Przetargi.pl
Dowóz niepełnosprawnych uczniów i podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w roku szkolnym 2020/2021 z terenu gminy Dąbrowa Górnicza do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu.

Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, Swobodna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32)2612245 , fax. (32)2612245
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej
    Swobodna 59
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. (32)2612245, fax. (32)2612245
    REGON: 36417237700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osw.dabrowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz niepełnosprawnych uczniów i podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w roku szkolnym 2020/2021 z terenu gminy Dąbrowa Górnicza do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości zamówienia poniżej 214.000,00 EUR. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie niepełnosprawnych uczniów i podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w roku szkolnym 2020/2021 z terenu gminy Dąbrowa Górnicza do placówki i odwóz po zakończonych zajęciach wraz z zapewnieniem opiekuna w czasie przewozu. Opis tras, ich długość i przystanki na poszczególnych zadaniach zawierają Załączniki do umów nr 8/F, 8/G, 8/H, 8/J, 8/K, 8/M, 8/N, stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji. Wstępne oszacowanie długości tras na poszczególne zadania: Zadanie F: 25 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 12 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna; Zadanie G: 20 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 15 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna; Zadanie H: 26 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 15 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna; Zadanie J: 34 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 5 uczniów w tym 4 uczniów na wózkach inwalidzkich oraz 1 opiekuna; Zadanie K: 25 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 15 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna; Zadanie M: 20 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 11 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna; Zadanie N: 25 km (przywóz i odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 15 uczniów niepełnosprawnych oraz 1 opiekuna. Zamawiający dopuszcza zmianę trasy w sytuacji niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy spowodowaną np. objazdami, większą liczbą przystanków, zmianą miejsc zamieszkania uczniów, zmianą ilości uczniów. Zmiany zaakceptowane przez Wykonawcę i Zamawiającego zostaną ujęte w formie aneksu do umowy podstawowej. Zamówienie będzie realizowane w okresie nie wcześniej niż od 02.09.2020r. do ostatniego dnia zajęć lekcyjnych w roku szkolnym 2020/2021 i nie dłużej niż do 24.06.2021r. z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, dni rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego i innych ustalonych dni wolnych od zajęć. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części zamówienia Zadanie F i(-lub) Zadanie G, i(-lub) Zadanie H i(-lub) Zadanie J i (-lub) Zadanie K i(-lub) Zadanie M i(-lub) Zadanie N. Harmonogram przewozu (tj. czas przywozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych) uzależniony będzie od rozkładu zajęć i zostanie uzgodniony z Dyrektorem placówki. Przywóz do Ośrodka będzie następował nie wcześniej niż na godzinę 7.45. Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się przy użyciu środków transportu spełniających wymagania techniczne obowiązujących przepisów, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób niepełnosprawnych (ustawa z dn. 20.06.1997r. - Prawo o ruchu drogowym, t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 110 z późn. zm.; ustawa z dn. 6.09.2001r. o transporcie drogowym, Dz.U.2019.2140 t.j.; Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający wymaga, aby dla każdej z tras (Zadanie F, G, H, J, K, M, N) wyznaczono do realizacji oddzielnie pojazdy, tzn. jeden pojazd nie może obsługiwać więcej niż jedną trasę. Każdy pojazd przeznaczony do realizacji poszczególnych zadań musi posiadać aktualne na dzień złożenia oferty badania techniczne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków. Na Wykonawcy ciąży obowiązek utrzymania tego stanu w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga użycia do realizacji Zadań F, G, H, J, K, M, N pojazdów wyprodukowanych po roku 2010. W przypadku awarii Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego nie później niż wciągu 1 godziny od zaistnienia zdarzenia. Samochód zastępczy musi być pojazdem wyprodukowanym po roku 2010, spełniającym warunki określone w pkt. 3.3.8.1. i 3.3.8.8. SIWZ. Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznego przekazywania Dyrektorowi placówki informacji o wszelkich awariach lub spóźnieniach. Zmiany pojazdów bez zgody Zamawiającego na inne niż zadeklarowane w formularzu ofertowym i przyjęte w umowie będą traktowane jako nienależyte wykonanie umowy, które skutkuje sankcją w postaci kary umownej. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdem ogrzewanym i klimatyzowanym, wyposażonym co najmniej w dotyczy Zadań G, H, K, N : atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, minimum 15 miejsc siedzących dla uczniów i podopiecznych, minimum 1 miejsce dla opiekuna, aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadań F: atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, minimum 12 miejsc siedzących dla uczniów i podopiecznych, minimum 1 miejsce dla opiekuna, aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadania J: windę lub najazdy przeznaczone dla wózków inwalidzkich, atestowany mechanizm mocowania wózków inwalidzkich, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich, atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, minimum 1 miejsce siedzące dla ucznia oraz minimum 4 miejsca dla uczniów na wózkach inwalidzkich, minimum 1 miejsce dla opiekuna, aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW; dotyczy Zadania M: atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, minimum 11 miejsc siedzących dla uczniów i podopiecznych, minimum 1 miejsce dla opiekuna, aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca zobowiąże osoby skierowane do realizacji zadania do zapoznania się i stosowania „Regulaminu sprawowania opieki nad uczniami w czasie dowozu do szkoły i odwozu ze szkoły w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej” (dostępny na stronie internetowej Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia opiekuna przewozu w telefon komórkowy i podania tego numeru Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na każde zadanie kierowcy spełniającego wymagania określone w ustawie z dn.6.09. 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019.poz. 2140 t.j ). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnoletniego opiekuna sprawującego opiekę nad uczniami i podopiecznymi. Wymagane jest, aby osoba skierowana do realizacji zadania: odbyła przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (obligatoryjnie), posiadała przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności opiekuńczo-pielęgnacyjnych wobec dzieci niepełnosprawnych intelektualnie i ruchowo, posiadała przygotowanie pedagogiczne, medyczne lub inne w obszarze opiekuńczym. Pojęcie „opieka nad uczniami i podopiecznymi” rozumiane jest jako zapewnienie warunków bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania, wysiadania oraz przejazdu przewozem, eliminowaniu niewłaściwych zachowań podopiecznych zagrażających bezpieczeństwu jazdy, udzielaniu pierwszej pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrażającej zdrowiu i życiu. Opiekunowie zapewniają i czuwają nad bezpieczeństwem dowożonych uczniów i podopiecznych od chwili ich wejścia do pojazdu na wyznaczonym przystanku do chwili przekazania pod opiekę wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego na terenie jego placówki. Podczas odwozu opiekunowie ponoszą odpowiedzialność za uczniów i podopiecznych od chwili ich przejęcia od wyznaczonego pracownika Zamawiającego do chwili opuszczenia pojazdu na wyznaczonym przystanku i przekazania pod opiekę rodzicom/opiekunom. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania i utrzymania w okresie obowiązywania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 200 000 zł. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (dot. równoważności pod względem np. parametrów technicznych, roku produkcji). Należność za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie rozliczana w układzie jednego miesiąca na podstawie przedłożonej faktury w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego dokumentu na rachunek Wykonawcy poprzez mechanizm podzielonej płatności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że legitymuje się aktualną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2019 poz. 2140 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy – Załącznik nr 7 do SIWZ; 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. zobowiązania innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp., do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.4. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o otwarciu ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach