Przetargi.pl
Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie gminy Milejów na rok szkolny 2009/2010

Gmina Milejów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7572026 , fax. 081 7572385
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milejów
    ul. Partyzancka 13A 13A
    21-020 Milejów, woj. lubelskie
    tel. 081 7572026, fax. 081 7572385
    REGON: 43101955000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie gminy Milejów na rok szkolny 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa: dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie gminy Milejów oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej w Łańcuchowe i Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej ul. Jaśminowa ( do klas integracyjnych) na rok szkolny 2009/2010. Opis tras przewozu i ilość uczniów: 1) Trasa 1- Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie i Zespołu Szkół Nr 1 w Milejowie Kajetanówka - Zalesie - Filia w Antoniowie - Zespół Szkół Nr 1 w Milejowie - Górne - Wólka Łańcuchowska -Szkoła Podstawowa w Łańcuchowie - Zespół Szkół Nr 1 w Milejowie /szacunkowa długość trasy 28 km, uczniów: 98 / w tym: - do Zespołu Szkół nr 1 w Milejowie /z Antoniowa/ - 26 uczniów, - do Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie - 23 uczniów, - do Zespole Szkół Nr 1 w Milejowie /Górne, Łańcuchów/ - 49 uczniów. 2) Trasa 2- Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Łysołajach i Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie Kajetanówka - Zalesie - Antoniów - Starościce - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - Szkoła Podstawowa w Łysołajach - Cyganka - Szkoła Podstawowa w Łysołajach - Bonów - Szkoła Podst. w Łysołajach - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie / szacunkowa długość trasy 28 km, uczniów: 90 / w tym do: - Szkoły Podstawowej w Łysołajach - 35 uczniów /z Cyganki i Łysołaj-Kolonii - 18 uczniów, z Bonowa -12 uczniów, ze Starościc - 5 uczniów/ - Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie - 55 uczniów /z Cyganki - 7 uczniów, z Bonowa - 4 uczniów, z Łysołaj-Kolonii - 11 uczniów, z Łysołaj - 14 uczniów, ze Starościc - 11 uczniów , z Antoniowa - 4 uczniów, z Antoniowa-Kolonii - 1 uczeń, z Zalesia - 3 uczniów/ 3) Trasa 3 - Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Białce i Zespołu Szkół nr 2 w Jaszczowie Maryniów - Szkoła Podstawowa w Białce - Wólka Bielecka -Szkoła Podstawowa w Białce - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - Popławy - Zespół Szk. Nr 2 w Jaszczowie / szacunkowa długość trasy 27 km, uczniów: 66 / w tym: - do Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie 48 uczniów /z Maryniowa i Białki - 38 uczniów, z Popław - uczniów/ - do Szkoły Podstawowej w Białce - 18 uczniów Uczniów należy dowieźć do szkół na godz. 7.40 -8.15. Odwóz uczniów ze szkół odbywać się będzie : - Trasa 1. o godz. 13.20 ( odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 1 w Milejowie i z Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie ) szacunkowo długość trasy 24 km i o godz. 14.20 ( odwóz z Zespołu Szkół Nr 1 w Milejowie) - Trasa 2. o godz. 13.20 ( odwóz ze Szkoły Podstawowej w Łysołajach i Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie) i 14.30 ( Odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie do miejscowości Cyganka, Starościce) - Trasa 3. o godz. 14.00 ( Zespołu Szkół nr 2 w Jaszczowie i Szkoły Podstawowej w Białce) 4) Trasa 4 - Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie i Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej /do klas integracyjnych/ Opis trasy i ilości uczniów: Dowóz: Jaszczów - 1 uczeń; Milejów - 3 uczniów; Klarów - 1 uczeń; Antoniów - 3 uczniów; Górne - 1 uczeń) - Szkoła Podstawowa w Łańcuchowie ( 6 uczniów) -Szkoła Podstawowa w Łęcznej ( 2 uczniów) / szacunkowa długość trasy ok. 33 km, uczniów 9/ Odwóz: Trasa odwozu jest odwrotnością trasy dowozu. Dowóz uczniów na godz. 7.40 - 8.00 , odwóz od godz. 12.30 do godz.14.00. Dowożeni uczniowie nie wymagają poruszania się przy pomocy wózka inwalidzkiego. W kilometrażu nie uwzględniono dojazdu przewoźnika z bazy do przystanków początkowych tras dowozu. Podana liczba uczniów oraz trasy mogą ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie przez Wykonawcę postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 3. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ponadto pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Pojazdy powinny posiadać miejsca siedzące w miarę możliwości dla wszystkich przewożonych uczniów. Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów i odwozów do szkół odbywały się autobusami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych trasach. Autobusy posiadać muszą zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi pojazdu uruchamianą ze stanowiska kierowcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale X niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - wykonawca składa oświadczenie którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: 1) Wykaz posiadanych środków transportu (autobusów, busów), którymi wykonawca będzie wykonywała zamówienie z podaniem marki pojazdu, numeru rejestracyjnego oraz wieku. Należy także określić stan techniczny pojazdu oraz podać ilość miejsc siedzących i stojących. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 1, 2, 3, 4 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w ust. 1 i 2 przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie , pozostałe dokumenty wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą składać łącznie. 4. W przypadku składania ofert przez konsorcjum do ofert należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach