Przetargi.pl
Dowóz kruszywa naturalnego i zakup betonu na przebudowę drogi powiatowej Nr 1691B w m. Truski Zadanie A - dowóz piasku na warstwę odsączającą Zadanie B - dowóz pospółki na podbudowę Zadanie C - zakup kruszywa stabilizowanego cementem na podbudowę

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Sportowa 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 8332684 , fax. 085 8332685
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Sportowa 4 4
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 8332684, fax. 085 8332685
    REGON: 05066732000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbielski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządzanie drogami powiatowymi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz kruszywa naturalnego i zakup betonu na przebudowę drogi powiatowej Nr 1691B w m. Truski Zadanie A - dowóz piasku na warstwę odsączającą Zadanie B - dowóz pospółki na podbudowę Zadanie C - zakup kruszywa stabilizowanego cementem na podbudowę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz kruszywa naturalnego wraz z rozłożeniem z grubsza w ilościach: - piasku na warstwę odsączającą - 934 m3 - pospółki na podbudowę - 1600 m3 spełniającego wymagania norm PN-B-11111 i PN-B-11113. Zakup kruszywa stabilizowanego cementem w ilościach: - o wytrzymałości Rm = 1,5MPa - 311 m3 - o wytrzymałości Rm = 2,5MPa - 311 m3 spełniające wymogi SST D-04.05.01 Podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem w zakresie pkt. 2. Materiały, pkt. 5.4. skład mieszanki cementowo-kruszywowej. Realizacja zamówienia w terminie: trzy dni od podpisania umowy do 15 września 2009 sukcesywnie w ilościach na bieżąco ustalanych przez Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych lub nieprzewidzianych okoliczności technicznych w trakcie budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia, mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz zaświadczeniami. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Spełniają pozostałe warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. d) Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. e) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, z podaniem ich parametrów technicznych mających wpływ na wykonanie zadania (jeżeli nie są one własnością wykonawcy należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach