Przetargi.pl
Dowóz osób z terenu gminy Rozogi do Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach w roku 2014

Środowiskowy Dom Samopomocy w Orzeszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 12-114 Orzeszki, Orzeszki 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 623 21 75 , fax. 89 623 21 75
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Środowiskowy Dom Samopomocy w Orzeszkach
    Orzeszki 3 3
    12-114 Orzeszki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 623 21 75, fax. 89 623 21 75
    REGON: 28045509000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz osób z terenu gminy Rozogi do Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach w roku 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie zapewnienia osobom zamieszkałym na terenie gminy Rozogi bezpłatnego transportu z miejsca ich zamieszkania do Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach i z powrotem w roku 2014. Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne, regularne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego 45 osób zamieszkałych na terenie gminy Rozogi w okresie od 2 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r. z wyłączeniem dni, w których ŚDS nie funkcjonuje. Łączna liczba dni świadczonej usługi wynosi około 240.Przewozy odbywać się będą według projektu dowozu osób stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Projekt ten zawiera wykaz tras, miejscowości, z których realizowany będzie dowóz oraz długość tras w kilometrach. Dane zawarte w załączonym projekcie dowozów należy traktować jako orientacyjne, ponieważ mogą ulec modyfikacjom z powodu zmian w zakresie uczestnictwa w zajęciach ŚDS. Przewiduje się również dodatkowe wyjazdy na konkursy, przeglądy (ok 1000 km w całym roku 2014), których termin będzie uzgadniany Wykonawcą z wyprzedzeniem. Rozliczenie wykonania usługi odbywać się będzie z faktycznie przejechanych kilometrów.Łączna ilość dziennych przewozów wynosi ok 250 km.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Osoby będą dowożone do Ośrodka i z powrotem zgodnie z aktualnymi trasami przejazdów, które w uzgodnieniu z kierownikiem ŚDS będzie sporządzał Wykonawca. Trasy te będą ustalane tak, aby przewóz osób odbywał się przy maksymalnej minimalizacji kosztów. Liczba dowożonych osób w okresie objętym zamówieniem może ulec zmianie. 2. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowe godziny kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania osób w podróży. 3.Godziny świadczenia usługi: 06:45-08:00 - zbieranie osób z miejsc zamieszkania oraz przywóz do ŚDS;13:30-15:00 - odjazd z ŚDS i przywóz osób do miejsc zamieszkania. 4.Przewozy odbywać się będą dwoma pojazdami, każdy na maksymalną liczbę miejsc 25, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa. Co najmniej jeden z pojazdów musi być wyposażony w wejście dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz posiadać miejsce na wózek inwalidzki. Zimą pojazdy muszą być ogrzewane.5. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca podstawi inny pojazd spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym . 6.Pojazdy samochodowe, który będą użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu oraz specjalistyczne oznakowanie (przewóz osób niepełnosprawnych).7.Wykonawca musi realizować niniejszy przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2012r., poz. 1265 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2012r., poz. 1137 z późn. zm.). 8.Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób podczas wykonania usług przewozu. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rozogi-ug.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach