Przetargi.pl
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klembów w 2018 roku

Gmina Klembów ogłasza przetarg

  • Adres: 05205 Klembów, ul. Gen. F. Żymirskiego 38
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 799-93-90 , fax. 0-22 777-90-85
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Klembów
    ul. Gen. F. Żymirskiego 38
    05205 Klembów, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 799-93-90, fax. 0-22 777-90-85
    REGON: 55066815000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klembów w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest zlecenie usługi pn. „Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klembów w 2018 roku”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Zamówienie obejmuje usługi związane z dowozem i odwozem uczniów do Szkoły Podstawowej w Klembowie, Szkoły Podstawowej w Kruszu oraz Zespołu Szkół w Ostrówku w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. Do Szkoły Podstawowej w Klembowie (liczba dowożonych uczniów ok. 150): 1. Trasa nr 1 – ok. 11 km - Nowy Kraszew – Dobczyn – Klembów (dowóz), oraz Klembów – Dobczyn – Nowy Kraszew (odwóz), 2. Trasa nr 2 – ok. 14 km - Stary Kraszew – Dobczyn – Klembów (dowóz), oraz Klembów – Dobczyn – Stary Kraszew (odwóz) ) 3. Trasa nr 3 – ok. 36 km - Stary Kraszew – Rasztów – Wola Rasztowska – Roszczep – Krusze – Klembów (dowóz),oraz Klembów – Krusze – Roszczep – Wola Rasztowska – Rasztów – Stary Kraszew (odwóz), 4. Trasa nr 4 – ok. 38 km - Stary Kraszew – Rasztów – Wola Rasztowska (rondo) – Roszczep – Krusze – Klembów (dowóz), oraz Klembów – Krusze – Roszczep – Wola Rasztowska (rondo) – Rasztów – Stary Kraszew (odwóz), 5. Trasa nr 5 - ok. 4,2 km - Pieńki – Klembów (dowóz) oraz Klembów – Pieńki (odwóz) 6. Trasa Nr 6 – ok. 10 km – Krusze – Klembów (dowóz) oraz Klembów – Krusze (odwóz) Do Szkoły Podstawowej w Kruszu (liczba dowożonych uczniów ok. 50): 1. Trasa nr 7 – ok. 12 km – Roszczep – Chruściele – Krusze (dowóz), oraz – Krusze – Chruściele – Roszczep) Do Zespołu Szkół w Ostrówku (liczba dowożonych uczniów ok. 45): 1. Trasa nr 8 - ok. 16 km Karolew – Krzywica – Ostrówek (dowóz), oraz Ostrówek – Krzywica – Karolew (odwóz). b) Przewozy na trasach nr 1 i 2 oraz 3 i 4 będą realizowane alternatywnie w zależności od rozkładu zajęć uczniów. Na trasie 1 lub 2 oraz 7 i 8 przewiduje się 1 dowóz uczniów do szkoły i 1 odwóz do miejsca zamieszkania w ciągu dnia. Na trasie 3 lub 4 planuje się dwa dowozy do szkoły i dwa odwozy uczniów do miejsca zamieszkania w ciągu dnia. Trasa nr 5 i 6 będzie realizowana w razie wystąpienia konieczności. c) Zamawiający wymaga, aby usługa dowożenia i odwożenia uczniów na wyżej wymienionych trasach była realizowana 2 pojazdami jednocześnie. Łączna przewidywana do realizacji (w okresie realizacji zamówienia) liczba km na trasach 1-8 wyniesie ok. 23 000 km. d) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia sprawowania opieki nad dziećmi podczas wsiadania przejazdu i wysiadania przez osobę dorosłą nie będącą kierowcą. e) Dowóz odbywać się będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, oraz przerw w realizacji zajęć dydaktyczno -wychowawczych, określonych na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). f) W przypadku konieczności zmiany organizacji zajęć szkolnych np.: skrócenie godzin nauki lub innych przyczyn, Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów. g) Dowóz uczniów do szkół musi nastąpić nie później niż na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. h) Realizacja zamówienia będzie odbywała się w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół (SP Klembów, ZS Ostrówek oraz SP Krusze). i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w harmonogramie dowozu i odwozu. j) Usługi będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. k) Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów pojazdami sprawnymi technicznie dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych usług. l) Wykonawca powinien posiadać autobusy oznaczone z przodu i z tyłu tablicami autobus szkolny. ł) Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie - odpowiednio dla liczby przewożonych uczniów na danej trasie. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli będzie dysponował co najmniej 2 autobusami powyżej 50 miejsc siedząco – stojących, każdy wyposażony w co najmniej dwoje drzwi, rok produkcji nie później niż 2000 rok oraz posiadającymi aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NW. m) W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu (maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas opóźnienia – do 60 minut od wystąpienia awarii). n) Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. Dowóz uczniów będzie prowadzony do następujących placówek oświatowych – odbiorców usług (płatników): 1/ Gmina Klembów – Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek, NIP: 1251333656; 2/ Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa w Klembowie im. M. Gotowca, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656; 3/ Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa w Kruszu, Krusze 34, 05-240 Tłuszcz, NIP: 1251333656. Wykonawca zawrze odrębne umowy na świadczenie usług na warunkach niniejszej SIWZ oraz zgodnie z warunkami przedstawionymi we wzorze umowy, z każdym w/w odbiorcą usług (Płatnikiem).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysięce złotych 00/100 gr). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, z 2008, Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r., Nr 96, poz. 620). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 64 1240 6074 1111 0000 4997 7178, z adnotacją: „Wadium – „Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klembów w 2018 roku” – ZP.271.2.22.2017”. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Zamawiającego – Urząd Gminy w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów. Kasa czynna: poniedziałek – piątek 08:00-14:00 6. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 uzt. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 11. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, obowiązującą przez cały okres realizacji zamówienia wydanej zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach