Suszcu 8 uczniów; do Przedszkola Publicznego w Suszcu: 1 dziecko; w roku szkolnym 2015/2016: do Szkoły Podstawowej w Suszcu 10 uczniów; do Przedszkola Publicznego w Suszcu: 1 dziecko;d)w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 14 do SIWZ - Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki. e)wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości, posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. f)przewidywana liczba dni dowozu - 187 dni.g)dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 11 km.h)ilość dzieci dowożonych do szkół może ulec zmianie w roku szkolnym 2015/2016.5)ZADANIE Nr 5 Dowóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach (OREW). a)zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2014/2015 i roku szk. 2015/2016. Dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8 ??, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 14 ??. b)trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka.c)adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka :Suszec, ul. Polna - 1 uczeń; Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Woszczycka - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Napieralskiego - 1 uczeń. W roku szkolnym 2014/2015 do w/w ośrodka dowożonych będzie 4 uczniów.a)liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2015r. (rok szkolny 2015/2016), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2015/2016 zostanie ustalona prze Zamawiającego w porozumieniu z w/w Ośrodkiem do dnia 31.08.2015r. d)w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 14 do SIWZ - Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki. e)wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci.f)przewidywana liczba dni dowozu - 187 dni. g)dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 24 km. 6) ZADANIE Nr 6 Dowóz uczniów do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Pszczynie (DOREW), b)zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Pszczynie, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). Dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8:30, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 15:00. c)trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka.d)adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka : Suszec, ul. Polna - 1 uczeń; Kobielice ul. Topolowa - 1 uczeń. W roku szkolnym 2014/2015 do w/w ośrodka dowożonych będzie 2 uczniów. Uczniowie poruszają się na wózkach inwalidzkich.e)liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2015r. (rok szkolny 2015/2016), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2015/2016 zostanie ustalona prze Zamawiającego w porozumieniu z w/w Ośrodkiem do dnia 31.08.2015 r. f)w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 14 do SIWZ - Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki.g)wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być przystosowane do przewozu uczniów na wózkach inwalidzkich.h)przewidywana liczba dni dowozu - 222 dni (z wyłączeniem miesiąca lipca). g)dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 30 km.Szczegółowe adresy dzieci dojeżdżających do szkół specjalnych (zadanie nr 1, nr 5, nr 6) oraz lista dzieci dojeżdżających będą do dyspozycji Wykonawcy po podpisaniu umowy.Zasady przewozu uczniów określa Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rok produkcji sprzętu transportowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzo.suszec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach