Przetargi.pl
Dowóz osób z terenu gminy Rozogi do Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach w 2010 roku.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rozogach ogłasza przetarg

  • Adres: 12-114 Rozogi, ul. 22 Lipca 22
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7226622 , fax. 089 7226055
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rozogach
    ul. 22 Lipca 22 22
    12-114 Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7226622, fax. 089 7226055
    REGON: 55044338400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz osób z terenu gminy Rozogi do Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem jest dowóz osób z terenu gminy Rozogi do Środowiskowego Domu Samopomocy w Orzeszkach w 2010 roku. 2.Pod pojęciem dowożenie rozumie się: dowożenie osób z punktów zbiorczych w miejscu zamieszkania i odwożenie osób do miejsca zamieszkania. 3.Przewozy odbywać się będą według projektu dowozu osób stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Projekt ten zawiera wykaz tras, miejscowości, miejsc, z których realizowany będzie dowóz oraz długość tras w kilometrach. Dane zawarte w załączonym projekcie dwozów należy traktować jako orientacyjne, które mogą ulec zmianom spowodowanym zmianami w zakresie uczestnictwa. Szczegółowe ustalenia tras dowozu osób, godzin przejazdów i ich dojazdów zostaną dokonane po rozpoczęciu działalności ŚDS pomiędzy Kierownikiem ŚDS a wykonawcą. 4. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu wykonawca zapewni pojazd spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 5.W okresach zimowych pojazdy dowożące osoby do ŚDS muszą być ogrzewane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi załączyć do oferty następujące dokumenty (oświadczenia): 1.formularz ofertowy, 2.oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3.oświadczenie wykonawcy, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 4.upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów, 5.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rozogi-ug.bip-wm.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach