Przetargi.pl
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Różanie w roku szkolnym 2022/2023

GMINA RÓŻAN ogłasza przetarg

  • Adres: 06-230 Różan, pl. Obrońców Różana 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA RÓŻAN
    pl. Obrońców Różana 4
    06-230 Różan, woj. mazowieckie
    REGON: 550668344
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozan.bipgminy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Różanie w roku szkolnym 2022/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Różanie w roku szkolnym 2022/2023.Zakres usługi:1.1. Usługa obejmuje uśrednioną cenę biletów za dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do i z przedszkola i szkoły podstawowej w granicach administracyjnych Gminy Różan.1.2. Cena biletu w roku szkolnym 2022/2023 obejmować będzie następujące trasy dowozu i odwozu dzieci i młodzieży: 1) Trasa nr 1: Różan – Załęże-Sędzięta – Załęże-Gartki – Załęże Wielkie – Różan na odcinku 17 km – około 28 osób.2) Trasa nr 2: Różan – Szygi – Miłony – Chrzczonki – Różan na odcinku 13 km – około 33 osób.3) Trasa nr 3: Różan – Podborze – Załuzie – Różan – Dyszobaba – Różan na odcinku 19 km – około 50 osób.4) Trasa nr 4: Różan – Chełsty – Dąbrówka – Paulinowo – Dzbądz – Mroczki-Rębiszewo – Różan na odcinku 27 km – około 24 osób.1.3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego przewozu dzieci i młodzieży tzn. odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie dowozu do przedszkola i szkoły oraz w drodze powrotnej.1.4. Liczba dzieci i młodzieży jest wielkością prognozowaną na cały rok szkolny i może się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. Zmiana ilości +/- 10 osób nie powoduje zmiany zasad zakupu biletów i ich rozliczania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji czy zamknięcia szkoły). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego.1.5. Realizowany przewóz dzieci i młodzieży będzie wykonywany na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych z zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo przejazdu posiadają dzieci i młodzież szkolna posiadające bilety miesięczne. 1.6. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający.1.7. Uczniowie ze wszystkich w/w tras muszą być dowiezieni na zajęcia szkolne na godzinę 8:00. Zajęcia lekcyjne w Szkole Podstawowej w Różanie odbywają się pięć razy w tygodniu w godzinach od 8:00 do 15:15. Zajęcia w Przedszkolu Samorządowym w Różanie odbywają się pięć razy w tygodniu w godzinach od 8:00 do 15:30. Odwóz dzieci i młodzieży powinien odbywać się w godzinach 13.00-14.00 oraz 14.30-16.30. Szczegółowy harmonogram dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do przedszkola i szkoły przekażą Dyrektorzy placówek oświatowych Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana.1.8 W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.1.9 Ze względu na różne kierunki dojazdu dzieci i młodzieży do przedszkola i szkoły oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w pkt 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy zdnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Różanie nr 79 8925 0006 0000 0143 2000 0050 z dopiskiem "Wadium: „Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Różanie w roku szkolnym 2022/2023 ".UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Różan ul. Plac Obrońców Różana 4, 06-230 Różan7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca przedstawi licencję na wykonywanie transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn.zm.).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Na potwierdzenie spełniania warunku, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę/sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Na potwierdzenie spełniania warunku, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:a) wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na przewozie osób o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto, oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;b) dysponuje co najmniej 4 autobusami dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP z ważnym badaniem technicznym w tym 1 przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych (spełniającym kryteria określone w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępu osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1062 ) z taką ilością miejsc siedzących, aby spełniły wymagania określone w pkt 1.2 niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga autobusów wyprodukowanych nie wcześniej, niż w 2008 roku.c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 4 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami o których mowa w lit. b3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach