Przetargi.pl
dowóz dzieci z terenu Gminy Grabów do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Grabów oraz ich powrót do domu po zajęciach, na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, w okresie od 2 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.”

Gmina Grabów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-150 Grabów, ul. 1 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 734 121 , fax. 632 734 373
  • Data zamieszczenia: 2020-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabów
    ul. 1 Maja 21
    99-150 Grabów, woj. łódzkie
    tel. 632 734 121, fax. 632 734 373
    REGON: 31101911900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grabow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dowóz dzieci z terenu Gminy Grabów do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Grabów oraz ich powrót do domu po zajęciach, na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, w okresie od 2 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z terenu Gminy Grabów do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Grabów oraz ich powrót do domu po zajęciach, na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, w okresie od 2 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.” Bilety obejmować będą następujące trasy przywozu i odwozu uczniów: • Trasa nr 1 - dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. prof. Wacława Felczaka w Chorkach: Przewidywana liczba uczniów korzystających z dowozu – 68 Liczba kilometrów trasy – ok. 150 km • Trasa nr 2 - dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Kadzidłowej: Przewidywana liczba uczniów korzystających z dowozu – 58 Liczba kilometrów trasy – ok. 120 km • Trasa nr 3 - dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starej Sobótce: Przewidywana liczba uczniów korzystających z dowozu – 73 Liczba kilometrów trasy – ok. 100 km • Trasa nr 4 - dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Grabowie: Przewidywana liczba uczniów korzystających z dowozu – 81 Liczba kilometrów trasy – ok. 135 km 2. Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 11 oraz zał. 12 trasy dowozu i odwozu i zał. nr 13 Regulamin sprawowania opieki na uczniami w czasie dowozów i odwozów 3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencjami lub uprawnieniami do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - na spełnienie tego warunku wykonawca złoży kopię aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm posiadaniem zezwolenie koncesję lub licencje
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał należycie przynajmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 300.000 zł w skali roku każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. wg. zał. nr 5 6.5 Dokumenty potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 300.000 zł, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem zapłaty składki ubezpieczeniowej. w przypadku, gdy ważność przedłożonego dokumentu skończy się w trakcie trwania umowy, Wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia jego ważności co najmniej do końca okresu, na jaki jest zawarta umowa z Zamawiającym (polisa ubezpieczeniowa) 6.6 Wykaz narzędzi wyposażenie zakładu w tabor samochodowy niezbędny do wykonania niniejszego zamówienia, tj. cztery autokary z minimum 50 miejscami każdy. Wiek pojazdów nie może przekroczyć 10 lat w całym wymaganym terminie wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia wieku pojazdów do oferty należy dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów. wg. zał. nr 6 6.7 Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, którzy spełniającymi warunki określone w art. 39a ust. 1 ustawy o transporcie drogowym wg. zał. nr 7 i 8 Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach