Przetargi.pl
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Sienno w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Sienno ogłasza przetarg

  • Adres: 27-350 Sienno, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 378-60-18 w. 22 , fax. 483 786 134
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sienno
    ul. Rynek
    27-350 Sienno, woj. mazowieckie
    tel. 048 378-60-18 w. 22, fax. 483 786 134
    REGON: 54289900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sienno.pl/index.php?ids=36

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Sienno w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Sienno w roku szkolnym 2019/2020. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowozu uczniów, dzieci do placówek oświatowych szkół na zajęcia lekcyjne oraz odwozu po zajęciach lekcyjnych na terenie Gminy Sienno w okresie od 4 listopada 2019 r. do 26 czerwca 2020 r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych - z równoczesną dzierżawą 1 szt. autobusu Zamawiającego - do świadczenia tej usługi. Uczniowie będą dowożeni do placówek: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Siennie przy ul. Szkolnej 6 oraz Szkoła Podstawowa w Jaworze Soleckim nr 68. 1. Przewóz odbywać się będzie na podstawie biletów miesięcznych szkolnych wg. wykazu uczniów na poszczególnych trasach uprawnionych do przewozu oraz sporządzonego przez Zamawiającego rozkładu jazdy. 2. Usługi dowozu i dowozu będą świadczone w komunikacji regularnej środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mający odpowiednie uprawniania do świadczenia tych usług. Opiekę podczas dowozu i odwozu zapewnia Zamawiający. Osobom sprawującym opiekę - np. opiekun - Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd. 3. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić odpowiednia liczbę pojazdów do przewozu dzieci oraz miejsc siedzących w pojazdach. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany bezzwłocznie zapewnić zastępczy środek transportu w taki sposób aby nie powodować opóźnień w dowozie dzieci na zajęcia. 4. Z przewozów będą korzystać uczniowie szkół podstawowych oraz dzieci przedszkolne, na podstawie biletów miesięcznych wydawanych przez Wykonawcę na podstawie otrzymanych od dyrektorów placówek oświatowych imiennych list uczniów uprawionych do dowozu. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu ½ biletu (do lub ze szkoły) jednak jest to rozwiązanie wariantowe i przy wycenie wykonawca powinien skalkulować zakup całych biletów. 5. Podana liczba uczniów dowożonych autobusami na podstawie biletów miesięcznych oraz ilość przejechanych kilometrów w trakcie obowiązywania umowy będzie ulegać mianie na co zamawiający nie ma wpływu. Wynagrodzenie wykonawcy będzie uzależnione od ilości sprzedanych biletów w danym miesiącu. Zmiana liczby uczniów, zmniejszenie lub zwiększenie nie będzie stanowiła zmiany istotnych warunków zawartej umowy. Liczba tras: 12, Szacunkowa liczba uczniów: 282 (wg stanu na wrzesień 2019 r.) 6. Dyrektorzy szkół będą składać zamówienia na bilety w formie imiennych list uczniów oraz poświadczać będą Wykonawcy ilość dowożonych dzieci autobusami, co stanowić będzie załącznik do wystawionej w skali miesiąca faktury za świadczone usługi przewozowe. 7. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym z dyrektywami placówek oświatowych harmonogramem przewozów. 8. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 9. Odwożenie dzieci do miejsca zamieszkania będzie odbywało się w godzinach ustalonych szczegółowo z dyrektorami szkół. 10. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 11. Przewóz dzieci będzie realizowany w oparciu o załącznik nr 7 do SIWZ- trasy kursów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia lub wydłużenia tras przewozu, zmiany godzin rozpoczynania zajęć oraz liczby uczniów. 12. Dzierżawa pojazdu autobusowego zostanie uregulowana w formie odrębnej umowy. 13. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania Uchwały Nr XXVIII/129/2013 Rady Gminy Sienno z dnia 26 marca 2013 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Sienno oraz warunków i zasad korzystania z przystanków 14. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SIWZ. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu zakresu wykonania usług przez dotychczasowego wykonawcę. Ewentualne zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp, jeżeli spełnione zostaną przesłanki tam określone. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających do 20 % wartości zamówienia podstawowego. 19. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 19.1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 19.2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 19.3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w pkt 5.3 niniejszej Specyfikacji (art. 22a ust.1 ustawy Pzp.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 19.4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie ich realizacji , wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Obowiązek ten nie dotyczy dalszych podwykonawców. 19.5. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca jest zobowiązany zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 19.6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 20. Wymagania stawiane wykonawcy: 20.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 20.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 20.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 20.4. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 20.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 21. Wymagania organizacyjne: Zawarto we wzorze umowy. 22. Wymagania dotyczące gwarancji: Nie dotyczy. 23. Szczegółowe ustalenia dot. tras i liczby osób ( biletów) zawarto w załączniku nr 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, ile wynika to z odrębnych przepisów, warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 200 1r. o transporcie drogowym. Zamawiający dopuszcza uprawnienia obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawa o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia/nie spełnia tj. na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty wg wzoru, - zał. nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór zał. nr 8. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach