Przetargi.pl
„Dowóz dzieci zamieszkałych na terenie gminy Psary do placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy Psary w roku szkolnym 2019/2020 oraz 2020/2021”

Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
    ul. Malinowicka 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
    REGON: 53724300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.psary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz dzieci zamieszkałych na terenie gminy Psary do placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy Psary w roku szkolnym 2019/2020 oraz 2020/2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu dzieci zamieszkałych na terenie gminy Psary do placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy Psary w roku szkolnym 2019/2020 oraz 2020/2021. 2. Dodatkowe informacje: 2.1. Wykonawca zapewni we własnym zakresie, co najmniej dwa (2) autobusy z co najmniej 54 miejscami siedzącymi do przewozu dzieci, oznakowane w sposób widoczny i zgodny z obowiązującymi przepisami, 2.2. Wykonawca zapewni co najmniej 2 kierowców zdolnych do wykonywania usługi, spełniającymi wymagania określone w art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (dz. U. z 2019 r. poz. 58 z póź. zm.), 2.3. realizacja usługi polega na dowozie i odwozie dzieci szkolnych do SP Dąbie, SP Gródków, SP w Psarach, ZSP Nr 1 w Strzyżowicach, ZSP Nr 2 w Sarnowie oraz dzieci przedszkolnych do Przedszkola w Sarnowie, Strzyżowicach i oddziałów przedszkolnych przy szkołach w Dąbiu i Gródkowie – w dniach nauki szkolnej, a także przewozie dzieci na zawody i konkursy międzyszkolne, 2.4. długość średnich tygodniowych tras dowozu do placówek oświatowych wynosi ok. 975 km. 2.5. przewóz odbywać się będzie w godzinach porannych - między 6.30 a 8.30 oraz w godzinach popołudniowych między 12.00 a 17.00 wg tras ustalonych przez Zamawiającego, 2.6. w odniesieniu do przejazdu na zawody i konkursy międzyszkolne, to przejazd taki może się odbywać w godzinach innych niż wskazane w pkt 2.4. Wykonawca będzie informowany każdorazowo o terminie przejazdu i jego trasie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 2.7. w przypadku awarii autobusu czas podstawienia autobusu zastępczego nie może przekroczyć 60 minut – stanowi to kryterium oceny ofert, w przypadku przekroczenia tego czasu naliczane będą kary umowne, 2.8. w przypadku awarii autobusu i nie podstawienia autobusu zastępczego Wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego przewoźnika, naliczane będą także kary umowne 2.9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa, czystości i estetyki pojazdów służących do przewozu dzieci, zaopatrzenia pojazdów i posiadania w autobusie środków czystości (papierowe ręczniki, chusteczki higieniczne, chusteczki nawilżane, jednorazowe woreczki), które będą dostępne u kierowcy oraz niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o wszystkich zaistniałych lub nieprzewidzianych przeszkodach w należytym wykonaniu umowy. 2.10. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za: a) przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny wewnątrz pojazdów, podczas transportu oraz podczas postoju, zapewnienie transportu dzieci zgodnie z obowiązującymi przepisami, szczególnie zapewnienie kierowców z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, b) stan techniczny pojazdów, aktualne przeglądy techniczne, ubezpieczenie oraz punktualność dowozów, c) wyposażenie pojazdów w telefon komórkowy, który będzie służył między innymi do informowania rodziców o zaistniałej nagłej awarii. 2.11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących transportowanych dzieci, pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku ze świadczonymi usługami, w tym także związanych z ruchem pojazdów mechanicznych. 2.12. Przy każdym transporcie Wykonawca zobowiązany jest na prośbę osoby odpowiedzialnej ustanowionej przez Zamawiającego, do przedłożenia aktualnych dokumentów i uprawnień potrzebnych do realizacji zamówienia (oryginały: prawo jazdy, oświadczenie – poświadczenie spełnienia przez kierowcę wymagań dotyczących transportu osób, dowód rejestracyjny, licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób – obszar prowadzenia przewozów: Rzeczpospolita Polska). 2.13. Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsc siedzących oraz wygody i należytej obsługi, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów. 2.14. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości kierowcy oraz stanu technicznego pojazdów Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 2.15. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania odpowiednich służb, celem sprawdzenia stanu technicznego pojazdów. W przypadku stwierdzenia, iż pojazd jest niesprawny technicznie lub nie spełnia wymaganego standardu Zamawiający ma prawo żądać podstawienia w najszybszym możliwym czasie autokaru sprawnego o wymaganym standardzie a Wykonawca ma to żądanie spełnić. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z tego obowiązku Zamawiający na koszt wykonawcy podstawi sprawny autokar o wymaganym standardzie od innego podmiotu. 2.16. Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do posiadania: a) aktualnej licencji uprawniającej do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r. poz.1414 z późn.zm.), b) polisy ubezpieczeniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków, c) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania ze środków transportu zbiorowego. 2.18. Kierowcy realizujący wykonanie przedmiotu zamówienia powinni posiadać odpowiednie uprawnienia, wiedzę i umiejętności. 2.19. na Wykonawcy usługi spoczywa: a) ponoszenie kosztów: utrzymania autobusów, w szczególności kosztów paliwa, bieżącej eksploatacji, napraw, ubezpieczenia, b) ponoszenie kosztów zatrudnienia i szkolenia kierowców. 2.22. Zamawiający zapewnia opiekę nad dziećmi – osoby posiadające uprawnienia do sprawowania opieki nad dziećmi, 2.23. Podane powyżej informacje mogą z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ulegać zmianie w trakcie roku szkolnego. 3. Warunki płatności. 3.1. Kwota wynagrodzenia za kilometr obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją zamówienia wraz ze wszystkimi kosztami wynikającymi z SIWZ - załączników i ewentualnych informacji dla Wykonawców, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia. 3.2. Wykonawca w wycenie stawki za kilometr poda całkowity koszt usługi (zawierający wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kilometraż, opłaty drogowe, wynagrodzenie kierowców, oraz inne koszty niezbędne do wykonania zamówienia). 3.3. Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z poszczególnych tras, ani za czas postoju między trasami. 3.4. Zamawiający przewiduje prawo opcji (+50% i -50%) w zakresie zwiększenia przewidzianej liczby km, w zależności od trasy, liczby placówek oświatowych, liczby dzieci, które otrzymały zgodę na dowóz, ilości wykorzystywanych środków transportu, 3.5. Szczegółowe zasady płatności zostały opisane we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia. 3.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 3.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie za-mówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem. Uwaga nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia, o którym mowa powyżej w pkt 3.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2.2. Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 SIWZ (oświadczenia z art. 25a Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.3. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodne z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.4. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzo-rem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach