Przetargi.pl
Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu Gminy i Miasta Nowe Brzesko w okresie od 01.09.2015 r. do 30.06.2016 r. z wykorzystaniem gimbusa stanowiącego własność gminy

Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko ogłasza przetarg

  • Adres: 32-120 Nowe Brzesko, ul. Krakowska 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 385-20-94 , fax. 12 385 03 55
  • Data zamieszczenia: 2015-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko
    ul. Krakowska 44 44
    32-120 Nowe Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 12 385-20-94, fax. 12 385 03 55
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe-brzesko.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu Gminy i Miasta Nowe Brzesko w okresie od 01.09.2015 r. do 30.06.2016 r. z wykorzystaniem gimbusa stanowiącego własność gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem umowy jest usługa dowozu i odwozu dzieci do szkół z terenu Gminy i Miasta Nowe Brzesko w okresie od 01.09.2015 r. do 30.06.2016 r. z wykorzystaniem gimbusa stanowiącego własność gminy. Dowóz i odwóz dzieci do następujących placówek: - Zespołu Przedszkolno - Szkolno - Gimnazjalnego w Nowym Brzesku (liczba dzieci dojeżdżających 151) - Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Sierosławicach. (liczba dzieci dojeżdżających: 161) - Szkoły Podstawowej w Mniszowie (liczba dzieci dojeżdżających: 29) Liczba dzieci dojeżdżających ogółem: 341 Usługa będzie realizowana na podstawie imiennych biletów miesięcznych. B. Szczegółowy opis przedmiotu umowy: 1. Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci szkolnych do Zespołu Przedszkolno - Szkolno - Gimnazjalnego w Nowym Brzesku. Usługa dowożenia realizowana będzie autobusem stanowiącym własność gminy, tzw. Gimbusem - ilość kursów dziennie 7, w tym 3 dowozy i 4 odwozy - ilość km dzienna 142 km - ilość dzieci 104 rano + 151 po południu - dowóz w godzinach 7.00- 9.15 odwóz w godzinach 13.35 - 16.00 2. Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci szkolnych do Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Sierosławicach. Usługa dowożenia realizowana będzie autobusem przewoźnika. Liczba miejsc w autobusie nie mniejsza niż 55. - ilość kursów dziennie 6, w tym 3 dowozy i 3 odwozy - ilość km dzienna 158 km - ilość dzieci 161 rano + 161 po południu - dowóz w godzinach 6.50 - 9.00 - odwóz w godzinach 13.20 - 16.00 3. Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do Szkoły Podstawowej w Mniszowie i jako przedłużenie trasy dowóz dzieci z Rudna Dolnego do Zespołu Przedszkolno - Szkolno - Gimnazjalnego w Nowym Brzesku. Usługa dowożenia realizowana będzie autobusem przewoźnika. Liczba miejsc w autobusie nie mniejsza niż 42. - ilość kursów dziennie 2 dowozy - ilość km dzienna 19 km - ilość dzieci 76 rano (w tym 29 dzieci do Szkoły Podstawowej w Mniszowie, 47 dzieci do Zespołu Przedszkolno - Szkolno - Gimnazjalnego w Nowym Brzesku) - dowóz w godzinach 7.00 - 7.50 Odwóz w godz. 12.40 - 13.00 dzieci ze szkoły podstawowej w Mniszowie gimbusem stanowiącym własność gminy - ilość km dziennie - 7 km Dodatkowe kursy: Poniedziałek godz. 9:10 Nowe Brzesko - Mniszów Szkoła - Nowe Brzesko Szkoła 6 km Środa godz. 13:00 Nowe Brzesko - Rudno Dolne - Nowe Brzesko 13 km Piątek godz. 13:00 Nowe Brzesko - Rudno Dolne - Nowe Brzesko 13km Piątek godz. 9:10 Nowe Brzesko - Mniszów Szkoła - Nowe Brzesko Szkoła 6 km Poniedziałek godz. 7:25 przedłużenie trasy - przywóz dzieci z Mniszowa na halę w Nowym Brzesku 1 km Piątek godz. 7:25 przedłużenie trasy - przywóz dzieci z Mniszowa na halę w Nowym Brzesku 1 km Warunki dotyczące zamówienia : 1. Usługa będzie realizowana w okresie od 1 września 2015 r. do 30 czerwca 2016 r., w miesiącach szkolnych ( z wyjątkiem: ferii zimowych, dni świątecznych, a także dni, w których szkoła jest nieczynna). 2. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2012 poz. 1137 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 poz. 1414 z późn. zm). 3. Opiekę nad dowożonymi dziećmi zapewnia Wykonawca, który powinien zapewnić opiekę 1 osoby dorosłej w każdym autobusie (łącznie 3 opiekunów) z zastrzeżeniem, że kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna). 4. Przewoźnik musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 5. Dowożenie dzieci musi odbywać się ubezpieczonymi autobusami posiadającymi aktualny przegląd techniczny. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu oraz pozostających w związku z przewozem. 6. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Przewoźnik zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów w trakcie okresu realizacji zamówienia w skutek nieprzewidzianych wcześniej okoliczności. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. 8. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie. 9. Szczegółowy rozkład godzin odwozu i dowozu jak i opis tras stanowi załącznik nr A do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość nieznacznych zmian, o których niezwłocznie powiadomi Wykonawcę. 10. Cena, jaką Wykonawca przedstawi w ofercie za dowóz i odwóz dzieci szkolnych będzie obejmować jeden miesiąc wykonywania przedmiotu zamówienia dla 1 ucznia w formie biletów miesięcznych, oraz propozycję ceny ofertowej netto i brutto (z podatkiem VAT) za całość przedmiotu zamówienia 11. Zamawiający będzie zobowiązany do comiesięcznej zapłaty za bilety dla uczniów na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury, do której dołączony będzie imienny wykaz biletów miesięcznych, jako załącznik do faktury. 12. Do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować, co najmniej 3 własnymi autobusami (w tym 1 rezerwowy). W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający wydzierżawia autobus - gimbus stanowiący własność Gminy, który będzie wykorzystywany przez Wykonawcę do dowozu i odwozu dzieci szkolnych do Zespołu Przedszkolno - Szkolno - Gimnazjalnego w Nowym Brzesku. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie mogą zapoznać się ze stanem technicznym gimbusa Zamawiającego po wcześniejszym umówieniu się. Gimbus zostanie oddany Wykonawcy na podstawie umowy dzierżawy. 13. Dane dotyczące autobusu Zamawiającego: Gimbus marki Autosan, typ H9-21.41S, rok produkcji 2001, liczba miejsc 42+1. 14. Dzierżawa gimbusa - Wykonawca (Dzierżawca) zobowiązuje się do: - użytkowania przedmiotu dzierżawy zgodnie z ich przeznaczeniem, - użytkowania przedmiotu dzierżawy zgodnie z wymogami prawidłowej eksploatacji, 1) wykonywania na własny koszt wszystkich napraw i konserwacji bez możliwości ubiegania się o zwrot poniesionych nakładów od Wydzierżawiającego, 2) zapewnienia odpowiedniego ogumienia w zależności od sezonu oraz dokonania jego wymiany, 3) ponoszenia kosztu zakupu paliwa, 4) ponoszenia kosztów przeglądów technicznych, 5) zawarcia obowiązkowej umowy ubezpieczenia OC oraz umowy NW, 6) nie dokonywania zmian na przedmiocie dzierżawy bez pisemnej zgody Wydzierżawiającego, 7) nie udostępniania osobom trzecim przedmiotu dzierżawy do użytkowania, ani podnajmowania przedmiotu dzierżawy bez pisemnej zgody Wydzierżawiającego. 15. Wykonawca (Dzierżawca) będzie płacił miesięcznie w miesiącach, w których realizowany jest dowóz czynsz dzierżawy gimbusa w wysokości kwoty oferowanej w ofercie. Umowa dzierżawy zostanie zawarta na okres od 01.09.2015 r. do 30.06.2016 r., 16. Zamawiający wystawi, co miesiąc wybranemu Wykonawcy (Dzierżawcy) fakturę z tytułu dzierżawy gimbusa w kwocie oferowanej w ofercie. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku A, który będzie stanowił integralną część umowy. Ofertę należy opracować na podstawie Załącznika A oraz SIWZ. Zamawiający przewiduje termin płatności faktury VAT nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia faktury na Dziennik Podawczy Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Termin wnoszenia wadium do dnia składania ofert do godz. 9:30. 3. Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4. Wadium wnoszone w gotówce należy wpłacić na rachunek nr 48 8591 0007 0260 0000 0286 0040 w KBS O/Nowe Brzesko dołączając do oferty kserokopię dowodu wpłaty. Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia itp.) należy dołączyć do oferty (w osobnej kopercie, nie wpiętej do oferty). Oryginału poręczenia lub gwarancji nie należy spinać z resztą oferty. 5. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium, tj.: 1) kopię potwierdzenia dokonania przelewu - w przypadku pieniądza, lub 2) oryginał odpowiedniego dokumentu finansowego (poręczenie, gwarancja) Zwrot wadium/zatrzymanie wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury VAT
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/ugimnowebrzesko/Article/id,240786.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach