Przetargi.pl
Dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki do szkół podstawowych

Gmina Aleksandrów Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422700300 , fax. 422700313
  • Data zamieszczenia: 2020-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Aleksandrów Łódzki
    Pl. Kościuszki 2
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 422700300, fax. 422700313
    REGON: 47205773800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://aleksandrow-lodzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki do szkół podstawowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki do szkół podstawowych w okresie od 1.09.2020 roku do 24.06.2022 roku Dowóz będzie się odbywał 5 dni w tygodniu ( poniedziałek – piątek ) z przerwami wynikającymi z organizacji roku szkolnego ( ferie, wakacje , przerwy świąteczne, dni wolne ustalone przez szkoły na podstawie rozporządzenia MEN o organizacji roku szkolnego oraz z innych przyczyn niezależnych od gminy, w tym zarządzeń lub wytycznych właściwych organów). Dowożone będą dzieci do następujących szkół: • Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Łódzkim , ul. Waryńskiego 22/26 – 15 uczniów • Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Skłodowskiej Curie w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Al. Wyzwolenia 3 – 78 uczniów • Szkoły Podstawowej im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie - 150 uczniów • Szkoły Podstawowej im. Ks. Stefana Kard. Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Rąbieniu - 60 uczniów • Szkoły Podstawowej z oddziałami integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Rudzie Bugaj – 96 uczniów • Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Franciszkańska – 44 uczniów • Sportowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. J. Jaworskiego w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Bankowa 7/11 – 6 uczniów Łącznie 449 uczniów – liczba uczniów może ulec zmianie. Dodatkowe dowozy na basen: a) Szkoła Podstawowa w Rąbieniu , ul. Słowiańska 5 – Aleksandrów Łódzki , ul. Bankowa 5 - długość trasy w jedną stronę - 4,2 km b) Szkoła Podstawowa w Bełdowie , Bełdów 37 – Aleksandrów Łódzki , ul. Bankowa 5 – długość trasy w jedna stronę - 10 km c) Szkoła Podstawowa w Rudzie Bugaj, Ruda Bugaj 54 – Aleksandrów Łódzki , ul. Bankowa 5 – długość trasy w jedna stronę - 4,3 km 2. Grafik dodatkowych dowozów na basen będzie ustalany po rozpoczęciu roku szkolnego. 3. Zamawiający nie pokrywa kosztów przejazdu autobusów z bazy do pierwszej miejscowości z trasy oraz z ostatniej do bazy. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odpracowania dni nauki szkolnej w soboty. Wykonawca zostanie powiadomiony o występowaniu soboty pracującej nie później niż 5 dni przed daną sobotą. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z dodatkowego przewozu uczniów ( np. do kina, teatru itp. ). 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tras, ich wydłużenia lub skrócenia oraz zmiany godzin przewozów, które zostaną ustalone po opracowaniu planów lekcji. 7. Usługa dowozu dzieci musi być realizowana autobusami spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm. ) w tym spełniającymi warunki dla autobusów szkolnych określone w § 22 tego rozporządzenia. 8. Autobusy muszą być wyposażone w taki sposób, aby każde dziecko oraz opiekun mieli zapewnione miejsce siedzące z pasem bezpieczeństwa na każdym fotelu. 9. Autobusy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać warunki określone przepisami: a) art.57 ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ), b) § 46 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn.zm). 10. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę kierowców prowadzących autobusy dowożące i odwożące dzieci. 11. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1 Ponadto Wykonawca zobowiązuje się , iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim: numer 37 8780 0007 0000 0231 1000 0009 z adnotacją „Dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki do szkół podstawowych (ZP.271.17.2020)”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 3) gwarancjach bankowych – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formach o których mowa w ust.3 pkt 2-5 należy załączyć w formie oryginału do oferty. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać, że odnosi się ona /ono zarówno do zleceniodawcy gwarancji / poręczenia, jak również do wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wymaga się, aby wszyscy członkowie wchodzący w skład podmiotu wspólnego byli wymienieni). 7. Wadium może wnieść dowolny członek konsorcjum, pod warunkiem że jest to zgodne z zapisami umowy konsorcjum regulującej sposób i formę wniesienia wadium. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 15. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: -Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą że posiadają licencję na wykonywanie transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tj. Dz. U. z 2019 r. poz 2140 )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach