Przetargi.pl
Dowóz surowca okrągłego iglastego z lasu

Zakład Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, I Armii WP 25
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 059 8621649 , fax. 059 8627084
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku
    I Armii WP 25 25
    84-300 Lębork
    tel. 059 8621649, fax. 059 8627084
    REGON: 77093761500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpd.gdansk.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz surowca okrągłego iglastego z lasu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz surowca okrągłego iglastego (drewno średniowymiarowe S2b, kłody wielkowymiarowe, dłużyca wielkowymiarowa) z nadleśnictw: Cewice, Choczewo, Kartuzy, Lębork, Strzebielino, Wejherowo do ZPD LP Lębork w 2010 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50 tys. zł oraz załączą dokumenty potwierdzające że usługi te zostały należycie wykonane, c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. posiadają minimum dwa samochody wysokotonażowe samozaładowcze zdolne do przewiezienia drewna średniowymiarowego oraz kłód wielkowymiarowych o minimalnej długości 1,80 i maksymalnej długości 6 m dla części zamówienia nr 2, lub dwa samochody wysokotonażowe samozaładowcze zdolne do przewiezienia dłużyc wielkowymiarowych dla części zamówienia nr 1; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty (wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ), b) wypełniony formularz cenowy ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 3 do SIWZ), c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ust1 oraz art.24 ustawy; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); f) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); g) wykaz niezbędnego sprzętu, jakim dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg zał. nr 6 lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu, jeżeli w zał. nr 6 do SIWZ Wykonawca wskazał sprzęt , którym będzie dysponował. h) wykaz wykonanych usług potwierdzony referencjami, opiniami, listami polecającymi

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpd.gdansk.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach