Przetargi.pl
DOWÓZ I ODWÓZ UCZNIÓW WRAZ Z OPIEKĄ DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY GÓZD W ROKU SZKOLNYM 2009/2010

Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 26-634 Gózd, ul. Radomska 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3202357 , fax. 048 3202357
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół
    ul. Radomska 7 7
    26-634 Gózd, woj. mazowieckie
    tel. 048 3202357, fax. 048 3202357
    REGON: 67298274100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gozd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ I ODWÓZ UCZNIÓW WRAZ Z OPIEKĄ DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY GÓZD W ROKU SZKOLNYM 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej , polegającej na dowozach ( przywóz i odwóz) uczniów z terenu gminy Gózd do Publicznej Szkoły Podstawowej w Klwatce oraz Publicznego Gimnazjum Goździe wraz z opieką w roku szkolnym 2009 -2010 . Usługi transportowe polegać będą na dowozie z miejsca zamieszkania do Publicznej Szkoły Podstawowej w Klwatce oraz Publicznego Gimnazjum w Goździe i odwozie tych dzieci po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania. Trasy dowozów i odwozów określa załącznik Nr 1 i 2 do umowy . Liczba dowożonych i odwożonych uczniów na danej trasie na jednym kursie około 155 osób .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w ustawie i w niniejszej SIWZ oraz następujące warunki : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający rozumie wpis przedsiębiorcy do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu Zamawiający wymaga niezalegania Wykonawcy z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub uzyskania zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale XVIII SIWZ metodą spełnia niespełnia, z uwzględnieniem przepisu art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia ww warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1.Wypełniony formularz oferty oraz Tabela nr 1 lub Tabela Nr 2 na druku, którego wzór został dołączony do materiałach przetargowych ; 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych w formie załącznika Nr 1 ; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie załącznik Nr 2 ; 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w formie załącznik Nr 3 i 4 ; 5.Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór projektu umowy na realizację zamówienia ,który został dołączony do materiałów przetargowych w formie załącznik Nr 5; 6.Oświadczenie wykonawcy na druku , którego wzór został przekazany w materiałach przetargowych że , dokonał wizji lokalnej terenu, zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i gwarantuje prawidłowe wykonanie usługi przewozowej objętej przedmiotem zamówienia w formie załącznika Nr 6 ; 7. Aktualną licencje na czas trwania przedmiotu zamówienia na wykonanie krajowego transportu drogowego osób udzielona zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 06.IX. 2001 r. o transporcie drogowym Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późn. zmian. w formie załącznika Nr 7; 8.Wykaz pojazdów którymi realizowane będzie zamówienie wraz z uwzględnieniem liczby miejsc w autobusie w formie załącznika Nr 8 ; Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika w formie załącznik Nr 9; 2.W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy Pzp w formie załącznik Nr 10;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gozd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach