Przetargi.pl
DOWÓZ UCZNIÓW DO GIMNAZJUM W WYSIOŁKU LUBORZYCKIM

Gmina Kocmyrzów-Luborzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 32-010 Kocmyrzów, Luborzyca 97
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3871410 , fax. 012 3871410
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca
    Luborzyca 97
    32-010 Kocmyrzów, woj. małopolskie
    tel. 012 3871410, fax. 012 3871410
    REGON: 00053771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ UCZNIÓW DO GIMNAZJUM W WYSIOŁKU LUBORZYCKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu Gminy Kocmyrzów do Gimnazjum w Wysiołku Luborzyckim oraz odwóz ich po zajęciach szkolnych w miejsca wskazane przez Dyrekcję Gimnazjum przed realizacją zamówienia. Liczba dni nauki szkolnej objęta zamówieniem : 186. Zamawiający szacuje, że łącznie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia do Gimnazjum dowożonych bedzie ok. 160 uczniów. Zamawiający zastrzega sobie jednak, w trakcie roku szkolnego, możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby dowożonych dzieci. Zamawiający szacuje, że w ciągu roku szkolnego 2009/2010 na wyżej wymienionych trasach wykonywanych będzie 36 828 kilometrów. Rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą miesięcznie w oparciu o ilość zamówionych biletów miesięcznych dla gimnazjalistów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności: - wymaga się aby Wykonawca posiadał licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - w przypadku wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał z należyta starannością min. 2 usługi o podobnym charakterze tj. rodzaju /usługi przewozu osób/ i o łącznej wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty. - w przypadku potencjału technicznego wymaga się, aby Wykonawca w celu sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia dysponował min. 3 autobusami, w tym jednym rezerwowym. Ponadto Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia dobrego stanu technicznego pojazdów Wykonawca przedłożył w ofercie aktualne dokumenty świadczące o przeprowadzonych badaniach technicznych pojazdów, potwierdzające dopuszczenie ich do ruchu. Wielkość autobusów musi być dostosowana do określonej przez Zamawiającego w SIWZ ilości dzieci, które będą dowożone do Gimnazjum oraz odwożone po zajęciach szkolnych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu formułę spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczenia, które należy załączyć do oferty, które dodatkowow niżej przytaczamy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załącza do oferty, przygotowanej na formularzu Zamawiającego następujące dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy, składane zgodnie z art. 44, w myśl art. 22 ust. 1 ustawy, druk oświadczenia podajemy w załączniku nr do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, - licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi - autobusów, będących w dyspozycji Wykonawcy, druk wykazu stanowi załącznik do SIWZ. Jeżeli jest stosowane pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału technicznego /autobusów/ Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo załączyć przedmiotowe zobowiązanie do oferty, - wykaz wykonywanych usług (min. 2 usługi o podobnym charakterze - tj. rodzaju /usługi przewozu osób/ i o łącznej wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, druk wykazu podajemy w załączniku do SIWZ. Ponadto Wykonawca, zgodnie z wymaganiami SIWZ załącza do oferty zaparafowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach