Przetargi.pl
DOWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY BIECZ NA WARSZTATY TERAPII ZAJĘCIOWEJ

Stowarzyszenie na Rzecz Pomocy Rodzinie Nadzieja ogłasza przetarg

  • Adres: 38-340 Biecz, ul. K. Wielkiego 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 13 4471578 , fax. 13 4471578
  • Data zamieszczenia: 2012-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie na Rzecz Pomocy Rodzinie Nadzieja
    ul. K. Wielkiego 31 31
    38-340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 13 4471578, fax. 13 4471578
    REGON: 49197296100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dow.gorlice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY BIECZ NA WARSZTATY TERAPII ZAJĘCIOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie osób niepełnosprawnych z gminy Biecz na warsztaty terapii zajęciowej. Szczegółowy opis przedmiotu: - dowóz 8 osób niepełnosprawnych, trasa -Biecz (Warsztaty Terapii Zajęciowej) - Sitnica I - Sitnica II - Sitnica III - Sitnica IV - Rożnowice I - Rożnowice II - Rożnowice III - Racławice - Biecz (Warsztaty Terapii Zajęciowej) godz. 7:15 - 8:00 - odwóz 8 osób niepełnosprawnych trasa - Biecz (Warsztaty Terapii Zajęciowej) - Racławice - Rożnowice III - Rożnowice II - Rożnowice I - Sitnica IV - Sitnica III - Sitnica II - Sitnica I - Biecz (Warsztaty Terapii Zajęciowej) godz. 15:00 - 15:45 łącznie dowóz i odwóz w zależności od dziennych potrzeb - max 70 km dziennie. Dodatkowe informacje dotyczące obydwu części zamówienia: 1. Dowozy wykonywane będą zgodnie z rozkładem zajęć podanym przez Kierownika Warsztatów Terapii Zajęciowej. 2. Zamawiający zapewnia opiekuna na czas przewozu osób niepełnosprawnych. 3. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt: a) utrzymywać w należytym stanie technicznym oraz porządku i czystości pojazdy do przewozu osób niepełnosprawnych; b) przestrzegać przepisy bhp i p. poż.; c) ubezpieczyć pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych na czas przewozów z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi; d) ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia; e) oznaczyć pojazdy (dla niepełnosprawnych) na czas przewozów, że wykorzystywane są do transportu osób niepełnosprawnych; f) zapoznać się z trasą na której będzie wykonywać zadanie. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych (rok produkcji max 2002), przystosowanych do przewozu nie mniej niż 8 osób i odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie drogowym. 5. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu (nie dłużej niż 30 min.) i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych osób. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych osób niepełnosprawnych. 7. Wykonawca zobowiązuje się godnie traktować przewożone osoby niepełnosprawne. 8. Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dow.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach