Przetargi.pl
Dowóz i odwóz autobusami dzieci i młodzieży do szkół na terenie gminy Żarnów oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Opocznie w roku szkolnym 2009/2010.

Gmina Żarnów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-330 Żarnów, ul. Opoczyńska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7577055 , fax. 044 7577057
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żarnów
    ul. Opoczyńska 5 5
    26-330 Żarnów, woj. łódzkie
    tel. 044 7577055, fax. 044 7577057
    REGON: 59064784200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz autobusami dzieci i młodzieży do szkół na terenie gminy Żarnów oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Opocznie w roku szkolnym 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PIERWSZE ZADANIE HARMONOGRAM DOWOZÓW I ODWOZÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2009/2010: Obowiązujący od dnia 1 września 2009r. - dowozy stałe Jedna trasa Szkoła Podstawowa i Gimnazjum Trasa przywozowa: KURS wyjazd ok. godz.: 7: 20 - Soczówki ok. 31 dzieci Malków ok. 10 dzieci Wierzchowisko ok. 6 dzieci Dowóz do szkoły w Żarnowie na - godz.: 7: 50 tj.: ok. 12 km - dzieci ok. 47 Trasa odwozu: j.w. 1 kurs wyjazd Żarnów - Soczówki, Malków, Wierzchowisko ok. godz.1245 ok. 21 dzieci km ok.12 2 kurs - wyjazd Żarnów - Soczówki, Malków, Wierzchowisko ok. godz.1425 ok. 18 dzieci km ok.12 DRUGIE ZADANIE HARMONOGRAM DOWOZÓW I ODWOZÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2009/2010: Obowiązujący od dnia 1 września 2009 r. - dowozy stałe Jedna trasa Szkoła Podstawowa i Gimnazjum Trasa przywozowa: I KURS wyjazd ok. godz.: 7: 30 - Miedzna Murowana Dowóz do szkoły w Żarnowie na - godz.: 7: 50 tj.: ok. 8,5 km - dzieci ok. 35 II KURS wyjazd godz.: 7:30 Straszowa Wola - Dowóz do szkoły w Żarnowie na - godz.: 7:50 tj.: - ok. 9,0 km - dzieci ok. 40 Trasa odwozowa: dopuszcza się łączony odwóz kurs I i II I KURS wyjazd Żarnów - Miedzna Murowana - Straszowa Wola ok. godz.: 12.45 ok. 12,0 km II KURS wyjazd Żarnów - Miedzna Murowana - Straszowa Wola ok. godz.: 14:20 ok. 12,0 km TRZECIE ZADANIE HARMONOGRAM DOWOZÓW I ODWOZÓW DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY ŻARNÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W OPOCZNIE W ROKU SZKOLNYM 2009/2010: Obowiązujący od dnia 01/09/2009 r. - dowozy stałe Trasa przywozowa: KURS wyjazd z miejscowości Niemojowice ok.7.15 - 3 dzieci przez Soczówki - 1 dziecko, Żarnów I - 2 dzieci, Żarnów II - 2 dzieci, Antoniów - 1 dziecko, Skórkowice - 1 dziecko, Klew - 1 dziecko. Dowóz do Zespołu Szkół Specjalnych w Opocznie na - godz.: ok.8.45 tj.: - dzieci 11
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców : 1. Zaakceptują wymogi podane w SIWZ do tego zadania, 2. Przedstawią aktualny dokument rejestracji, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 3. Przedstawią aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, na podstawie ustawy z dn. 06.09.2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001r. Nr 125, poz. 1371ze zm.) 4. Oferent jest zobligowany przedstawić sprzęt niezbędny do wykonywania zamówienia - (wykaz autobusów z określeniem marki i typu, roku produkcji i formy władania, z dokumentem potwierdzającym stan techniczny pojazdu - dopuszczenie pojazdu do ruchu oraz dowodem obowiązkowego ubezpieczenia OC pojazdu). 5. Wykazanie w ciągu ostatnich trzech lat, chociaż jednego zamówienia o zbliżonym charakterze - (wykaz sporządzony przez Oferenta z podaniem wartości zamówień, dat wykonania, nazwy i adresu oraz tel. zamawiającego dla, którego Oferent wykonał zamówienie, z dołączonym potwierdzeniem należytego wykonania zamówienia - referencje). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne będzie polegała na formalnym sprawdzeniu czy w przedstawionych przez wykonawcę dokumentach znajdują się informacje i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, (jakiekolwiek samowolne zmiany treści załączników skutkują odrzuceniem oferty). 2.- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.- koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.- wykaz niezbędnego sprzętu do wykonywania zamówienia - (wykaz autobusów/u z określeniem marki i typu, roku produkcji i formy władania, z dokumentem potwierdzającym stan techniczny pojazdu - dopuszczenie pojazdu do ruchu oraz dowodem obowiązkowego ubezpieczenia OC pojazdu). 2.- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3.- wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zarnow.tensoft.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach