Przetargi.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Świeradów - Zdrój do szkoły specjalnej w roku szkolnym 2016/2017

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7816471 , fax. 075 7816585
  • Data zamieszczenia: 2016-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
    ul. 11-go Listopada 35 35
    59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7816471, fax. 075 7816585
    REGON: 23082139700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Świeradów - Zdrój do szkoły specjalnej w roku szkolnym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz w dni nauki szkolnej max. 8 dzieci niepełnosprawnych z upośledzeniem umysłowym w stopniu znacznym z terenu Gminy Miejskiej Świeradów - Zdrój do szkoły specjalnej w Lubaniu SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY W LUBANIU ul. Kopernika 1, wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu. Dowóz odbywał się będzie na trasie z miejsca zamieszkania uczniów do szkoły i przywóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania. Szacunkowa ilość kilometrów dziennie ok.80 km w obie strony . Ustala się, iż w roku szkolnym 2016/2017 liczba dni zajęć szkolnych wynosi 191 dni. Na każdy dzień tygodnia zostanie określona trasa,która w trakcie realizacji usługi może być modyfikowana w zależności od potrzeb Zamawiającego . Czas przebywania uczniów w samochodzie podczas dowozu do szkoły bądź ze szkoły do domu nie może przekraczać 1 godziny. Dziecko nie może zostać przywiezione do szkoły wcześniej niż na 45 minut przed rozpoczęciem zajęć. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi następujące kwalifikacje i uprawnienia: a) kierowcą z prawem jazdy uprawniającym do kierowania busem i zaświadczeniem uprawniającym do przewozu osób, b) opiekunem z kursem udzielania pierwszej pomocy oraz posiadającym uprawnienia do pełnienia funkcji opiekuna w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych. Opiekun musi sprawować pieczę nad dziećmi zarówno w czasie jazdy, jak i przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdów. ZASTRZEŻENIE: kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun Wykonawca musi musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował samochodem wyposażonym w pasy bezpieczeństwa, który zostanie użyty do wykonania zamówienia Pojazd służący do przewozów musi posiadać aktualne badania techniczne. W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrektora szkoły jako wolne od zajęć przewozy nie będą się odbywały. W roku szkolnym 2016/2017, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, przewiduje się maksymalnie 191 dni nauki szkolnej. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach oferent zobowiązuje się do ich realizacji w ramach zawartej umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach