Gmina Dolice ogłasza przetarg
- Adres: 73-115 Dolice, ul. Ogrodowa 16
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 5640129 , fax. 091 5640237
- Data zamieszczenia: 2013-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dolice
ul. Ogrodowa 16 16
73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 5640129, fax. 091 5640237
REGON: 81168565100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz i odwóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Dolice w roku szkolnym 2013/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów (w dni, w których zgodnie z przepisami o organizacji roku szkolnego odbywać się będą zajęcia szkolne) do szkół prowadzonych przez Gminę Dolice z miejscowości znajdujących się na terenie gminy. Od wybranego oferenta zamawiający wymagać będzie również zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. W pojazdach posiadających więcej niż 9 miejsc opieka musi być sprawowana przez osobę inną niż kierowca. Harmonogram dowozów i odwozów na poszczególnych trasach przedstawiają tabele od 1 do 4 zawarte w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Łączna średnia dzienna długość tras objętych postępowaniem wynosi 210,62 /z czego średnio dziennie trasa nr 1. 129,34 km, trasa nr 2. 37,76 km, trasa nr 3. 19,2 km, trasa nr 4. 24,3 km, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dziennej długości tras w zależności od tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych w poszczególnych szkołach, wyników kwalifikacji uczniów uczestniczących w realizowanym przez Zamawiającego projekcie pn. (Wiem, rozumiem, potrafię) oraz w sytuacjach których nie można było przewidzieć w momencie rozpoczęcia niniejszego postępowania przetargowego. 3. Zamawiający przyjmie długość trasy od miejsca rozpoczęcia usługi (pierwszy przystanek związany z dowozem do szkół) do miejsca zakończenia usługi (ostatni przystanek związany z odwozem uczniów). Zamawiający odmówi zapłaty za dojazd do miejsca rozpoczynania usługi i powrót pojazdu do miejsca postoju (garażowania). Uwaga zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wybranemu wykonawcy (art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) wykonania usług dodatkowych nie objętych niniejszym zamówieniem, których wartość nie przekroczy 20% wartości realizowanego zamówienia a usługi te będą niezbędne do jego prawidłowego wykonania i których nie można było wcześniej przewidzieć. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania i do rozliczenia przyjmie stawki przyjęte w postępowaniu przetargowym (arkusz kalkulacyjny zawarty w załączniku nr 4). Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia długości trasy w sytuacji zmiany planu lekcyjnego w szkołach co spowoduje zmianę harmonogramu dowozów i odwozów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium na rzecz Urzędu Gminy Dolice, ul Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, w wysokości 6 000,00 zł. na całość zamówienia objętego przetargiem, lub w przypadku składania oferty częściowej odpowiednio: a) 3 000,00 zł dla części I zamówienia, b) 1 400,00 zł dla części II zamówienia, c) 700,00 zł dla części III zamówienia, d) 900,00 zł dla części IV zamówienia, Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie niezgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie Pzp. i siwz zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowe z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem - na rachunek bankowy zamawiającego w Pyrzycko-Stargardzkim Banku Spółdzielczym oddział Dolice, nr 78 9387 1026 2600 0358 2000 0030. 7. Wadium w postaci dokumentu należy złożyć w formie oryginału w pokoju 15 Urzędu Gminy w Dolicach, ul. Ogrodowa 16. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. Uwaga - termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą , tj. 30 dni. 8. Kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 9. Zwrot wadium: Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 7.1. Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dolice.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Widuchowa realizowanych w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Dowozy, odwozy i prowadzenie nadzoru nad przewożonymi uczniami do placówek edukacyjnych na terenie Miasta i Gminy Płoty
Dodano: 2016-07-26 - Usług przewozów regularnych specjalnych uczniów Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobra do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum w Gminie Rewal wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu, w roku szkolnym 2016-2017.
Dodano: 2016-07-26 - Usług przewozów regularnych uczniów Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Biały Bór w roku szkolnym 2016/2017 i pierwszym półroczu 2017/2018
Dodano: 2016-07-20 - Transport uczniów z terenu Gminy Białogard do szkół z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-08 - Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Biały Bór w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-04 - Dowóz i odwóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Dolice w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-28