Przetargi.pl
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec w okresie od 02 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2015r.

Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Wyzwolenia 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2124277, 2124436 , fax. 032 2124277, 2124436
  • Data zamieszczenia: 2014-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu
    ul. Wyzwolenia 2 2
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 032 2124277, 2124436, fax. 032 2124277, 2124436
    REGON: 27208695300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzo.suszec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec w okresie od 02 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2015r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 60.10.00.00 - 9 Usługi w zakresie transportu drogowego 3.2. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Suszec (w miejscowościach: Mizerów, Kobielice) do: 1) Gimnazjum Publicznego w Kryrach, ul. Nierad 86 2) Gimnazjum Publicznego w Radostowicach, ul. Dworcowa 56 w okresie od 02.01.2015 r. do 31.12.2015 r., w dniach nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego 2014/2015 i 2015/2016 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zmianę ilości uczniów dowożonych do szkół. 3.3. Przedmiot zamówienia dotyczący Dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec w okresie od 02 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2015r. obejmuje 2 zadania (części): 1) ZADANIE Nr 1 Dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kryrach: a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kryrach i obejmuje dowóz uczniów z Mizerowa w dniach nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2014/2015 i roku szkolnego 2015/ 2016, na godzinę 8.00, począwszy od przystanku Mizerów - Borki, a następnie Mizerów- Szkoła, Mizerów - PGR - do Gimnazjum Publicznego w Kryrach, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych (zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym.Godziny odjazdu z poszczególnych przystanków ( trasa do GP Kryry):- Mizerów - Borki: godzina 7:30, - Mizerów - Szkoła: godzina 7: 37, - Mizerów - PGR: godzina 7: 39. b) Przewidywane są 4 dodatkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez Dyrektora Gimnazjum Publicznego w Kryrach dniach, ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących na drugi odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. W okresie wiosennym i jesiennym liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie ze względu na dojazdy uczniów własnymi środkami komunikacji. Informację w tej sprawie udzieli Wykonawcy Dyrektor GP Kryry. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Kryrach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Przewiduje się następujące godziny odwozów z GP Kryry: - pierwszy odwóz ze szkoły - godzina 14:30 (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek ), 13:55 (piątek - tylko jeden odwóz), - drugi odwóz ze szkoły - godzina 15:20 (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek) c)Ilość uczniów przewidziana do przewozu: - w roku szkolnym 2014/2015: Przystanek Mizerów - Borki: 11 uczniów; Przystanek Mizerów - Szkoła: 24 uczniów; Przystanek Mizerów - PGR: 12 uczniów; razem: 47 uczniów - w roku szkolnym 2015/2016: Przystanek Mizerów - Borki: 9 uczniów; Przystanek Mizerów - Szkoła: 25 uczniów; Przystanek Mizerów - PGR: 17 uczniów; razem: 51 uczniów d) W czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 14 do SIWZ - Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki. e) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości, posiadający liczbę miejsc siedzących/stojących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. f) przewidywana liczba dni dowozu - 187 dni. g) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 13 km. h) ilość dzieci dowożonych do szkół może ulec zmianie w roku szkolnym 2015/2016. 2) ZADANIE Nr 2 Dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach: a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach oraz obejmuje dowóz uczniów z Kobielic w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2014/2015 i roku szkolnego 2015/2016, na godzinę 8:00, począwszy od przystanku Kobielice - Szkoła, a następnie przystanek Kobielice - Kościół, Kobielice - MEDROS i dalej do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach (parking przy kościele). Odwozy po zajęciach szkolnych będą się odbywały w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych ( zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Godziny odjazdu z poszczególnych przystanków: - Kobielice - Szkoła: godzina 7 : 30, - Kobielice - Kościół: godzina 7 : 32, - Kobielice - Medros: godzina 7 : 35. b) przewidywane są 4 dodatkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez Dyrektora Gimnazjum Publicznego w Radostowicach dniach, ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących na 2 odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. W okresie wiosennym i jesiennym liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie ze względu na dojazdy uczniów własnymi środkami komunikacji. Informację w tej sprawie udzieli Dyrektor GP Radostowice. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Radostowicach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Przewiduje się następujące godziny odwozów z GP Radostowice:- pierwszy odwóz ze szkoły - godzina 14:50 godzina 14:30 (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek), 13:30 (piątek - tylko jeden odwóz) - drugi odwóz ze szkoły - godzina 13:45 (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek), c)ilość uczniów przewidziana do przewozu: - w roku szkolnym 2014/2015: Przystanek Kobielice - Szkoła: 26 uczniów; Przystanek Kobielice - Kościół: 12 uczniów; Przystanek Kobielice - MEDROS: 21 uczniów; razem: 59 uczniów; - w roku szkolnym 2015/2016: Przystanek Kobielice - Szkoła: 24 uczniów; Przystanek Kobielice - Kościół: 15 uczniów; Przystanek Kobielice - MEDROS: 20; razem: 59 uczniów. d) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 14 do SIWZ - Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki. e) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości, posiadający liczbę miejsc siedzących/stojących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. f) przewidywana liczba dni dowozu - 187 dni. g) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 9 km. h) ilość dzieci dowożonych do szkół może ulec zmianie w roku szkolnym 2015/2016. 3.4. Szczegółowa lista dzieci dojeżdżających do szkół będzie do dyspozycji Wykonawcy po podpisaniu umowy. 3.5. Zasady przewozu uczniów określa Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rok produkcji sprzętu transportowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzo.suszec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach