Przetargi.pl
Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu gminy Babiak w roku szkolnym 2020/2021 tj. od 02.11.2020 do 25.06.2021

Gmina Babiak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-620 Babiak, Plac Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2711071, 2711624, 26160457, , fax. 063 2711624
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babiak
    Plac Wolności 5
    62-620 Babiak, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2711071, 2711624, 26160457, , fax. 063 2711624
    REGON: 00053302190931
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu gminy Babiak w roku szkolnym 2020/2021 tj. od 02.11.2020 do 25.06.2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: - dowóz dzieci 1 autobusem liczącym min. 50 miejsc siedzących do Zespołu Szkół w Brdowie oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2020/2021 (miejsce wsiadania i wysiadania dzieci przy Zespole Szkół w Brdowie) z przystanków autobusowych wskazanych przez dyrektora placówki/osobę upoważnioną. Minimalna ilość kilometrów w ciągu dnia: 150 km. Szacowana na podstawie ubiegłego roku szkolnego liczba dowożonych dzieci: 100 uczniów. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz szczegółowy rozkład jazdy zostaną określone najpóźniej do dnia 12.11.2020 r. i będą stanowiły załącznik do umowy. - dowóz dzieci 2 autobusami liczącym min. 50 miejsc siedzących do Zespołu Szkół w Bogusławicach oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2020/2021 (miejsce wsiadania i wysiadania dzieci przy Zespole Szkół w Bogusławicach) z przystanków autobusowych wskazanych przez dyrektora palcówki/osobę upoważnioną. Minimalna ilość kilometrów w ciągu dnia: 150 km. Szacowana na podstawie ubiegłego roku szkolnego liczba dowożonych dzieci: 120 uczniów. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz szczegółowy rozkład jazdy zostaną określone najpóźniej do dnia 12.11.2020 r. i będą stanowiły załącznik do umowy. - dowóz dzieci 2 autobusami liczącymi min. 50 miejsc siedzących do Szkoły Podstawowej w Babiaku oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2020/2021 (miejsce wsiadania i wysiadania dzieci przy Szkole Podstawowej w Babiaku-budynek przy ul. Poznańskiej 5 i ul. Poznańskiej 22a) z przystanków autobusowych według załączonego wykazu. Minimalna ilość kilometrów w ciągu dnia: 150 km. Szacowana na podstawie ubiegłego roku szkolnego liczba dowożonych dzieci: 160 uczniów. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz szczegółowy rozkład jazdy zostaną określone najpóźniej do dnia 12.11.2020 r. i będą stanowiły załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania aktualnych uprawnień do wykonywania krajowego transportu drogowego (licencji). Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia, zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach