Przetargi.pl
Dowóz uczniów do jednostek oświatowych w 2023r., w tym: 1) Dowóz uczniów do szkół Gminy Klembów; 2) Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych

Gmina Klembów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-205 Klembów, Gen. Franciszka Żymirskiego 38
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (29) 753-88-00 , fax. (29) 777-90-85
  • Data zamieszczenia: 2023-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Klembów
    Gen. Franciszka Żymirskiego 38
    05-205 Klembów, woj. mazowieckie
    tel. (29) 753-88-00, fax. (29) 777-90-85
    REGON: 550668150
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do jednostek oświatowych w 2023r., w tym: 1) Dowóz uczniów do szkół Gminy Klembów; 2) Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie Części 1. Dowóz uczniów do szkół Gminy KlembówZamówienie obejmuje usługi związane z dowozem i odwozem uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kruszu (ul. Kryształowa 99A, 05-240 Krusze) oraz Szkoły Podstawowej im. Polskiej Organizacji Wojskowej w Ostrówku (ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek) w okresie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (od dnia zawarcia umowy), jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2023 r., w tym:1) Do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kruszu (liczba dowożonych uczniów ok. 50):Trasa nr 1 – ok. 12 km – Roszczep – Chruściele – Krusze (dowóz) oraz Krusze – Chruściele – Roszczep (odwóz);2) Do Szkoły Podstawowej im. Polskiej Organizacji Wojskowej w Ostrówku (liczba dowożonych uczniów ok. 45):Trasa nr 2 - ok. 16 km - Karolew – Krzywica – Ostrówek (dowóz) oraz Ostrówek – Krzywica – Karolew (odwóz).Szacowana liczba dni dowozu – 180 dni.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia sprawowania opieki nad dziećmi podczas wsiadania, przejazdu i wysiadania przez osobę dorosłą nie będącą kierowcą.Dowóz odbywać się będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy oraz przerw w realizacji zajęć dydaktyczno -wychowawczych, określonych na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2002, nr 46, poz. 432 z późn. zm.).W przypadku konieczności zmiany organizacji zajęć szkolnych, np.: skrócenie godzin nauki lub innych przyczyn, Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów.Dowóz uczniów do szkół musi nastąpić nie później niż na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.Realizacja zamówienia będzie odbywała się w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół (Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kruszu oraz Szkoła Podstawowa im. Polskiej Organizacji Wojskowej w Ostrówku). Transport będzie realizowany 1 autobusem, przy założeniu, że najpierw będzie realizowana trasa nr 1, a następnie trasa nr 2 (w uzgodnieniu z dyrektorami szkół).Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w harmonogramie dowozu i odwozu uczniów.Usługi będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów pojazdami sprawnymi technicznie dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych usług.Wykonawca powinien posiadać autobusy oznaczone z przodu i z tyłu - tablicami „autobus szkolny”.Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie - odpowiednio dla liczby przewożonych uczniów na danej trasie. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli będzie dysponował co najmniej 2 autobusami powyżej 55 miejsc siedząco – stojących, każdy wyposażony w co najmniej 2 drzwi (rok produkcji nie później niż 2004 r.) oraz posiadającymi aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NNW.W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu (maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas opóźnienia – do 60 minut od wystąpienia awarii).Dowóz uczniów będzie prowadzony do następujących jednostek oświatowych:1) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kruszu, ul. Kryształowa 99A, 05-240 Krusze, NIP: 1251333656;2) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Polskiej Organizacji Wojskowej w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek, NIP: 1251333656.Pozostały szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 7a do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).W zakresie Części 2. Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowychPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych w 2023 roku.Przewóz, o którym mowa powyżej dotyczy wszystkich dni nauki szkolnej, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze. Szczegółowy wykaz miejsc dowozu zostanie zamieszczony w harmonogramie, jako załącznik do zawartej z Wykonawcą umowy.Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania przewozu w taki sposób, aby wszyscy dowożeni uczniowie mogli rozpocząć zajęcia nie później niż o godz. 08:00 każdego dnia.Liczba dowożonych uczniów – 22 osoby – zgodnie z listą dzieci korzystających z transportu gminnego do Szkół Specjalnych w roku szkolnym 2022/2023 (załącznik nr 11 do SWZ).Zamawiający informuje, iż liczba dowożonych uczniów względem ww. listy może ulec zmianie.Szacowana liczba dni dowozu – 180 dni.Zakres świadczonej usługi w szczególności będzie obejmował:a) odbiór dzieci z domu (miejsca zamieszkania) – dokładne dane adresowe Zamawiający udostępni Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy;b) dowóz dzieci do szkół – szczegółowe dane jednostek oświatowych zostaną zamieszczone w harmonogramie, jako załącznik do zawartej z Wykonawcą umowy;c) odbiór dzieci ze szkół po skończonych zajęciach i dowóz do domu (miejsca zamieszkania).Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz do zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu podczas wykonywania zleconej usługi.Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo (tj. poza kierowcą) - opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia.Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:a) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci niepełnosprawnych;b) zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych;c) doprowadzenia i przyprowadzenia z samochodu do szkoły i przedszkola każdego dziecka.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów.W czasie dowozu do szkoły lub miejsca zamieszkania w samochodzie mogą przebywać jedynie uczniowie, opiekunowie oraz osoby upoważnione do kontroli przewozu.W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje jednostek oświatowych jako wolne od zajęć, przewozy nie będą się odbywały.Pozostały szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 7b do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach