Przetargi.pl
Dowóz uczniów do Gimnazjum w Brennej

Gimnazjum im. Króla Jana III Sobieskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Górecka 224
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8536100, 8536568
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum im. Króla Jana III Sobieskiego
    ul. Górecka 224 224
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 33 8536100, 8536568
    REGON: 07229686900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimbrenna.szkolnastrona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gimnazjum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do Gimnazjum w Brennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: - przewóz (dowóz i odwóz) dzieci i młodzieży z miejscowości położonych na terenie Gminy Brenna na podstawie opłat za bilety miesięczne ustalone dla Gimnazjum w Brennej i rozliczenie na podstawie faktycznie wydanych biletów. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz (dowóz i odwóz) uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Brennej w roku 2013 z terenu Gminy Brenna do szkoły oraz powrót do miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach na podstawie opłat za bilety miesięczne, wraz z opieką nad dowożonymi uczniami. 2. Przewidywana liczba przewożonych uczniów to 85. Podana liczba jest aktualna na dzień ogłoszenia przetargu i w trakcie roku szkolnego może ulec nieznacznej zmianie. Zmiany liczby uczniów Zamawiający ustala z wybranym Wykonawcą w trakcie obowiązywania umowy. 3. Środek transportu służący do wykonania zamówienia musi posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych uczniów. Wykonawca jest zobowiązany dostosować odpowiednią liczbę autobusów do realizacji zamówienia. 4. Wykonawca zapewnia uczniom właściwe warunki bezpieczeństwa i higieny. 5. Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania godzin dowozu i odwozu do harmonogramu zajęć uczniów (załącznik nr 8 ) tak by uczniowie dotarli do szkoły na czas, a po zajęciach byli odwożeni bez zbędnej zwłoki. 6. Zestawienie tras do przewozu uczniów: I Brenna Skrzyżowanie - Brenna Ośrodek Zdrowia km. 5, dojeżdżać będzie 30 uczniów, przyjazd do szkoły o godz. 06.45 i 07.45 - odjazd spod szkoły 13.55 i 15.05 II Brenna Węgierski - Brenna Ośrodek Zdrowia km. 6, dojeżdżać będzie 35 uczniów, przyjazd do szkoły o godz. 06.45 i 07.45- odjazd spod szkoły 13.55 i 15.05 III Brenna Leśnica II - Brenna Ośrodek Zdrowia km. 7, dojeżdżać będzie 17 uczniów, przyjazd do szkoły o godz. 07.00 i 07.30 - odjazd spod szkoły 13.55 i 15.05 w załączniku nr 8 do SIWZ. 12. Wykonawca usługi w czasie przewozu zapewnia przewożonym uczniom opiekuna, który dba o bezpieczeństwo w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci. Opiekunem musi być osoba pełnoletnia, posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania I-ej pomocy. Opiekunem nie może być jednocześnie kierowca. 13. Przewóz uczniów należy zapewnić w dni nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku) oraz dodatkowo po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy w innych dniach, w których w szkole odbywają się zajęcia (np. odrabianie zajęć w sobotę). 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w harmonogramie dowożenia oraz zmiany ilości (liczby) kursów w ciągu dnia. 15. Przewóz uczniów będzie się odbywał pojazdami Wykonawcy spełniającymi wymagania i warunki techniczne dostosowane do wykonywania danego typu usługi. W przypadku awarii środka transportu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu. Wykonawca podejmuje na siebie funkcję koordynatora w stosunku do kierowców i opiekuna. 16. Autobus przewożący uczniów winien być oznakowany widocznymi tablicami AUTOBUS SZKOLNY oraz znakiem STOP. Obowiązek oznakowania pojazdu spoczywa na Wykonawcy. 17. Zamawiający do 25-go dnia każdego miesiąca przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów miesięcznych na następny miesiąc. Wykonawca wyda Zamawiającemu do 28-go dnia każdego miesiąca bilety dla uczniów uprawnionych wg wykazu Zamawiającego. Wykonawca na podstawie faktycznie wydanych biletów wystawi fakturę, która będzie zapłacona przez Zamawiającego do 21 dni od daty wystawienia. 18. Ceny jednostkowe za 1 bilet miesięczny na poszczególnych trasach, które zostaną podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, będą obowiązywały w niezmiennej stawce przez cały okres trwania umowy. 19. Zamawiający może korzystać z innych przewoźników w celach innych niż dowóz uczniów do placówki. 20. Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji o którym mowa w Art.34 ust 5 Pzp. Prawem opcji jest możliwość uzupełniającego zwiększenia usługi dodatkowego zakupu biletu miesięcznego na warunkach zawartej umowy o kolejne 6 biletów, co stanowi 7 % zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od ilości dzieci. Łączna ilość przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem z uwzględnieniem prawa opcji - określona zostaje na 88 biletów. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza ilość stanowiącego zamówienie podstawowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimbrenna.szkolnastrona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach