Przetargi.pl
Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie gminy Susiec w roku szkolnym 2013 - 2014 wraz z zabezpieczeniem opiekunów

Gmina Susiec ogłasza przetarg

  • Adres: 22-672 Susiec, ul. Tomaszowska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6654868 , fax. 084 6654893
  • Data zamieszczenia: 2013-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susiec
    ul. Tomaszowska 2 2
    22-672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 084 6654868, fax. 084 6654893
    REGON: 95036897700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie gminy Susiec w roku szkolnym 2013 - 2014 wraz z zabezpieczeniem opiekunów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu i odwożeniu uczniów wraz zabezpieczeniem opiekunów do szkół z terenu Gminy Susiec w roku szkolnym 2013-2014 tj. 1.Zespołu Szkól Publicznych w Suścu - 180 uczniów, 2.Zespołu Szkół w Majdanie Sopockim Pierwszym - 105 uczniów, 3.Szkoły Podstawowej w Łosińcu - 26 uczniów. Dowóz uczniów do szkól odbywał się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia tj. w dni nauki szkolnej od dnia 01.09.2013 roku do dnia 30.06.2014 roku. 4.Sposób świadczenia usługi: Dowóz i odwóz uczniów odbywał się będzie autobusami wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie oznakowanymi. 5.Ilość młodzieży dowożonej do szkól zgodna będzie z zapotrzebowaniem gminy tj. wynosić będzie 311 uczniów. Ilości te minimalnie mogą ulec zmianie. 6 .Obsługę autobusu stanowić będzie 2 osoby w tym kierowca oraz opiekun czuwający nad bezpiecznym wsiadaniem, przejazdem i wysiadaniem z autobusu. 7.Zakres świadczonych usług przewozowych będzie obejmował w szczególności: -dowóz dzieci do miejsca nauki i odwóz do miejsca zamieszkania określonego przez zamawiającego w niniejszej specyfikacji, -organizację czynności bezpiecznego wsiadania dzieci do środka transportu oraz opiekę nad pasażerami-dziećmi w czasie przewozu, -organizację czynności związanych z bezpiecznym wysiadaniem dzieci w miejscu przeznaczenia, -powiadamianie zamawiającego o przewidywanych lub zaistniałych przeszkodach w wykonaniu usługi przewozu. 8.W przypadku awarii wyznaczonego na usługę autobusu Wykonawca zapewni autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym w możliwie najkrótszym czasie, nie dłużej niż 40 minut. 9.Autobusy zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasie przebiegu autobusów, przystanki autobusowe wyposażone w informację o ich kursowaniu, a z autobusów przewożący uczniów w miarę wolnych miejsc korzystać będą mogli na ogólnych zasadach i inni mieszkańcy miejscowości przez które autobus będzie kursował. Informacje o kursowaniu autobusów zamieszczone zostaną w terminie 5 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usług. 10. Dowóz/odwóz uczniów odbywać się będzie według schematu dowożenia uczniów stanowiącego załącznik : - dla Szkoły Podstawowej w Łosińcu - Nr 7, - dla Zespołu Szkół w Majdanie Sopockim Pierwszym - Nr 8, - dla Zespołu Szkół Publicznych w Suścu - Nr 9. do SIWZ. 11.Młodzież szkolna dowożona będzie do właściwych szkół na godz.: -Zespołu Szkół Publicznych w Suścu - od godz. 7:15 do godz. 7:35, -Zespołu Szkól w Majdanie Sopockim Pierwszym - od godz. 7:50 do godz. 7:55, - Szkoły Podstawowej w Łosińcu - od godz. 7:15 do godz. 7:50. 12.Po zakończonych lekcjach uczniowie odwożeni będą w godzinach: - Zespołu Szkól Publicznych w Suścu - 12:30, 13:30, 14:20, 14:25, 14:28 , 14:57,15:10 - Zespołu Szkół w Majdanie Sopockim Pierwszym - 13:50, 14:40, - Szkoły Podstawowej w Łosińcu- od godz. 13:25. Szczegóły w formularzu cenowym nr 1.1, 1.2, i 1.3 stanowiący załącznik do SIWZ. Niewielkie zmiany w godzinach odjazdu będą ustalane z dyrektorami poszczególnych szkół. Szczegółowe ustalenia tras dowozu uczniów, godzin przejazdów autobusów i ich odjazdów dokonane zostaną wspólnie z Dyrektorami Szkół z terenu Gminy Susiec z Wykonawcą, który wygra przetarg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach