Przetargi.pl
Dowóz i odwóz dzieci oraz młodzieży będących mieszkańcami Mikołowa do szkół i na basen

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Karola Miarki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 510219434,
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
    Karola Miarki 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 510219434,
    REGON: 365421894
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz dzieci oraz młodzieży będących mieszkańcami Mikołowa do szkół i na basen
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dowóz i odwóz dzieci oraz młodzieży będących mieszkańcami Mikołowa do szkół i na basen Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1: Dowóz i odwóz dzieci oraz młodzieży będących mieszkańcami Mikołowa do szkół podstawowych w Mikołowie: nr 1,5,8,10 zgodnie z wykazem tras opisanych w załączniku nr 7.1 do SIWZ; Część 2: Dowóz i odwóz dzieci oraz młodzieży będących mieszkańcami Mikołowa na basen zgodnie z załącznikiem nr 7.2 do SIWZ. 2.Przewozy będą dokonywane w okresie trwania roku szkolnego w dniach zajęć szkolnych według rozkładu uzgodnionego z Zamawiającym. 2.1.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania punktualności ustalonych godzin odjazdów i przyjazdów oraz współpracy z opiekunem-wychowawcą w trakcie przejazdu 2.2.W przypadku zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Zamawiający może zmienić trasy lub terminy przejazdów, a wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia tych zmian w możliwie najkrótszym czasie. 2.3.W przypadku zmiany trasy przejazdu lub godzin odjazdów Zamawiający przekaże je Wykonawcy z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przywóz dzieci na zajęcia do szkół i odwóz dzieci do domu po zakończonych zajęciach; 3.2. Dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku, począwszy od 4 września 2017 r. do 22 czerwca 2018 r. z wykluczeniem przerw świątecznych, ferii oraz dni wolnych od nauki. 3.3. Realizacja przewozów okazjonalnych w dniach innych niż dni nauki szkolnej (np. rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe organizowane przez zamawiającego itp.), których konieczność realizacji wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego 3.4. Dokładne godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione są od ich rozkładu zajęć w placówce oświatowej, przy czym zamawiający zastrzega, że: a)w przypadku dowozu do danej szkoły dwu i więcej uczniów zasadą obowiązującą jest dowiezienie całej uprawnionej grupy na zajęcia rozpoczynające się najwcześniej; uczniowie dowiezieni do szkoły wcześniej niż przewiduje to plan zajęć zobowiązani są do skorzystania z opieki w świetlicy szkolnej. b)w przypadku powrotu do domu dla dwu i więcej uczniów – zasadą obowiązującą jest organizacja dowozu do domu uwzględniająca zakończenie zajęć przez wszystkich dowożonych uczniów; uczniowie czekający na powrót do domu zobowiązani są do skorzystania z opieki w świetlicy szkolnej. 3.5.Liczba uczniów w trakcie roku szkolnego może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu z przyczyn nie leżących po stronie zamawiającego (np. zmiany miejscowości zamieszkania ucznia). Po zmianach w liczbie dzieci oraz godzin zajęć w szkołach warunki opisane w punktach 3.1. – 3.4 muszą zostać utrzymane i wykonawca oświadcza, że jest na takie zmiany przygotowany. Jest możliwa zmiana warunków przewożenia uczniów na drodze pisemnych negocjacji między przewoźnikiem i rodzicami lub opiekunami ucznia. 3.6. Planowana liczba kilometrów przyjęta do umowy wynika z sumy kilometrów przewidzianych na każdej trasie z uwzględnieniem szacunkowej redukcji dla każdego ucznia przewożonego tym samym pojazdem jednocześnie z innym uczniem spośród wymienionych w wykazie tras. Wykaz kursów sporządzony przez wykonawcę stanowi załącznik do umowy. 3.7.Trasy oraz przystanki w uzgodnieniu ze szkołą mogą ulec modyfikacji, w zależności od miejsca zamieszkania uczniów w obwodach szkół kwalifikujących się do dowożenia do szkoły z tym, że trasa przejazdu musi być wyznaczona w obrębie Gminy Mikołów. 3.8.Łączna ilość przewozów jest wielkością szacunkową określoną dla zapewnienia przewozu uczniów w określonych godzinach każdego dnia nauki. W trakcie trwania umowy liczba faktycznie wykonanych przewozów w poszczególnych dniach może ulec zmianie ze względu na rzeczywistą ilość przewożonych uczniów np. absencja i mniejszą ilość wykorzystanych pojazdów w celu zapewnienia przewozu wszystkich uczniów. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowej weryfikacji ilości wykonanych przewozów. 3.9.Szacunkowa ilości dni nauki szkolnej przyjęta na potrzebę przeprowadzenia postępowania wynosi – 186 dni (w tym w roku 2017 – 79 dni, w roku 2018 – 107 dni). 3.10.Zamówienie nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy. 3.11.Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania się do następujących warunków: a. zapewnienia odpowiednich warunków bhp w czasie przewozów dzieci, b. przestrzegania ustalonego rozkładu jazdy (rozkład kursów autobusów dopasowany do planu zajęć placówek oświatowych Wykonawca ustali ostatecznie w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych placówek). c. autobusy powinny być dostosowane wielkością do ilości przewożonych na danej trasie dzieci, a także do manewrowania w wąskich uliczkach gdy trasa takie obejmuje, d. w autobusach drzwi przednie i tylne powinny być zamykane automatycznie, w przypadku drzwi otwieranych ręcznie tylne drzwi powinny być zabezpieczone przed otwarciem przez uczniów w trakcie jazdy, e. w okresie jesienno-zimowym autobusy powinny być ogrzewane, stopnie służące do wsiadania powinny zapewniać bezpieczne wsiadanie i wysiadanie dzieci z pojazdu, w szczególności nie mogą być oblodzone i śliskie. f. przestrzegania warunków określonych w wytycznych MENiS oraz Ustawie Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.), Ustawą o transporcie drogowym ( t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1414.) oraz Ustawie o czasie pracy kierowców (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1155 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przewozu dzieci niepełnosprawnych, g. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami, h. poniesienia wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą pojazdu, np. wynagrodzenia kierowcy, zakupu paliwa, utrzymania w czystości pojazdu, ubezpieczenia OC i NW, przeglądów technicznych, napraw i innych niezbędnych kosztów eksploatacyjnych, i. zapewnienia bezpieczeństwa na trasie do i ze szkoły, j. zapewnienia obsługi pojazdu - kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami oraz z aktualnymi badaniami lekarskim. Kierowcy prowadzący pojazdy muszą wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowanie dzieci oraz prowadzić pojazdy w sposób łagodny nie powodujący u dzieci choroby lokomocyjnej. 3.12.Wymagana liczba samochodów dla części I : 1 autobus o ilości miejsc 60, min. 3 autobusy o ilości miejsc min. 50, 3 bus o ilości miejsc min. 24, dla części II min. 1 autobus o ilości miejsc min. 60, min. 1 autobus o ilości miejsc min.40. Usługa przewozowa winna być realizowana środkami transportu przewoźnika dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu dzieci, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. Wszystkie pojazdy przedstawione do oferty muszą być sprawne technicznie, oświetlone wewnątrz, muszą mieć sprawne ogrzewanie i chłodzenie wnętrza. Samochody muszą być wyraźnie oznakowane jako przewóz dzieci. 3.13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezapowiedzianej kontroli pojazdów w trakcie trwania roku szkolnego przez Policję na zlecenie Zamawiającego. 3.14. W przypadku awarii pojazdu, którym dowożone będą dzieci, Wykonawca zobowiązany będzie podstawić pojazd zastępczy w czasie określonym w ofercie Wykonawcy- bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez zamawiającego. 3.15.Kursy nie mogą być odwołane przez Wykonawcę. 3.16.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) na własny koszt. 3.17. Szacunkowa ilość kilometrów w czasie trwania umowy wynosi w części I 72.540km i w części II 9.754km . Rzeczywista liczba kilometrów oraz trasy zostaną ustalone w pierwszym miesiącu wykonania umowy i Zamawiający zastrzega, że w zależności od faktycznej liczby uczniów w danych szkołach zmianie w stosunku do zamówienia mogą ulec: dzienna liczba kilometrów do przejechania oraz całkowita liczba uczniów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: CZĘŚĆ I- 11.000,00PLN (słownie: jedenaścietysięcyzłotych00/100) CZĘŚĆ II- 2.000,00PLN ( słwonie:dwatysiącezłotych00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: DLA OBU CZEŚCI: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydanej przez starostę właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy lub licencję na wykonywanie międzynarodowego krajowego transportu drogowego osób. Okres ważności licencji nie może się kończyć przed dniem 31 sierpnia 2018 roku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach