Przetargi.pl
DOWÓZ i ODWÓZ DZIECI DO: SZKOŁY SPECJALNEJ W PYSKOWICACH, ZSP W WIELOWSI I ZSP W ŚWIBIU W ROKU SZKOLNYM 2019/2020

Gmina Wielowieś ogłasza przetarg

  • Adres: 44-187 Wielowieś, ul. Główna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 378 500, , fax. 32 233 51 14
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielowieś
    ul. Główna 1
    44-187 Wielowieś, woj. śląskie
    tel. 322 378 500, , fax. 32 233 51 14
    REGON: 27625767600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wielowies.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ i ODWÓZ DZIECI DO: SZKOŁY SPECJALNEJ W PYSKOWICACH, ZSP W WIELOWSI I ZSP W ŚWIBIU W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi transport dzieci do: 1. Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach przy ul. Poniatowskiego 2 w Pyskowicach – dzieci z szkół podstawowych, oraz ponadpodstawowych 2. Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Wielowsi przy ul. Szkolnej 12 tj: a) Publicznego przedszkola - dzieci w wieku 3 do 6 lat b) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II do klasy I Szkoły Podstawowej 3. Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Świbiu przy ul. Szkolnej 2: a) Publicznego Przedszkola – dzieci w wieku 3 do 6 lat b) Szkoły Podstawowej im. Literatów Dziecięcych do klasy I Szkoły Podstawowej oraz odbiór dzieci po zajęciach lekcyjnych i ich dowóz do ustalonych przystanków ww. miejscowości. 1) Dowóz i odbiór dzieci z Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach odbywać się będzie z miejscowości:: Błażejowice, Wielowies, Świbie, Dąbrówka, Sieroty, Świniowice dowóz do Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach. Szacunkowa ilość przewożonych dzieci łącznie wynosi 12 z zastrzeżeniem, iż z miejscowości nie wymienionych z terenu Gminy Wielowieś mogą zaistnieć przesłanki o skierowaniu dziecka do kształcenia specjalnego w trakcie roku szkolnego. 2) Dowóz i odbiór dzieci z Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Wielowsi będzie się odbywać z następujących miejscowości: Zacharzowice, Chwoszcz, Sieroty, Błażejowice, Borowiany, Świniowice, Kotków, Czarków, Kieleczka. Szacunkowa ilość przewożonych dzieci uczęszczających do przedszkola wynosi 53, natomiast dzieci uczęszczające do klasy I SP wynosi 17 dzieci. Łącznie 70 dzieci. 3) Dowóz i odbiór dzieci z Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Świbiu będzie się odbywać z następujących miejscowości: Gajowice, Wiśnicze, Dąbrówka, Borowiany, Raduń, Radonia. Szacunkowa ilość przewożonych dzieci uczęszczających do przedszkola wynosi 54 natomiast dzieci uczęszczające do klasy I SP wynosi 11 dzieci. Łącznie 65 dzieci. 4) Dowóz i odbiór dzieci przedszkolnych w okresie lipiec – sierpień 2020 tj. w trakcie trwania dyżuru wakacyjnego przedszkolnego dla dzieci z terenu Gminy Wielowieś do: a) Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielowsi w miesiącu Lipcu 2020 będzie się odbywać z następujących miejscowości: Zacharzowice, Czarków, Chwoszcz, Sieroty, Błażejowice, Borowiany, Świniowice, Kieleczka, Kotków, Gajowice, Wiśnicze, Dąbrówka, Borowiany, Raduń, Radonia, Świbie. Szacunkowa ilość przewożonych dzieci uczęszczających do przedszkola w Wielowsi w miesiącu lipcu 2020 zostanie podana po przeprowadzonych zapisach dzieci przez rodziców na dyżur wakacyjnych i przekazana Wykonawcy nie później niż do 19 czerwca 2020 r. b) Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Świbiu w miesiącu Sierpień 2020 będzie się odbywać z następujących miejscowości: Zacharzowice, Czarków, Chwoszcz, Sieroty, Błażejowice, Borowiany, Świniowice, Kieleczka, Kotków, Gajowice, Wiśnicze, Dąbrówka, Borowiany, Raduń, Radonia, Wielowieś. Szacunkowa ilość przewożonych dzieci uczęszczających do przedszkola w Świbiu w miesiącu sierpniu 2020r. zostanie podana po przeprowadzonych zapisach dzieci przez rodziców na dyżur wakacyjnych i przekazana Wykonawcy nie później niż do 19 czerwca 2020 r. Termin wykonywania przedmiotu zamówienia: 02.09.2019 – 26.06.2020 realizacja roku szkolnego dla uczniów szkół podstawowych, 02.09.2019 – 31.08.2020 realizacja zajęć z dziećmi przedszkolnymi oraz dyżurów wakacyjnych przedszkoli w terminach wynikających z organizacji roku szkolnego - dowóz dzieci przedszkolnych uczęszczających na tzw. dyżur wakacyjny z terenu całej gminy. Szczegółowe wymagania względem przedmiotu zamówienia: - Wykonawca zapewnia opiekuna w czasie przewozu dzieci. - Poranny czas podstawienia pojazdu powinien być tak dobrany, aby uczniowie byli w szkole najpóźniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. - Wykonawca musi reagować na okazjonalne zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych, po uzgodnieniu z dyrektorami placówek. - W przypadku awarii pojazdu lub innych zdarzeń wyłączających pojazd z eksploatacji, należy zabezpieczyć zastępczy środek transportu. - O zaistniałych lub przewidzianych przeszkodach w realizacji usług transportowych Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego oraz Dyrektora Szkoły do której uczęszczają dzieci. - Wykonawca, będzie musiał dostosować godziny dowożenia dzieci do zajęć lekcyjnych oraz zapewnić łączność telefoniczną z dyrekcją szkoły. - Wykonawca powinien być dyspozycyjny, ponieważ godziny zajęć mogą ulec zmianie lub może nastąpić pilna konieczność ewakuacji szkoły i przewiezienia dzieci do zastępczych miejsc pobytu wskazanych przez dyrektora szkoły w odrębnym porozumieniu. - W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu ze szkół i przedszkola dostosowując godziny do organizacji pracy szkoły i przedszkola. - W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany trasy dostosowując trasy do organizacji pracy szkoły, przedszkola oraz liczby dzieci. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy i przystanków w przypadku gdy dziecko zrezygnuje z uczęszczania do przedszkola lub szkoły, a na jego miejsce zostanie zakwalifikowane dziecko z innej miejscowości. - Zleceniodawca powiadomi przewoźnika o zmianie trasy lub godzin przejazdu na co najmniej 5 dni przed terminem wprowadzenia zamierzonej zmiany. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Potencjalna liczba uczniów objętych usługą dowozu do placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Wielowieś : 146 uczniów; b) Na każdą z tras należy podstawić odpowiedni tabor przewozowy. c) Liczba dzieci podana jest w przybliżeniu, może ulec zmianie do 20%. d) Godziny dowożenia i odwożenia mogą ulec zmianie po wcześniejszej akceptacji Wykonawcy i Zamawiającego. e) Do realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca powinien przekazać takie środki transportu, aby w czasie jazdy zapewnić uczniom miejsca siedzące zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów autobusami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru wykonywanej usługi. Przewóz osób niepełnosprawnych: W wyniku powziętych informacji przez Zamawiającego informuję się, iż w roku szkolnych 2018/2019 do Zespołu Szkół Specjalnych dowożone będzie 2 dzieci poruszających się na wózkach inwalidzkich, środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu oraz odpowiedni i aktualny wpis w dowodzie rejestracyjnym tj. wpis o przeznaczeniu do przewozu osób niepełnosprawnych. Przewóz wszystkich dzieci w ramach zamówienia na trasie dom – szkoła – dom powinien odbywać się jednym środkiem transportu. W przypadku przewozu dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich samochód musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych oraz wyposażony w odpowiednie pasy mocujące wózek i pasy mocujące dziecko na wózku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2200 z późn. zm.) lub ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego, o której mowa w art. 5 ust. 1 lub ust. 2 ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2013 r. poz. 567, z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Formularz oferty; b. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; c. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; d. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). W innym przypadku do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach