Urząd Gminy Sztutowo ogłasza przetarg
- Adres: 82-110 Sztutowo, ul. Gdańska 55
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2478151, 2478152 , fax. 055 2478396
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sztutowo
ul. Gdańska 55 55
82-110 Sztutowo, woj. pomorskie
tel. 055 2478151, 2478152, fax. 055 2478396
REGON: 00054509900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztutowo.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci z terenu Gminy Sztutowo do Zespołu Szkół w Sztutowie oraz Przedszkola w Sztutowie w roku szkolnym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Sztutowie oraz Przedszkola w Sztutowie w roku szkolnym 2009/2010 z niżej wymienionych miejscowości w Gminie Sztutowo: Sztutowo ul. Przemysłowa, Kąty Rybackie, Kąty Rybackie - Skowronki, Kobyla Kępa, Łaszka, Groszkowo, Płonina, Grochowo Pierwsze, Grochowo Drugie, Grochowo Trzecie. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1; b) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru -Załącznik Nr 2; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; e) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3) Oferta wspólna a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy, w takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. b) Oferta wspólna dwóch lub więcej Wykonawców musi spełniać następujące wymagania: __dokumenty i oświadczenia, takie jak: - formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ) podpisują wszyscy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum) lub pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum; __dokumenty i oświadczenia, takie jak: - oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ), - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego, - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego składa każdy z Wykonawców w imieniu własnym. __przy składaniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztutowo.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz i odwóz dzieci do i ze szkół na terenie Gminy Tczew
Dodano: 2016-04-08 - Dowóz i odwóz dzieci do i ze szkół na terenie Gminy Tczew.
Dodano: 2015-04-30 - Dowóz i odwóz dzieci do i ze szkół na terenie Gminy Tczew
Dodano: 2014-06-23 - Dowóz dzieci z terenu Gminy Sztutowo do Zespołu Szkół w Sztutowie oraz Przedszkola w Sztutowie w roku szkolnym 2013/2014
Dodano: 2013-06-24 - Dowóz i odwóz dzieci do i ze szkół na terenie Gminy Tczew
Dodano: 2013-02-11 - Dowóz dzieci do placówek szkolnych na terenie gminy Dziemiany w roku szkolnym 2011/2012
Dodano: 2011-08-17 - Dowóz dzieci z terenu Gminy Sztutowo do Zespołu Szkół w Sztutowie oraz Przedszkola w Sztutowie w roku szkolnym 2011/2012
Dodano: 2011-07-13 - Świadczenie usług przewozowych w zakresie odwożenia uczniów z terenu Gminy Dębnica Kaszubska z Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dębnicy Kaszubskiej w roku szkolnym 2010/2011/2012 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Nauka to nie tylko ważna sprawa, ale też dobra zabawa.
Dodano: 2010-09-30 - Świadczenie usług przewozowych w zakresie odwożenia uczniów z terenu Gminy Dębnica Kaszubska z Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dębnicy Kaszubskiej w roku szkolnym 2010/2011/2012 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Nauka to nie tylko ważna sprawa, ale też dobra zabawa.
Dodano: 2010-09-17 - Dowóz dzieci do placówek szkolnych na terenie gminy Dziemiany w roku szkolnym 2010/2011
Dodano: 2010-08-16