Przetargi.pl
Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu Gminy i Miasta Nowe Brzesko w roku szkolnym 2017/2018 r. z wykorzystaniem gimbusa stanowiącego własność gminy

Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko ogłasza przetarg

  • Adres: 32120 Nowe Brzesko, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 385-20-94, , fax. 12 385 03 55
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko
    ul. Krakowska 44
    32120 Nowe Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 12 385-20-94, , fax. 12 385 03 55
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe-brzesko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu Gminy i Miasta Nowe Brzesko w roku szkolnym 2017/2018 r. z wykorzystaniem gimbusa stanowiącego własność gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: A. Usługa dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy i Miasta Nowe Brzesko w okresie od dnia 1 września 2017r. do dnia 30 czerwca 2018r. do następujących placówek: - Zespołu Przedszkolno - Szkolnego - w Nowym Brzesku (liczba dzieci dojeżdżających 170) - Szkoły Podstawowej w Sierosławicach (liczba dzieci dojeżdżających: 139) - Szkoły Podstawowej w Mniszowie (liczba dzieci dojeżdżających: 26) Liczba dzieci dojeżdżających ogółem: 335 Usługa będzie realizowana na podstawie imiennych biletów miesięcznych. B. Szczegółowy opis przedmiotu umowy: 1. Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci szkolnych do Zespołu Przedszkolno - Szkolnego w Nowym Brzesku. Usługa dowożenia realizowana będzie autobusem stanowiącym własność gminy, tzw. "Gimbusem" - ilość kursów dziennie 8, w tym 3 dowozy i 5 odwozów - ilość km dzienna 159km - ilość dzieci 111 rano + 170 po południu - dowóz w godzinach 7.00- 9.15 - odwóz w godzinach 13.35 - 16.30 2. Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci szkolnych do Szkoły Podstawowej w Sierosławicach. Usługa dowożenia realizowana będzie autobusem przewoźnika. Liczba miejsc w autobusie nie mniejsza niż 55. - ilość kursów dziennie 6, w tym 3 dowozy i 3 odwozy - ilość km dzienna 160km - ilość dzieci 139 rano + 139 po południu - dowóz w godzinach 6.50 - 9.00 - odwóz w godzinach 13.20 - 16.00 3. Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do Szkoły Podstawowej w Mniszowie i jako przedłużenie trasy dowóz dzieci z Rudna Dolnego do Zespołu Przedszkolno - Szkolnego w Nowym Brzesku. Usługa dowożenia realizowana będzie autobusem przewoźnika. Liczba miejsc w autobusie nie mniejsza niż 52 - ilość kursów dziennie 3 dowozy - ilość km dzienna 21 km - ilość dzieci rano 26 dzieci do Szkoły Podstawowej w Mniszowie, 7 dzieci z Przybysławic i Szpitar do Zespołu .Przedszkolno .Szkolnego w Nowym Brzesku, 52 dzieci z Rudna Dolnego do Zespołu Przedszkolno Szkolnego w Nowym Brzesku - dowóz w godzinach 7.00 - 7.50 Odwóz w godz. 12.15 - 13.00 dzieci ze szkoły podstawowej w Mniszowie gimbusem stanowiącym własność gminy Dodatkowe kursy: Poniedziałek godz. 9:10 Nowe Brzesko - Mniszów Szkoła - Nowe Brzesko Szkoła 6 km Piątek godz. 9:10 Nowe Brzesko - Mniszów Szkoła - Nowe Brzesko Szkoła 6 km Warunki dotyczące zamówienia : 1. Usługa będzie realizowana w roku szkolnym 2017/2018, tj.: od 1 września 2017 r. do 30 czerwca 2018 r., w miesiącach szkolnych z wyjątkiem: okresu wakacyjnego, ferii zimowych, dni świątecznych, a także dni, w których szkoła jest nieczynna. W przypadku odpracowania zajęć, dowóz zapewniony będzie przez Wykonawcę po wcześniejszym zgłoszeniu tego przez dyrektora. 2. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r- Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2017, poz.1260 .) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2016, poz. 1907). 3. Opiekę nad dowożonymi dziećmi zapewnia Wykonawca, który powinien zapewnić opiekę 1 osoby dorosłej w każdym autobusie (łącznie 3 opiekunów) z zastrzeżeniem, że kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna). Opiekun będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo podróżujących uczniów w autobusie, dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez uczniów w autobusie, pomoc przy wsiadaniu do autobusu i wysiadaniu z autobusu /dotyczy to w szczególności małych dzieci/, sprawdzenie czy uczeń wysiadł na prawidłowym przystanku docelowym. 4. Przewoźnik musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia, w wyniku którego wystąpi uszkodzenie ciała, czy szkoda materialna spowodowana działalnością wykonawcy. 5. Dowożenie dzieci musi odbywać się ubezpieczonymi autobusami posiadającymi aktualny przegląd techniczny. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu oraz pozostających w związku z przewozem. 6. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Przewoźnik zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów w trakcie okresu realizacji zamówienia w skutek nieprzewidzianych wcześniej okoliczności. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. 8. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie. 9. Szczegółowy rozkład godzin odwozu i dowozu jak i opis tras stanowi załącznik nr A do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość nieznacznych zmian, o których niezwłocznie powiadomi Wykonawcę. 10. Cena, jaką Wykonawca przedstawi w ofercie za dowóz i odwóz dzieci szkolnych będzie ceną ofertową netto i brutto (z podatkiem VAT) za całość przedmiotu zamówienia oraz będzie obejmować jeden miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia dla 1 ucznia w formie biletów miesięcznych, 11. Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty za bilety dla uczniów na podstawie wystawionej przez Wykonawcę comiesięcznej faktury. 12. Do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować, co najmniej 3 własnymi autobusami (w tym 1 rezerwowy). W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający wydzierżawia autobus - "gimbus" stanowiący własność Gminy, który będzie wykorzystywany przez Wykonawcę do dowozu i odwozu dzieci szkolnych do Zespołu Przedszkolno - Szkolnego w Nowym Brzesku. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie mogą zapoznać się ze stanem technicznym gimbusa Zamawiającego po wcześniejszym umówieniu się. Gimbus zostanie oddany Wykonawcy na podstawie umowy dzierżawy. 13. Dane dotyczące autobusu Zamawiającego: "Gimbus" marki Autosan, typ H9-21.41S, rok produkcji 2001, liczba miejsc 42+1. 14. Dzierżawa gimbusa- Wykonawca (Dzierżawca) zobowiązuje się do: - użytkowania przedmiotu dzierżawy zgodnie z ich przeznaczeniem, - użytkowania przedmiotu dzierżawy zgodnie z wymogami prawidłowej eksploatacji, -wykonywania na własny koszt wszystkich napraw i konserwacji bez możliwości ubiegania się o zwrot poniesionych nakładów od Wydzierżawiającego, - zapewnienia odpowiedniego ogumienia w zależności od sezonu oraz dokonania jego wymiany, - ponoszenia kosztu zakupu paliwa, - ponoszenia kosztów przeglądów technicznych, - zawarcia obowiązkowej umowy ubezpieczenia OC oraz umowy NW, - nie dokonywania zmian na przedmiocie dzierżawy bez pisemnej zgody Wydzierżawiającego, - nie udostępniania osobom trzecim przedmiotu dzierżawy do użytkowania, ani podnajmowania przedmiotu dzierżawy bez pisemnej zgody Wydzierżawiającego. 15. Wykonawca (Dzierżawca) będzie płacił miesięcznie w miesiącach, w których realizowany jest dowóz czynsz dzierżawy gimbusa w wysokości 500,00 zł brutto/na miesiąc/ Umowa dzierżawy zostanie zawarta na okres od 01.09.2017 r. do 30.06.2018r., 16. Zamawiający wystawi, co miesiąc wybranemu Wykonawcy (Dzierżawcy) fakturę z tytułu dzierżawy gimbusa. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia Uwaga: Osoby zdolne do wykonywania zamówienia. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia – kierowcy ( Warunek jest spełniony jeżeli kierowcami będą właściciela firmy) 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i/lub dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku A, który będzie stanowił integralną część umowy. Ofertę należy opracować na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), Załącznika A oraz ewentualnej wizji w terenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 500.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy wykonawca złoży do oferty ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach