Przetargi.pl
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klembów w 2019 roku

Gmina Klembów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-205 Klembów, ul. Gen. F. Żymirskiego 38
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 799-93-90 , fax. 0-22 777-90-85
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Klembów
    ul. Gen. F. Żymirskiego 38
    05-205 Klembów, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 799-93-90, fax. 0-22 777-90-85
    REGON: 55066815000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klembów w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: „Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klembów w 2019 roku”. 2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Zamówienie obejmuje usługi związane z dowozem i odwozem uczniów do Szkoły Podstawowej w Kruszu oraz Zespołu Szkół w Ostrówku w okresie od 02.09.2019r. do 20.12.2019r., w tym: Do Szkoły Podstawowej w Kruszu (liczba dowożonych uczniów ok. 50): 1. Trasa nr 1 – ok. 12 km – Roszczep – Chruściele – Krusze (dowóz), oraz – Krusze – Chruściele – Roszczep) Do Zespołu Szkół w Ostrówku (liczba dowożonych uczniów ok. 45): 1. Trasa nr 2 - ok. 16 km Karolew – Krzywica – Ostrówek (dowóz), oraz Ostrówek – Krzywica – Karolew (odwóz). b) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia sprawowania opieki nad dziećmi podczas wsiadania przejazdu i wysiadania przez osobę dorosłą nie będącą kierowcą. c) Dowóz odbywać się będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, oraz przerw w realizacji zajęć dydaktyczno -wychowawczych, określonych na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). d) W przypadku konieczności zmiany organizacji zajęć szkolnych np.: skrócenie godzin nauki lub innych przyczyn, Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów. e) Dowóz uczniów do szkół musi nastąpić nie później niż na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. f) Realizacja zamówienia będzie odbywała się w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół (ZS Ostrówek oraz SP Krusze). g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w harmonogramie dowozu i odwozu. h) Usługi będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. i) Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów pojazdami sprawnymi technicznie dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych usług. j) Wykonawca powinien posiadać autobusy oznaczone z przodu i z tyłu tablicami autobus szkolny. k) Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie - odpowiednio dla liczby przewożonych uczniów na danej trasie. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli będzie dysponował co najmniej 2 autobusami powyżej 55 miejsc siedząco – stojących, każdy wyposażony w co najmniej dwoje drzwi, rok produkcji nie później niż 2004 rok oraz posiadającymi aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NW. l) W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu (maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas opóźnienia – do 60 minut od wystąpienia awarii). Dowóz uczniów będzie prowadzony do następujących placówek oświatowych: 1/ Gmina Klembów – Zespół Szkół im. POW w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek, NIP: 1251333656; 2/ Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kruszu, Krusze 34, 05-240 Tłuszcz, NIP: 1251333656.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 gr), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek bankowy Nr 64 1240 6074 1111 0000 4997 7178 Bank PEKAO SA z adnotacją: Wadium do postępowania na: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klembów w 2019 roku – ZP.271.2.13.2019. 5) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy Klembów (parter), ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów. Kasa czynna: pon.-pt.: 08.00-14.00. 6) Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie zamawiającego zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 8) Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 9) Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, obowiązującą przez cały okres realizacji zamówienia wydanej zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 58).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Informacje dodatkowe dotyczące oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenia i dokumenty wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie Pzp i przepisach w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r. poz. 1993); 2) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów; 3) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, lub ich dostępności w bazie KRS lub CEIDG, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów; 4) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń i dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń i dokumentów, o ile są one aktualne. Do formularza oferty, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, należy dołączyć: 1) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale XI ust. 1 SIWZ, tj.: a) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), b) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach