Przetargi.pl
Dowóz dzieci z terenu gminy Psary do placówek oświatowych z podziałem na dwa zadania

Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
    ul. Malinowicka 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
    REGON: 53724300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.psary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci z terenu gminy Psary do placówek oświatowych z podziałem na dwa zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z terenu gminy Psary do placówek oświatowych z podziałem na dwa zadania: Zadanie I - Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Psary do placówek oświatowych, w których realizują obowiązek szkolny lub obowiązek nauki w roku szkolnym 2018/2019 i 2019/2020. 1) Przedmiotem zamówienia zadania I jest świadczenie usługi przewozowej na terenie gminy Psary i poza nią transportem własnym (minibus), polegającej na dowozie i odwozie dzieci niepełnosprawnych do: a) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Będzinie, ul.11 Listopada 7, b) Zespołu Szkół Specjalnych Nr 5 w Dąbrowie Górniczej, ul. Swobodna 59, c) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17 d) Zespołu Szkół Specjalnych w Czeladzi, ul. Szpitalna 85 oraz zapewnienie opieki nad przewożonymi dziećmi przez specjalnie w tym celu zatrudnione osoby. 2) Długość średniej dziennej trasy, obsługiwanej przez trzy minibusy, wynosi ok. 200 km. 3) Przewóz odbywał się będzie w godzinach porannych między 6.45 a 8.30 oraz w godzinach popołudniowych między 13.00 a 15.30 wg trasy ustalonej przez Zamawiającego. 4) Wykonawca musi dysponować co najmniej trzema minibusami w dobrym stanie technicznym, wyposażonymi w sprawną klimatyzację, w tym jeden z nich musi być dostosowany do przewożenia wózka inwalidzkiego, co łączy się z koniecznością posiadania sprzętu niezbędnego przy jego załadunku. 5) W przypadku awarii minibusa czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może przekroczyć 60 minut. 6) W przypadku awarii minibusa i nie podstawienia pojazdu zastępczego Wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego przewoźnika. 7) Na wykonawcy usługi spoczywa ponoszenie: a) kosztów utrzymania minibusów, w szczególności kosztów paliwa, b) bieżącej eksploatacji, napraw, c) kosztów zatrudnienia i szkolenia kierowców, d) kosztów zapewnienia opiekunów dzieci w czasie przejazdu. 8) Wykonawca zapewnia opiekę nad dziećmi - 3 osoby posiadające uprawnienia do sprawowania opieki nad uczniami. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości tras wynikające z aktualnych potrzeb w tym zakresie. Zadanie II - Dowóz dzieci zamieszkałych na terenie gminy Psary do placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy Psary w roku szkolnym 2018/2019. 1) Przedmiotem zamówienia zadania II jest świadczenie usługi przewozowej na terenie gminy Psary autobusami Wykonawcy, polegającej na dowozie i odwozie dzieci szkolnych do SP Dąbie, ZSP Nr 1 w Strzyżowicach, ZSP Nr 2 w Sarnowie, SP Gródków, SP w Psarach oraz dzieci przedszkolnych do Przedszkola w Sarnowie, Strzyżowicach i oddziałów przedszkolnych przy szkołach w Dąbiu i Gródkowie – w dniach nauki szkolnej, a także przewozie na zawody i konkursy międzyszkolne. 2) Długość średnich tygodniowych tras dowozu do placówek oświatowych wynosi około 1130 km. 3) Przewóz odbywał się będzie w godzinach porannych - między 6.30 a 8.30 oraz w godzinach popołudniowych między 12.30 a 16.05 wg tras ustalonych przez Zamawiającego. 4) W odniesieniu do przejazdu na zawody i konkursy międzyszkolne, to przejazd taki może się odbywać w godzinach innych niż wskazane w pkt.3). Wykonawca będzie informowany każdorazowo o terminie przejazdu i jego trasie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 5) Wykonawca musi dysponować co najmniej trzema autobusami w dobrym stanie technicznym. 6) W przypadku awarii autobusu czas podstawienia autobusu zastępczego nie może przekroczyć 60 minut. 7) W przypadku awarii autobusu i nie podstawienia autobusu zastępczego Wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego przewoźnika. 8) Na wykonawcy usługi spoczywa: a) ponoszenie kosztów: utrzymania autobusów, w szczególności kosztów paliwa, bieżącej eksploatacji, napraw, b) ponoszenie kosztów zatrudnienia i szkolenia kierowców. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa, czystości i estetyki pojazdów służących do przewozu dzieci. 10) Zamawiający zapewnia opiekę nad dziećmi - osoby posiadające uprawnienia do sprawowania opieki nad uczniami. 11) Powyższe wymagania mogą ulegać zmianie w trakcie roku szkolnego. 2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, mające zastosowanie do obydwu zadań: 1) Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa, czystości i estetyki pojazdów służących do przewozu dzieci oraz niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o wszystkich zaistniałych lub nieprzewidzianych przeszkodach w należytym wykonaniu umowy. 2) Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za: a) zapewnienie transportu dzieci zgodnie z obowiązującymi przepisami, szczególnie zapewnienie kierowców z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, b) stan techniczny pojazdów, aktualne przeglądy techniczne, ubezpieczenie oraz punktualność dowozów, c) wyposażenie pojazdów w telefon komórkowy, który będzie służył między innymi do informowania rodziców o zaistniałej nagłej awarii. 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących transportowanych dzieci, pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku ze świadczonymi usługami, w tym także związanych z ruchem pojazdów mechanicznych. 4) Przy każdym transporcie Wykonawca – Przewoźnik zobowiązany jest na prośbę osoby odpowiedzialnej ustanowionej przez Zamawiającego, do przedłożenia aktualnych dokumentów i uprawnień potrzebnych do realizacji zamówienia (oryginały: prawo jazdy, oświadczenie – poświadczenie spełnienia przez kierowcę wymagań dotyczących transportu osób, dowód rejestracyjny, licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób – obszar prowadzenia przewozów: Rzeczpospolita Polska). 5) Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsc siedzących oraz wygody i należytej obsługi, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości kierowcy oraz stanu technicznego pojazdów Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania odpowiednich służb, celem sprawdzenia stanu technicznego pojazdów. W przypadku stwierdzenia, iż pojazd jest niesprawny technicznie lub nie spełnia wymaganego standardu Zamawiający ma prawo żądać podstawienia w najszybszym możliwym czasie autokaru sprawnego o wymaganym standardzie a Wykonawca ma to żądanie spełnić. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z tego obowiązku Zamawiający na koszt wykonawcy podstawi sprawny autokar o wymaganym standardzie od innego podmiotu. 8) Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z poszczególnych tras, ani za czas postoju między trasami. 9) Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do posiadania: a) aktualnej licencji uprawniającej do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r. poz.1414 z późn.zm.), b) polisy ubezpieczeniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków, c) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania ze środków transportu zbiorowego. 4. Kierowcy realizujący wykonanie przedmiotu zamówienia powinni posiadać odpowiednie uprawnienia, wiedzę i umiejętności. 5. Opiekę nad dziećmi sprawować mogą osoby pełnoletnie mające zdolność do czynności prawnych, które dają rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do placówek oświatowych i ich powrotu. W Zadaniu I – opiekunów (3 osoby) zapewnia Wykonawca, w Zadaniu II – Zamawiający. 7. Warunki płatności. 1) Kwota wynagrodzenia za kilometr obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją zamówienia wraz ze wszystkimi kosztami wynikającymi z SIWZ - załączników i ewentualnych informacji dla Wykonawców, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca w wycenie stawki za kilometr poda całkowity koszt usługi (zawierający wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kilometraż, opłaty drogowe, wynagrodzenie kierowców, opiekunów oraz inne koszty niezbędne do wykonania zamówienia). 3) Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z poszczególnych tras, ani za czas postoju między trasami. 4) Szczegółowe zasady płatności zostały opisane we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie wykonywania krajowego transportu drogowego osób (ustawa z dnia 6 września 2011 o transporcie drogowym Dz. U z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 1) - posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz pkt 3) - zdolność techniczna lub zawodowa – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga dokumentu (np. zobowiązania) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, złożonego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 4. Do oferty należy dołączyć: 4.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej. 4.2. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodne z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach