Przetargi.pl
„DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY POLANÓW DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW SZKOLNO – WYCHOWAWCZYCH WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W 2017 r.”

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty w Polanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76010 Polanów, Gradowe Wzgórze
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 161 761 , fax. 943 161 761
  • Data zamieszczenia: 2016-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty w Polanowie
    Gradowe Wzgórze 7
    76010 Polanów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 161 761, fax. 943 161 761
    REGON: 33039114300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY POLANÓW DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW SZKOLNO – WYCHOWAWCZYCH WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W 2017 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką zamieszkałych na terenie Gminy Polanów do Szkół i Ośrodków Szkolno – Wychowawczych w 2017 r. tj. do: 1) Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Koszalinie ul. Wyspiańskiego 4, 2) Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Koszalinie ul. Rzeczna 5, 3) Zespołu Szkół nr 12 w Koszalinie ul. Połczyńska 71 A, 4) Przedszkola „Mały Książę” w Koszalinie ul. Dywizji Drezdeńskiej 13, 5) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Sławnie ul. Kopernika 9 2. Usługa realizowana będzie we wszystkie dni funkcjonowania placówek od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji letnich oraz dni ustawowo wolnych i dni wolnych od zajęć - przewidzianych w kalendarzu szkoły. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy na 3 tygodnie przed planowanym odpracowaniem zajęć. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przewidywana liczba dzieci objętych dowozem w roku 2017 – 13 osób, 2) Wykaz miejsc odbioru oraz dowóz do placówki dzieci: 4. Wykaz został sporządzony zgodnie z danymi dostępnymi w ZEAO w Polanowie i aktualnymi na dzień sporządzenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Liczba osób objętych dowozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy wykaz uczniów. 5. Zakres usługi będzie obejmował : 1) Odbiór dzieci z domu pod wskazanymi adresami od godziny 6:30 - godziny odbioru ustala przewoźnik z rodzicami. 2) Dowóz dzieci do placówek oświatowych: • Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Koszalinie ul. Wyspiańskiego 4, do godz. 8:00 • Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Koszalinie ul. Wyspiańskiego 4, do godz. 8:00 • Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Koszalinie ul. Rzeczna 5, do godz. 8:00 • Zespołu Szkół nr 12 w Koszalinie ul. Połczyńska 71A, do godz. 8:00 • Przedszkola „Mały Książę” w Koszalinie ul. Dywizji Drezdeńskiej 13, do godz. 9:00 • Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Sławnie ul. Kopernika 9, do godz. 9:00 3) Odbiór dzieci z placówek oświatowych: • Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Koszalinie ul. Rzeczna 5, od godz. 14:00 do godz. 15:00, • Zespołu Szkół nr 12 w Koszalinie ul. Połczyńska 71A od godz. 14:00 do godz. 15:00, • Przedszkola „Mały Książę” w Koszalinie ul. Dywizji Drezdeńskiej 13, do godz. 14:00, • Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Sławnie ul. Kopernika 9, od godz. 13:00 do godz.15:00 Godziny dowozu i odbioru ustala Przewoźnik z placówkami oświatowymi (na podstawie planu zajęć uczniów) 4) Dowóz do domu pod wskazanymi adresami. 6. Ponadto wykonawca: 1) Posiada ważne polisy ubezpieczeniowe oraz aktualne badania techniczne autobusów. 2) Autobusy muszą być dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli spełnienia wymienionych wymogów w czasie obowiązywania umowy. 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków przewozu uczniów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów. 4) Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia. Osoba pełniąca funkcję opiekuna w trakcie wykonywania obowiązków powinna być wyposażona i używać kamizelki odblaskowej. 5) Opiekun ma obowiązek odprowadzenia dziecka z domu do samochodu, z samochodu do szkoły, ze szkoły do samochodu oraz z samochodu do domu. 6) Udzieli czynnej pomocy dzieciom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu. Dopilnuje aby każde dziecko było zapięte pasem bezpieczeństwa w czasie transportu. 7) Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/prawni opiekunowie. 8) W przypadku awarii autobusu/autobusów Wykonawca zapewnia niezwłocznie transport zastępczy spełniający wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania transportu zastępczego Wykonawca pokrywa koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy, który może być wybrany przez Zamawiającego. 9) W celu właściwego rozpoznania skali trudności zadania niezbędna jest wizja terenowa Wykonawcy przed złożeniem oferty. 10) Na podstawie art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, na podstawie umowy o pracę, tj. kierowców, opiekunów. 11) W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu kopie umów o pracę oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców kopie umów o pracę oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy przedłożyć wraz kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy, 12) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownikami wykonującymi wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi będą osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. 13) O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w ust.18 Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł powierzyć bezpośrednią realizację usługi osobom wymienionym w ust.18 dopiero po dokonaniu zmiany u Zamawiającego. 14) Zmiany, o których mowa w ust. 20 wymagają przedłożenia Zamawiającemu, nowych umów o pracę lub pracę tymczasową oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 15) Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełnienia wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym ust.17 i 18. Kontrola dopuszcza zarówno wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia jak również przedłożenia dokumentów w postaci zawartych umów o pracę w oryginale do wglądu oraz dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika do ZUS. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 16) Przyjmuje się, że całość zamówienia realizowana będzie przez około 190 dni, 17) Zamawiający przyjmuje liczbę kilometrów na dowóz i odwiezienie uczniów – 205 km dziennie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysięcy złotych). 2.Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Oddział Polanów Nr 23 9317 1038 3900 0459 2000 0008 z dopiskiem –„Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Polanów do Szkół i Ośrodków Szkolno-Wychowawczych w 2017 r.” 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Oświaty ul. Gradowe Wzgórze 7, 76 – 010 Polanów – w sekretariacie, pokój 142 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 8.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach