Wójt Gminy Nur ogłasza przetarg
- Adres: 07-322 Nur, ul. Drohiczyńska 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 086 2779900 , fax. 086 2779901
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Nur
ul. Drohiczyńska 2 2
07-322 Nur, woj. mazowieckie
tel. 086 2779900, fax. 086 2779901
REGON: 00054441500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanur.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz pospółki i uzupełnienie nią dróg gminnych i dojazdowych do pól w miejscowościach leżących na terenie gminy Nur - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz 500 ton pospółki (zgodnej z Polskimi Normami) i uzupełnienie nią istniejącej nawierzchni na drogach gminnych i dojazdowych do pól w miejscowościach leżących na terenie gminy Nur. Dokładne określenie dróg i miejsc uzupełn - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441139004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców wymienionych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z art. 89 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) pisemne oświadczenie wykonawcy, że nie podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, 4) pisemne oświadczenie wykonawcy, że dostarczona pospółka spełniać będzie wymagania określone dla nawierzchni żwirowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-nur.pbip.pl/?event=kategoria&id=39
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiału na potrzeby konserwacyjne nawierzchni betonowych płaszczyzny przyhangarowej PPH-8 w kompleksie K-6077, Warszawa ul. żwirki i Wigury 1C
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa materiału na potrzeby konserwacyjne nawierzchni betonowych płaszczyzny przyhangarowej PPH-8 w kompleksie K-6077, Warszawa ul. żwirki i Wigury 1C
Dodano: 2016-05-20 - Zakup i sukcesywna dostawa w 2016r. - 130 ton mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno do napraw nawierzchni bitumicznych
Dodano: 2016-02-26 - Zakup i sukcesywna dostawa w 2015r. 135 ton mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno do napraw nawierzchni bitumicznych
Dodano: 2015-03-27 - Dostawa materiałów budowlanych i kruszyw na potrzeby Miejskiego Zakładu Dróg i Zieleni.
Dodano: 2014-04-10 - Dostawa materiałów budowlanych i kruszyw na potrzeby Miejskiego Zakładu Dróg i Zieleni.
Dodano: 2014-03-10 - Zakup i sukcesywna dostawa w 2014r. około 100 ton mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno do napraw nawierzchni bitumicznych.
Dodano: 2014-02-24 - Zakup i sukcesywna dostawa w 2013r. 80 ton mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno do napraw nawierzchni bitumicznych.
Dodano: 2013-01-09 - Zakup i sukcesywna dostawa w 2012r. 120 ton mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno do napraw nawierzchni bitumicznych.
Dodano: 2011-12-29