Gmina Pelplin ogłasza przetarg
- Adres: 83-130 Pelplin, plac Grunwaldzki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 536 12 61, , fax. 536 14 64
- Data zamieszczenia: 2019-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pelplin
plac Grunwaldzki 4
83-130 Pelplin, woj. pomorskie
tel. 58 536 12 61, , fax. 536 14 64
REGON: 19167533300000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Pelplin do i ze szkół i placówek szkolno-wychowawczych na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2019/2021 wraz z opieką nad dziećmi podczas dowozu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Pelplin oraz do placówek szkolno-wychowawczych. Zakup biletów obejmuje dowożenie i odwożenie uczniów do i ze szkół i placówek szkolno-wychowawczych. Zakup biletów obejmuje dowożenie uczniów w granicach administracyjnych Gminy Pelplin. 2. Dowozy będą obejmowały dzieci uczęszczające do następujących szkół: 1) Zespół Kształcenia i Wychowania Nr 1 w Pelplinie – 14 uczniów, 2) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Pelplinie – 40 uczniów niepełnosprawnych i 8 uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich. 3) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Pelplinie – 104 uczniów, 4) Zespół Kształcenia i Wychowania w Kulicach – 37 uczniów, 5) Zespół Kształcenia i Wychowania w Rudnie – 196 uczniów, 6) Szkoła Podstawowa w Małych Walichnowach – 51 uczniów. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli oraz w drodze powrotnej. 4. Wykonawca musi dysponować pojazdem do bezpiecznego przewozu osób niepełnosprawnych – 40 uczniów niepełnosprawnych i 8 uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich. 5. Ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosownych przepisów. 6. Pojazdy zadysponowane do przewozów muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. 7. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu do przedszkoli, szkół i placówek szkolno-wychowawczych, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, zapewnienia opieki podczas przejścia uczniów z autobusu do budynku szkoły, opieki i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu. 8. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. 9. Uczniowie muszą być dowiezieni na zajęcia szkolne na godzinę 8.00. Zajęcia lekcyjne odbywać się będą pięć razy w tygodniu. 10. Szczegółowy harmonogram dowozu dzieci do szkół i placówek szkolno-wychowawczych stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia innego niż ustalony harmonogramu dowozu po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. 11. W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. 12. Ze względu na różne kierunki dojazdu uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w Harmonogramie, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz). 13. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety dla uczniów uprawnionych do przejazdu wg wykazu sporządzonego przez zamawiającego i zatwierdzonego przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych. Zamawiający najpóźniej do 25 dnia każdego miesiąca w roku szkolnym przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów. 14. Miesięczne bilety zostaną wydane Zamawiającemu w siedzibie Wykonawcy w terminie do 28 każdego dnia miesiąca w roku szkolnym (w miesiącu lutym do 26 dnia na miesiąc marzec) 15. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku dydaktyczno-wychowawczego może ulegać zmianie, z tym że granice zmian nie mogą przekroczyć ±15% wartości ryczałtowej brutto za przedmiot zamówienia. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. 16. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych 17. Szacunkowa liczba uczniów wynosi 450, w tym uczniowie niepełnosprawni poruszający się na wózkach inwalidzkich. 18. Przewóz uczniów musi odbywać się autobusami spełniającymi wymagania w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia przewidziane przepisami prawa. Dodatkowo autobusy muszą być prawidłowo oznakowane w obowiązujące tablice informacyjne o przewozie uczniów i spełniać przepis z zakresu bhp oraz ppoż. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: Kierowanie pojazdami (autobus), opieka nad dziećmi podczas dowozu; W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w wzorze umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w rozdziale 16 specyfikacji. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2019 poz. 310 z zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy oddział w Pelplinie nr rachunku: 62 8342 0009 2000 0358 2000 0004
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: a) posiadanie licencji na wykonywanie transportu drogowego osób oraz zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących trasy wskazane w harmonogramie stanowiącym załącznik do opisu przedmiotu zamówienia;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Kościerzyna do placówek oświatowych w okresach od 02.01.2024 do 31.12.2025r
Dodano: 2023-11-29 - Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Kaliska w formie zakupu biletów miesięcznych na okres od 01 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.
Dodano: 2023-08-31 - Dowóz uczniów szkół gminy Bytów do Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie oraz dowóz uczniów z niepełnosprawnością do szkół w gminie Bytów w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-28 - Dowóz uczniów szkół gminy Bytów do Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie oraz dowóz uczniów z niepełnosprawnością do szkół w gminie Bytów w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-07-20 - Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Kaliska w formie zakupu biletów miesięcznych na okres od 01 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.
Dodano: 2023-07-11 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Damnica w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-07-06 - Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Cewice w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 1 września 2022 r. do 30 czerwca 2023r.
Dodano: 2022-08-09 - "Świadczenie usług przewozowych na terenie Gminy Mikołajki Pomorskie w ramach komunikacji regularnej na podstawie zakupionych biletów miesięcznych szkolnych w roku szkolnym 2021/2022".
Dodano: 2021-09-01 - Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg, wojewódzkich w 2021 roku w podziale na następujące części: Część I – obejmująca świadczenie usług transportowych w RD Bytów Część II – obejmująca świadczenie usług transportowych w RD Gdańsk Część III – obejmująca świadczenie usług transportowych w RD Kartuzy Część IV− obejmująca świadczenie usług transportowych w RD Puck: Zadanie 1 – usługi samochodem ciężarowo-osobowym Zadanie 2 – usługi samochodem ciężarowym Część V− obejmująca świadczenie usług transportowych w RD Starogard Gdański: Zadanie 1 – usługi samochodem ciężarowo-osobowym Zadanie 2 – usługi samochodem ciężarowym Część VI− obejmująca świadczenie usług transportowych w RD Sztum
Dodano: 2021-02-18 - Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg, wojewódzkich w 2021 roku w podziale na następujące części: Część I – obejmująca świadczenie usług transportowych w RD Bytów Część II – obejmująca świadczenie usług transportowych w RD Gdańsk Część III – obejmująca świadczenie usług transportowych w RD Kartuzy Część IV− obejmująca świadczenie usług transportowych w RD Puck: Zadanie 1 – usługi samochodem ciężarowo-osobowym Zadanie 2 – usługi samochodem ciężarowym Część V− obejmująca świadczenie usług transportowych w RD Starogard Gdański: Zadanie 1 – usługi samochodem ciężarowo-osobowym Zadanie 2 – usługi samochodem ciężarowym Część VI − obejmująca świadczenie usług transportowych w RD Sztum
Dodano: 2021-01-29