Przetargi.pl
Dowóz i odwóz uczniów z terenu gminy Brzeziny do szkół w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 743 699, , fax. 468 743 699
  • Data zamieszczenia: 2019-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. Henryka Sienkiewicza 16A
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 468 743 699, , fax. 468 743 699
    REGON: 10615640000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz uczniów z terenu gminy Brzeziny do szkół w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół i ze szkół na ternie gminy Brzeziny w roku szkolnym 2019/2020 z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. Świadczenie usług będących przedmiotem postępowania odbywać się będzie dla uczniów: - Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej, - Szkoły Podstawowej w Gałkówku Kolonii, - Szkoły Podstawowej w Bogdance, 2. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Oferent zobowiązuje się do przewozu własnym środkiem transportu uczniów do i ze szkół w dniach nauki szkolnej w okresie od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r. 2.2. Łączna liczba przewożonych uczniów do szkół i odwożonych do miejsca zamieszkania wynosi: 240 uczniów dziennie. Liczba ta jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w okresie trwania umowy. 2.3. Zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20.06.1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 295) rozliczenie przedmiotu zamówienia następować będzie na podstawie zestawienia sprzedanych biletów miesięcznych. Podstawą do sprzedaży biletów miesięcznych szkolnych będą imienne listy uczniów zawierające dane ucznia oraz relacje przewozu. Dyrektor Szkoły zobowiązany będzie dokonywać aktualizacji imiennej listy uczniów w przypadku, gdy taka okoliczność wystąpi i zobowiązany będzie niezwłocznie przekazać zaktualizowaną listę Zamawiającemu. 2.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać taką ilością autobusów, aby zapewnić miejsca siedzące każdemu uczniowi w trakcie przewozu. Autokary powinny być nie starsze niż z 2005 r. produkcji, sprawne techniczne, dopuszczone do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowane stosownie do charakteru świadczonych usług. 2.5. Szacunkowa dzienna długość tras wynosi 500 km. 2.6. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozowych własnym transportem na poszczególnych trasach, według ustalonego rozkładu jazdy. Trasy, na których Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi przewozowe określone zostały w załączniku nr 10 do niniejszej specyfikacji. 2.7. Wykonawca w celu zapewnienia bezpieczeństwa, zapewni opiekunów na poszczególnych trasach w celu sprawowania opieki i utrzymania porządku podczas wykonywania przewozu. Obecność opiekuna jest obowiązkowa w każdym autobusie. 2.8. Szczegółowy opis tras oraz godziny odjazdu i przyjazdu zawarte są w załączniku nr 10 do specyfikacji. Godziny przyjazdu i odjazdu są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w zależności od godzin funkcjonowania danej szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 1.5. pełnomocnictwo,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach