Przetargi.pl
Dowóz dzieci z terenu gminy Olsztyn do placówek oświatowych

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-256 Olsztyn, Pl. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343285076 , fax. +48343285057
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    Pl. Józefa Piłsudskiego 10
    42-256 Olsztyn, woj. śląskie
    tel. +48343285076, fax. +48343285057
    REGON: 00054718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci z terenu gminy Olsztyn do placówek oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. 1.Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz dzieci z terenu gminy Olsztyn do placówek oświatowych” 2.2.Całość zamówienia została podzielona na dwie części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla jednej lub więcej części. 2.3.Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I Część I zamówienia: „Dowóz dzieci do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Olsztyn” 1 Zamówienie obejmuje swym zakresem świadczenie usługi dowozu dzieci do następujących placówek oświatowych znajdujących się na terenie Gminy Olsztyn: Szkoła Podstawowa w Olsztynie, ul. Kühna 18, 42-256 Olsztyn oraz ul. Zielona 66, 42-256 Olsztyn, pojazdami przeznaczonymi do przewozu dzieci w okresie od 1 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. z wyłączeniem dni wolnych od nauki, 2 Pod pojęciem „dowóz” rozumie się dowóz dzieci do szkół i odwóz ze szkół oraz zapewnienie transportu w przypadku wyjazdów na zajęcia pozaszkolne lub terenowe wraz z zapewnieniem opieki dzieciom w trakcie transportu oraz warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci autobusem. 3 Trasa przewozu oraz szacunkowa liczba dzieci z terenu Gminy Olsztyn dojeżdżających do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021, określona została określona w pkt. 13. 4 Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności: a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy z dnia 7 września 1991 o systemie oświaty (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1481 ze zm.), b) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 8) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.), c) przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.), d) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.). 5 Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia: a) pojazdów sprawnych technicznie. Autobusy zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego, b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny pojazdów, c) kierowców z pełnymi kwalifikacjami, d) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów, e) podjeżdżania autobusamiszkolnymi na przystanek w taki sposób, aby ograniczać konieczność przechodzenia dzieci przez jezdnię, f) w przypadku awarii autobusu, zapewnienie zastępczego środka transportu, g) opieki nad dziećmi podczas ich przewozu. 6 Wykonawca zapewnia w trakcie przewozu dzieci nadzór osoby sprawującej opiekę nad nimi, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu (kierowca nie może być opiekunem).Wykonawca nie może przystąpić do wykonania usług będących przedmiotem umowy bez obecności opiekuna. 7 Wykonawca zobowiązuje się oznaczyć autobus/autobusy, służące do realizacji przedmiotu niniejszego przetargu, logiem gminy Olsztyn. Oznaczenie powinno być umieszczone w widocznych miejscach, na zewnętrznej części pojazdu – z przodu, tyłu, na obu bokach. Wzór oznaczenia (wymiar, wizualizacja rozmieszczenia oznakowania) musi uzyskać akceptację Zamawiającego). 8 W przypadku awarii autobusu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę lub opiekuna, Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tych osób lub podstawić autobus zastępczy, zgodnie z wymogami Zamawiającego. 9 Zaleca się wizytację miejsca realizacji zadania tj. tras przejazdu autobusów, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie zadania. 10 W trakcie trwania ferii, świat lub innych dni wyznaczonych przez Zamawiającego jako wolne od zajęć przewozy nie będą odbywały się. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych, dodatkowych trasach, Wykonawca zobowiązuje się do ich realizacji w ramach zawartej umowy. 11 Pojazdy używane do transportu dzieci muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2020 poz. 110 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. 12 Wspólny słownik zamówień (kody CPV): 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego. 13 Trasa przewozu oraz prognozowana liczba dzieci z terenu Gminy Olsztyn dojeżdżających do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021 I KURS BISKUPICE (34 dzieci) » BISKUPICE NOWE (skrzyżowanie ul. Jodłowej z ul. Bukową) – 7:10 przez Biskupice (skrzyżowanie z ul. Szkolną), ul. Olsztyńska, do » SZKOŁA PODSTAWOWA W OLSZTYNIE (ul. Zielona) - 7:20 » SZKOŁA PODSTAWOWA W OLSZTYNIE (ul. Kuhna) - 7:25 II KURS PRZYMIŁOWICE (44 dzieci) » PRZYMIŁOWICE (ul. Piastowska) – 7:30 przez Przymiłowice Kotysów (przy kapliczce), ul. Zamkową, do » SZKOŁA PODSTAWOWA W OLSZTYNIE – 7:50 ODWOZY DZIECI PONIEDZIAŁEK 13:30 PRZYMIŁOWICE, PRZYMIŁOWICE KOTYSÓW 14:20 BISKUPICE 15:15 PRZYMIŁOWICE, BISKUPICE (kurs nieregularny) WTOREK 13:30 PRZYMIŁOWICE, PRZYMIŁOWICE KOTYSÓW 14:20 BISKUPICE 15:15 PRZYMIŁOWICE, BISKUPICE (kurs nieregularny) ŚRODA 13:30 PRZYMIŁOWICE, PRZYMIŁOWICE KOTYSÓW 14:20 BISKUPICE 15:15 PRZYMIŁOWICE, BISKUPICE (kurs nieregularny) CZWARTEK 13:30 PRZYMIŁOWICE, PRZYMIŁOWICE KOTYSÓW 14:20 BISKUPICE 15:15 PRZYMIŁOWICE, BISKUPICE (kurs nieregularny) PIĄTEK 13:30 PRZYMIŁOWICE, PRZYMIŁOWICE KOTYSÓW 14:20 BISKUPICE 15:15 PRZYMIŁOWICE, BISKUPICE (kurs nieregularny) 14 Szczegółowe dane dotyczące dokładnej liczby dzieci oraz godzin dowozów i odwozów zostaną przekazane przed rozpoczęciem roku szkolnego, przez Dyrektorów placówek, wybranemu w przetargu Wykonawcy. 15 Szacowana, miesięczna liczba kilometrów do przejechania przez Wykonawcę wynosi 2560 km, wyliczona na podstawie średniej, miesięcznej liczby kilometrów z roku szkolnego 2018/2019. 16 Ilość dni nauki w roku szkolnym 2020 – 2021 wynosi około 188 dni. 17 Liczba dzieci dojeżdżających z poszczególnych miejscowości w trakcie obowiązującej umowy lub liczba dni nauki może ulec zmianie. 18 Termin wykonania umowy dla części I : od 01.09.2020 r. do 30.06.2021 r. 19 Dowóz odbywa się w miesiącach wrzesień - czerwiec 2020/2021 r. 2.4. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II Część II zamówienia: „Dowóz dzieci niepełnosprawnych, mieszkających na terenie Gminy Olsztyn do placówek oświatowych” 1 Zamówienie obejmuje swym zakresem świadczenie usługi dowozu dzieci niepełnosprawnych, mieszkających na terenie Gminy Olsztyn do placówek oświatowych, pojazdami przeznaczonymi do przewozu dzieci w okresie od 1 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. z wyłączeniem dni wolnych od nauki. Pod pojęciem „dowóz” rozumie się dowóz dzieci do szkół i odwóz ze szkół wraz z zapewnieniem opieki dzieciom w trakcie transportu oraz warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci autobusem. 2 Trasa przewozu oraz szacunkowa liczba dzieci z terenu Gminy Olsztyn dojeżdżających do placówek oświatowych w roku szkolnym: 2020/2021 określona została w pkt. 11. 3 Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności: a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy z dnia 7 września 1991 o systemie oświaty (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1481 ze zm.), b) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 8) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.), c) przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.), d) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.). 4 Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia: a) pojazdów sprawnych technicznie. Stan techniczny pojazdów musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego, b) pojazdu, umożliwiającego przewóz 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, wyposażonego w windę lub najazd szynowy, (przewidywana liczba: 1 wózek) c) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny pojazdów, d) kierowców z pełnymi kwalifikacjami, e) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów, f) w przypadku awarii pojazdu, zapewnienie zastępczego środka transportu, g) opieki nad dziećmi podczas ich przewozu. 5 Wykonawca zapewnia w trakcie przewozu dzieci nadzór osoby sprawującej opiekę nad nimi (kierowca nie może być opiekunem). Wykonawca nie może przystąpić do wykonania usług będących przedmiotem umowy bez obecności opiekuna. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadań, polegających na: - zapewnieniu opieki dzieciom w czasie transportu, - odprowadzeniu dziecka z domu do samochodu i z samochodu do szkoły, ze szkoły do samochodu oraz z samochodu do domu, - udzieleniu czynnej pomocy dzieciom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu z samochodu, - dopilnowaniu, aby każde dziecko było zapięte pasem bezpieczeństwa w czasie transportu, - udzieleniu dziecku pierwszej pomocy. 6 Wykonawca zobowiązuje się oznaczyć pojazd/pojazdy, służące do realizacji przedmiotu niniejszego przetargu, logiem gminy Olsztyn. Oznaczenie powinno być umieszczone w widocznych miejscach, na zewnętrznej części pojazdu – z przodu, tyłu, na obu bokach. Wzór oznaczenia (wymiar, wizualizacja rozmieszczenia oznakowania) musi uzyskać akceptację Zamawiającego. 7 W przypadku awarii pojazdu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę lub opiekuna, Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tych osób lub podstawić pojazd zastępczy, zgodnie z wymogami Zamawiającego. 8 Zaleca się wizytację miejsca realizacji zadania tj. tras przejazdu pojazdu, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie zadania. 9 W trakcie trwania ferii, świat lub innych dni wyznaczonych przez Zamawiającego jako wolne od zajęć przewozy nie będą odbywały się. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych, dodatkowych trasach, Wykonawca zobowiązuje się do ich realizacji w ramach zawartej umowy. 10 Pojazdy używane do transportu dzieci muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2020 poz. 110 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. 11 Wspólny słownik zamówień (kody CPV): 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego. 12 Trasa przewozu oraz prognozowana liczba dzieci z terenu Gminy Olsztyn dojeżdżających do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021 Łączna liczba przewożonych dzieci: 11 1) Bukowno - Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy Nr 3 ul. Legionów 58, 42-200 Częstochowa 2) Kusięta - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 - Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 ul. Legionów 54A, 42-200 Częstochowa 3) Biskupice - Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 im. Janusza Korczaka ul. Legionów 54 42-202 Częstochowa - Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 23 im. J. Korczaka ul. Legionów 58, 4) Olsztyn - Terapeutyczne Przedszkole "Jurajskie dzieci", ul. Rzepakowa 18, 42-280 Częstochowa, 5) Olsztyn - Katolicka Szkoła Podstawowa Specjalna SPSK im. Św. Antoniego z Padwy w Częstochowie, ul. Łukasińskiego 24, 6) Skrajnica - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 5, ul. Słowackiego 35, 42-200 Częstochowa, 7) Turów - Szkoła Podstawowa Specjalna ul. Legionów 58, 8) Bukowno - Terapeutyczna Szkoła Podstawowa "Jurajskie dzieci", ul. Rzepakowa 18, 42-280 Częstochowa, 9) Przymiłowice - Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 im. Janusza Korczaka ul. Legionów 54 42-202 Częstochowa, 10) Olsztyn - Katolicka Szkoła Podstawowa Specjalna Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich im. św. Antoniego z Padwy, ul. Łukasińskiego 24 42-207 Częstochowa, 11) Skrajnica - Szkoła Podstawowa Fundacji Mozaika -Filia nr 1 ul. Sojczyńskiego-Warszyca 7 42-224 Częstochowa. 13 Szczegółowe dane dotyczące dokładnej liczby dzieci oraz godzin dowozów i odwozów zostaną przekazane przez pracowników Referatu Oświaty Urzędu Gminy Olsztyn, przed rozpoczęciem roku szkolnego, wybranemu w przetargu Wykonawcy. 14 Szacowana, dzienna liczba kilometrów do przejechania przez Wykonawcę wynosi 135 km. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian tras przejazdu, a tym samym liczbę kilometrów. 15 Poza wyjątkowymi sytuacjami, dzieci będą dowożone do szkół między godz. 6:30 a godz. 8:00, a następnie – po zajęciach – odwiezione między godz. 15:00 a 16:30. 16 Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej, bieżącej zmiany ww. danych, z przyczyn od niego niezależnych. 17 Szacunkowa ilość dni nauki w roku szkolnym 2020 – 2021 wynosi około 188 dni. 18 Liczba dzieci dojeżdżających z poszczególnych miejscowości w trakcie obowiązującej umowy lub liczba dni nauki może ulec zmianie. 19 Termin wykonania umowy dla części II: od 01.09.2020 r. do 30.06.2021 r. 20 Dowóz odbywa się w miesiącach wrzesień – czerwiec 2020/2021 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części I zamówienia 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100). dla części II zamówienia 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 9.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020. poz. 299). Uwaga: W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 9.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP II Oddział w Częstochowie nr 05 1020 1664 0000 3902 0028 4620. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9.4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego zaksięguje przelew na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9.5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 9.6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 – 4 Pzp. z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. 9.7. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1. SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ 4. Dowód wniesienia wadium niezależnie na każdą część zamówienia, w zależności od części, na którą składana jest oferta wymóg ten winien być spełniony odrębnie dla każdej części zamówienia. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego ( jeżeli dotyczy): Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22 a ust.2 ustawy pzp. 6. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy Wykonawca upoważnił osobę do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8. Wykonawca może zastrzec pisemnie, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1010) i nie mogą być udostępniane innym wykonawcom. Stosowne zastrzeżenie, co do tajemnicy przedsiębiorstwa, wykonawca winien złożyć nie później niż w terminie składania ofert oświadczeniem zawartym w „Formularzu Ofertowym”. Zastrzeżoną część oferty wykonawca powinien oznaczyć w sposób nie budzący wątpliwości, iż stanowi ona zastrzeżoną tajemnicę przedsiębiorstwa np. umieścić ją w odrębnej (wydzielonej) kopercie oznaczonej napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA – NIE UDOSTĘPNIAĆ”. Ponadto wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty uzasadnienie kwestii związanej z informacją stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa. Niezłożenie stosownego uzasadnienia do oferty w części dot. tajemnicy przedsiębiorstwa upoważni zamawiającego do odtajnienia dokumentów i ujawnienia ich na wniosek uczestników postępowania. 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://www.olsztyn.bip.jur.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.) - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). Uwaga! Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach