Przetargi.pl
Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkola, szkół podstawowych na terenie gminy Banie w roku 2021 na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w ramach komunikacji regularnej

Gmina Banie ogłasza przetarg

  • Adres: 74-110 Banie, ul. Skośna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 166 381 , fax. 914 166 353
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Banie
    ul. Skośna 6
    74-110 Banie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 166 381, fax. 914 166 353
    REGON: 53339200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.banie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkola, szkół podstawowych na terenie gminy Banie w roku 2021 na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w ramach komunikacji regularnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa: „Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkola, szkół podstawowych na terenie gminy Banie w roku 2021 na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w ramach komunikacji regularnej”. 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu i dowozu uczniów do i z przedszkola oraz szkół podstawowych z terenu gminy Banie, na podstawie biletów miesięcznych. Zamówienie obejmuje także dowóz i odwóz uczniów w wieku od 3 do 5 lat do i z przedszkola i szkół podstawowych z terenu gminy Banie, na podstawie biletów jednorazowych. Przewozy dotyczą dni nauki szkolnej, od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. 2. Przewidywana ilość zakupionych biletów miesięcznych wynosi 222 szt. w dwie strony oraz 34 szt. biletów jednorazowych w dwie strony dla uczniów w wieku od 3 do 5 lat. 3. Zamawiający przewiduje, że liczba uczniów jest wielkością prognozowaną i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zakresie do 30%. 4. Poszczególne trasy zostały podzielone na strefy cenowe (I strefa 0- 3 km, II strefa 4 – 6 km, III strefa 7-9 km, IV strefa 10-12 km, V strefa 13-15 km). Liczba uczniów uwzględnionych w poszczególnych strefach została określona w załączniku nr 10 (wykaz uczniów dojeżdżających z poszczególnych miejscowości do przedszkola i szkół podstawowych) do SIWZ. 5. Wykonawca dostosuje się ściśle do rozkładu jazdy, który zostanie ustalony wspólnie z dyrektorami szkół oraz przedszkola na podstawie planu godzin lekcyjnych. Aktualny rozkład jazdy w podziale na poszczególne trasy zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Zamawiający zapewni opiekę przez osoby dorosłe nad uczniami w trakcie dowozu i odwozu. 7. Kierowcy muszą być zatrudnieni u Wykonawcy na umowę o pracę. 8. Wykonawca zamówienia w ramach zawartej umowy zapewni bezpłatny przejazd opiekunom dowozów. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowców autobusów, którzy posiadają uprawnienia o których mowa w art. 39a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.). 10. Przewozy będą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym. Zamawiający w tym przypadku finansuje jedynie przewóz uczniów do i z przedszkola i szkół podstawowych na podstawie biletów miesięcznych oraz na podstawie biletów jednorazowych. 11. Do wykonania zadania związanego z przedmiotem zamówienia Wykonawca musi dysponować przynajmniej 8 autobusami (7 autobusów min. 50 miejsc siedzących i więcej oraz autobus rezerwowy min. 70 miejsc siedzących zabezpieczony na wypadek sytuacji, o której mowa w ust. 15 niniejszego rozdziału) wszystkie z zainstalowanymi systemami GPS, którymi wykonywany będzie przedmiot zamówienia. 12. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć wszystkie autobusy, którymi realizowany będzie przedmiot zamówienia oraz pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 13. Pojazdy przeznaczone do przewozu uczniów muszą spełniać wymagania i warunki techniczne do wykonywania tego typu usługi. Usługa dowozu uczniów musi być realizowana autobusami spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). 14. Środki transportu przeznaczone do przewozu muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne, muszą być utrzymywane w należytej czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów oraz muszą posiadać wystarczającą ilość siedzeń, tak aby wszyscy przewożeni uczniowie mieli zapewnione miejsce siedzące. 15. W przypadku wystąpienia podczas wykonywania usługi, awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę wyznaczonego autobusu, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt, podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od jej wystąpienia, autobus zastępczy spełniający wymagania techniczne w ruchu drogowym. W razie awarii pojazdu lub planowanego przeglądu albo remontu pojazdu, Wykonawca zapewnia dowóz uczniów innym pojazdem spełniającym wymagania wskazane w niniejszej SIWZ. 16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 17. Rozliczenie finansowe nastąpi w oparciu o ilość faktycznie zamówionych biletów miesięcznych oraz jednorazowych według cen jednostkowych (brutto) podanych w ofercie. Rozliczenie będzie dokonywane w cyklu miesięcznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych PLN) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji, zostają wydane na określony podmiot bez możliwości przenoszenia go bądź użyczania podmiotom trzecim. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże posiadanie aktualnych uprawnień do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, wydanych na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.). 1.1.2.posiadają wiedzę i doświadczenie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie minimum 10-miesięczne usługi w zakresie dowozu uczniów do szkół w ramach przewozów regularnych o średniorocznej wartości min. 250 000,00 zł każda. Przez linię regularną Zamawiający rozumie przewóz osób wykonywany w określonych odstępach czasu na określonej trasie (linii komunikacyjnej). W przypadku zamówień wykonywanych (niezakończonych) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że świadczone usługi w ramach umowy (nadal obowiązującej) były wykonywane przez minimum 3 m-ce.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 7.1.1 W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.1.2 Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7.1.3 Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 7.1.4 Dokument pełnomocnictwa musi zawierać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne którego dotyczy Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę – Pełnomocnika oraz zakres jego umocowana. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wszystkich Wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 7.1.5 Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej określa art. 141 ustawy PZP. 7.2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 7.3 Wykaz oświadczeń lub dokumentów wstępnie potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6, które należy załączyć do oferty: 7.3.1 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 7.3.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 7.3.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 7.4 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 7.4.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 7.4.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP, i skonkretyzowanych w pkt. 1-5 Rozdział 6 SIWZ, Wykonawcy wykazują łącznie. 7.4.3 Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1282), zawarte w SIWZ, dotyczące Wykonawcy na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, składane są w oryginale. 7.4.4 Dokumenty o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zawarte w SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 5, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach