Przetargi.pl
Dowóz i odwóz uczniów do Gimnazjum nr 1 w Koszęcinie i Gimnazjum nr 2 w Strzebiniu w roku szkolnym 2009/2010

Urząd Gminy Koszęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3576100 w. 120 , fax. 0-34 3576108
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Koszęcin
    ul. Powstańców 10 10
    42-286 Koszęcin, woj. śląskie
    tel. 0-34 3576100 w. 120, fax. 0-34 3576108
    REGON: 00054274100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://new.bazagmin.pl/bip_koszecin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz uczniów do Gimnazjum nr 1 w Koszęcinie i Gimnazjum nr 2 w Strzebiniu w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości : Sadów - Podlesie, Sadów, Rusinowice, Piłka, Wierzbie do Gimnazjum nr 1 w miejscowości Koszęcin. Liczba dowożonych osób - 107 uczniów Godziny dowozu : 2 kursy ranne tj. 1 kurs na godz 7 : 45 1 kurs na godz 8 : 45 Godziny odwozu : 3 kursy popołudniowe tj. 1 kurs na godz 13 : 40 1 kurs na godz 14 : 30 1 kurs na godz 15 : 15 2.Dowóz i odwóz uczni z miejscowości Bukowiec , Łazy do Gimnazjum nr 2 w miejscowości Strzebiń. Liczba dowożonych osób - 33 uczniów Godziny dowozu : kurs ranny - dowiezienie uczni do Gimnazjum na godz. 7.50. Godziny odwozu : 2 kursy popołudniowe tj. 1 kurs na godz. 13 : 30 1 kurs na godz 16 : 00 Doprecyzowanie godzin odjazdu i przyjazdu w każdym kursie nastąpi bezpośrednio przed rozpoczęciem roku szkolnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki zakwalifikowania wykonawcy do postępowania przetargowego : O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy : 1. posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia tj. a/ aktualnie prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą przedmiotowi zamówienia b/ posiadają licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2 posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a/ posiadają doświadczenie w zakresie przewozu osób. b/ dysponują kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii D, c/ dysponują autobusami w ilości co najmniej w ilości szt 3 posiadających po 40 miejsc siedzących każdy, sprawnych technicznie z aktualnymi badaniami technicznymi. 3.znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków zakwalifikowania wykonawcy do postępowania przetargowego nastąpi w oparciu o złożone dokumenty wymienione w pkt VI SIWZ na zasadzie spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane świadectwa wiarygodności Wykonawcy: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób -kserokopia. 3.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 1` 4.wykaz kierownictwa firmy i pracowników odpowiedzialnych za realizację zadania zgodnie z zał. nr 2 / kierowcy wymagane posiadanie prawa jazdy kategorii D / 5.wykaz posiadanego taboru z udokumentowaniem posiadania minimum trzech autobusów po minimum 40 miejsc, przystosowanymi do przewozu dzieci zgodnie z odpowiednimi przepisami do obsługi tych tras zgodnie z załącznikiem nr 3- załączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych dla wykazanych autobusów. 6.wykaz zrealizowanych w okresie 3 ostatnich lat zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj zgodnie z zał. nr 4 z pozytywnymi referencjami inwestorów. 7.oświadczenie o związaniu wykonawcy z ofertą w okresie 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert i zobowiązaniu się do zawarcia umowy zgodnie z przekazanym wzorem umowy - załącznik nr.5 8. imienny wykaz osób upoważnionych do podpisywania i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy o ile to nie wynika z dokumentów wymienionych w pkt VI .1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_koszecin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach