Przetargi.pl
DOWÓZ I ODWÓZ UCZNIÓW I DZIECI DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH Z TERENU GMINY KONDRATOWICE W ROKU SZKOLNYM 2018/2019

Gmina Kondratowice ogłasza przetarg

  • Adres: 57150 Prusy, Kondratowice, ul. Nowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 927 681 , fax. 713 926 021
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kondratowice
    Kondratowice, ul. Nowa 1
    57150 Prusy, woj. dolnośląskie
    tel. 713 927 681, fax. 713 926 021
    REGON: 93193494000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kondratowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ I ODWÓZ UCZNIÓW I DZIECI DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH Z TERENU GMINY KONDRATOWICE W ROKU SZKOLNYM 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: a. dowóz i odwoóz uczniów i dzieci do budynków szkoły w Prusach wraz oddziałami zamiejscowymi w Księginicach Wielkich oraz Publicznego Przedszkola w Kondratowicach b. Usługi doraźnego przewozu uczniów wynikające z potrzeb obsługiwanych placówek. c. Dowóz rozpoczyna się o godz. 6.35 , a odwóz od godz. 13.05 d. Łączna dzienna długość trasy wynosi 130 km i może być zmieniona w zależności od potrzeb wyżej wymienionych placówek. e. Pojemność autobusu wynosi minimum 55 miejsc siedzących. f. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu i odjazdu autobusów do ich miejsca podstawienia. g. W sytuacji, gdy autobus przewożący uczniów okaże się niesprawny, Wykonawca niezwłocznie zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy, spełniający określone warunki, aby mógł poruszać się po zaplanowanej trasie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu w/w warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawiający będzie je oceniał: Złożył stosowne oświadczenie ……………….. spełnia warunek Nie złożył oświadczenia ………………………. nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku o przynależności do tej samej grupy kapitałowej W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 3.wykaz usług powierzonych podwykonawcom - zgodnie z zał. nr 4 4.dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych 5.dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach