Przetargi.pl
Dowóz uczniów autokarem do Publicznego Gimnazjum w Słupi oraz Szkoły Podstawowej w Wólce i Pilczycy w 2017r

Urząd Gminy Słupia ogłasza przetarg

  • Adres: 26234 Słupia, Słupia
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3911147 lub 48 , fax. 413 911 147
  • Data zamieszczenia: 2016-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Słupia
    Słupia
    26234 Słupia, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3911147 lub 48, fax. 413 911 147
    REGON: 29052258700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupiakonecka.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów autokarem do Publicznego Gimnazjum w Słupi oraz Szkoły Podstawowej w Wólce i Pilczycy w 2017r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów autokarem do Publicznego Gimnazjum w Słupi oraz Szkoły Podstawowej w Pilczycy i Wólce zamieszkałych na terenie Gminy Słupia- a następnie powrót do miejsca zamieszkania po skończonych zajęciach lekcyjnych. Dowóz organizowany będzie w dni nauki szkolnej – z wykorzystaniem autobusów stanowiących własność ,bądź wydzierżawionych przez Wykonawcę. Warunki techniczne jakie powinny spełniać pojazdy w tym zakres ich niezbędnego wyposażenia określa, określa art. 66 ust. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137), rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 305).Zgodnie z § 22 ww. rozporządzenia autobus szkolny (przeznaczony do przewozu dzieci do szkół) powinien być tak zbudowany, aby: 1) miejsce kierowcy nie znajdowało się w kabinie wydzielonej z przestrzeni pasażerskiej; 2) drzwi spełniały następujące wymagania: a) były zdalnie sterowane z miejsca kierowcy; przepisu nie stosuje się do drzwi tylnych, o ile istnieją, b) możliwe było zablokowanie ich otwarcia od wewnątrz z miejsca kierowcy; funkcja ta nie może ograniczać działania układu awaryjnego otwierania drzwi, c) były automatycznie blokowane, gdy pojazd porusza się z prędkością przekraczającą 5 km/h, d) otwarcie drzwi było sygnalizowane przerywanym sygnałem akustycznym o nieprzenikliwym dźwięku wewnątrz autobusu; funkcja ta może być wyłączona, gdy autobus nie przewozi dzieci, e) spełniały warunek zapobiegania niebezpieczeństwu odniesienia obrażeń przez pasażera spowodowanych ruchem drzwi i jego uwięzieniem podczas ich zamykania, poprzez zastosowanie mechanizmu samopowrotu, szerokich i miękkich uszczelek lub innych podobnych rozwiązań; 3) był wyposażony w: a) miejsce z przodu i z tyłu wewnątrz pojazdu przeznaczone na umieszczenie tablicy "AUTOBUS SZKOLNY" określonej w przepisach w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, b) miejsce z przodu i z tyłu po lewej stronie pojazdu na wysokości od 60 cm do 180 cm od powierzchni jezdni przeznaczone na umieszczenie tablicy ze znakiem "STOP", określonej w przepisach w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wyposażone w urządzenie uwidaczniające tę tablicę sterowane z miejsca kierowcy; działanie urządzenia powinno być automatyczne po otwarciu drzwi autobusu i sygnalizowane kierowcy lampką kontrolną koloru czerwonego; powinna istnieć możliwość wyłączenia tej funkcji, c) miejsce z przodu i z tyłu po lewej stronie pojazdu przeznaczone na umieszczenie kwadratowej tablicy barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej określonej w przepisach w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów; miejsce z tyłu pojazdu powinno być oświetlone, z możliwością wyłączenia oświetlenia z miejsca kierowcy, d) ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy: - barwy żółtej samochodowej, - widoczny ze wszystkich stron pojazdu z odległości co najmniej 150 m przy dobrej przejrzystości powietrza i niepowodujący oślepiania innych uczestników ruchu, -liczba świateł: co najmniej jedno, nie więcej niż dziesięć, - rozmieszczenie świateł: na dachu nadwozia (kabiny); dopuszcza się umieszczenie świateł w innym miejscu, przy zapewnieniu wymaganej widoczności sygnału; - włączanie świateł błyskowych powinno być niezależne od położenia urządzenia umożliwiającego pracę silnika oraz od włączenia sygnałów dźwiękowych; - włączający się wraz ze światłami awaryjnymi automatycznie przy otwartych drzwiach; - powinna istnieć możliwość wyłączenia tej funkcji przez kierowcę, e) sygnał akustyczny ostrzegający na zewnątrz o cofaniu pojazdu, f) urządzenie zapobiegające przed ruszeniem pojazdu z otwartymi drzwiami, także na pochyłościach; 4) okna uniemożliwiały wychylanie się na zewnątrz; 5) liczba miejsc stojących nie przekraczała 25% liczby siedzeń, przy czym dopuszcza się zwiększenie tej liczby o 4, w przypadku gdy w przestrzeni, o której mowa w pkt 6, nie jest przewożony pasażer na wózku inwalidzkim; powierzchnią przeznaczoną na miejsca stojące może być powierzchnia, nad którą wysokość wolnej przestrzeni wynosi co najmniej 190 cm lub co najmniej 180 cm w przypadku części przejścia usytuowanego ponad tylną osią i za nią; 6) istniała oznakowana przestrzeń przeznaczona dla pasażera niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim, taka, która: a) umożliwia przewóz co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim tyłem do kierunku jazdy, b) jest wyposażona w pas bezpieczeństwa ze zwijaczem i blokadą, umożliwiający zapięcie pasażera wraz z wózkiem, a dostęp do niej jest zapewniony przez urządzenie do załadunku i wyładunku będące na wyposażeniu autobusu; w przestrzeni tej mogą być umieszczone siedzenia składane, o ile zachowane będą powyższe warunki, gdy siedzenia są złożone; 7) siedzenia miały następujące cechy: a) były skierowane do przodu; wymagania tego nie stosuje się do składanych siedzeń, o których mowa w pkt 6; siedzenia skierowane do przodu powinny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, b) siedzenia skrajne były wyposażone w elementy zabezpieczające pasażerów przed przemieszczeniem w bok, c) miejsca do siedzenia miały wymiary i rozmieszczenie określone w tabeli nr 1 "Wymiary i rozmieszczenie siedzeń w autobusie szkolnym", zamieszczonej w załączniku nr 8 do rozporządzenia. 2. Przyjmuje się, z zastrzeżeniem ust. 3, że masa pasażera w autobusie szkolnym wynosi 68 kg, a w przypadku pasażerów stojących, w sytuacji, o której mowa w ust. 3 pkt 2, przyjmuje się wartość średnią ważoną masy pasażera wynikającą z zastosowanych wymiarów siedzeń. 3. Dopuszcza się: 1) siedzenia o wymiarach (rozmieszczeniu), w zależności od wieku/masy pasażerów, określone w tabeli nr 2 "Wymiary i rozmieszczenie siedzeń w autobusie szkolnym", zamieszczonej w załączniku nr 8 do rozporządzenia; 2) stosowanie siedzeń o różnych wymiarach i rozmieszczeniu w tej samej przestrzeni pasażerskiej; 3) wyposażenie autobusu w demontowane siedzenia, zamocowane w przestrzeni, o której mowa w ust. 1 pkt 6, pod warunkiem że takie siedzenia mogą być łatwo usunięte. Natomiast Załącznik nr 8 do rozporządzenia zawiera dwie tabele określające wymiary i rozmieszczenie siedzeń w autobusie szkolnym 3.2.Dowóz odbywać się będzie orientacyjnymi trasami wyspecyfikowanymi w załączniku nr 10 . Wykonawca winien posiadać min Autobusy 3 szt. każdy z pojazdów natomiast musi posiadać min.55 liczbę miejsc siedzących Wykonawca musi zapewnić w przypadku awarii pojazdu, transport zastępczy spełniający wymagania Określone w SIWZ, który posiadał będzie standard nie gorszy niż w zamówieniu podstawowym. Propozycje Zamawiającego odnośnie przebiegu tras mogą ulec zmianie wtedy ,gdy wypracowane zostaną korzystniejsze rozwiązanie. 3.3.Zamówienia obejmuje również realizację innych przewozów tzw. okazjonalnych zarówno w dni nauki szkolnej jak również w dni inne niż dni nauki szkolnej, których konieczność realizacji wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego – wg rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym(np. święta szkolne, rekolekcje, zabawy choinkowe, andrzejkowe, odpracowywanie dni nauki w innych terminach, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe, na uroczystości patriotyczne na wycieczki edukacyjne, na zawody sportowe i inne przewozy finansowane z budżetu Zamawiającego). 3.4. Trasa przejazdu podczas realizacji przewozów zarówno na zajęcia lekcyjne jak również przewozów okazjonalnych, będzie ustalana na podstawie zarejestrowanych przez licznik autokaru kilometrów przebytych na określonej trasie (pod nadzorem pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego). 3.5. Przedmiot umowy nie obejmuje kosztów Wykonawcy związanych z dojazdem z jego bazy do pierwszego przystanku, gdzie zaczyna się trasa dowozu, a także kosztów związanych z powrotem z końcowego przystanku do miejsca parkowania pojazdu. Powyższe koszty spoczywają na Wykonawcy. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do podstawiania autokarów przy placówkach oświatowych w miejscach parkingowych wyznaczonych przez Zamawiającego zapewniających bezpieczne wsiadanie i wysiadanie uczniów. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do podstawiania autobusów sprawnych technicznie, oznakowanych odpowiednimi tablicami świadczącymi o przewozie uczniów. W okresie zimy oraz w chłodne dni wiosny i jesieni autobusy dowożące uczniów muszą być ogrzewane. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania regularności i punktualności kursowania, zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozu, do utrzymania autobusów w należytym stanie czystości i porządku, do przestrzegania przepisów BHP i p.poż. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt ubezpieczyć pojazd i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 3.10. Uczniowie muszą mieć zapewnione w autokarze miejsca siedzące. 3.11. Wykonawca i kierowcy pojazdów są zobowiązani mieć możliwość stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym. 3.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo, (jeżeli zajdzie taka konieczność np. związana ze zmianą planów lekcji) do zmiany przebiegu trasy, jej długości, godzin przewozów, liczby przewożonych uczniów, a tym samym do zmiany treści umowy, jaka zostanie zawarta z Wykonawcą (zachowując stałą stawkę za 1 km, jaką Wykonawca określi w swojej ofercie przetargowej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł.)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) W pieniądzu na konto Zamawiającego: przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Łopuszno nr 22 8499 0008 00000068 2000 0004 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr ZP.271.4.2016 na Dowóz uczniów autokarem do Publicznego Gimnazjum w Słupi oraz Szkoły Podstawowej w Wólce i Pilczycy w 2017r.” 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 5. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach