Przetargi.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasto Reda do placówek oświatowych w okresie od września do 31 grudnia 2019 r.

Gmina Miasto Reda ogłasza przetarg

  • Adres: 84-240 Reda, Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6788023, , fax. 58 6783124
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Reda
    Gdańska 33
    84-240 Reda, woj. pomorskie
    tel. 58 6788023, , fax. 58 6783124
    REGON: 19167516100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.reda.pl/zamowienia/tryby

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasto Reda do placówek oświatowych w okresie od września do 31 grudnia 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie zapewnienia niepełnosprawnym dzieciom zamieszkałym na terenie Gminy Miasto Reda bezpłatnego transportu i bezpieczeństwa wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu tam i z powrotem z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania. Przedmiot zamówienia obejmuje; systematyczne, regularne, punktualne, bezpieczne i bezawaryjne dowożenie wskazanych przez zamawiającego, dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Reda we wszystkie dni funkcjonowania placówek oświatowych, umożliwiając realizację wychowania przedszkolnego i obowiązku szkolnego w okresie nauki szkolnej od września do grudnia 2019 r. Zamawiający w momencie wszczęcia zamówienia, zakwalifikował do przewozu 42 dzieci niepełnosprawnych. Dziecko powinno być dowiezione do placówki oświatowej w takim czasie aby mogło rozpocząć zajęcia zgodnie z planem lekcji zatwierdzonym przez dyrektora szkoły. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki przewożonym dzieciom niepełnosprawnym. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna przy tego rodzaju przejazdach. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość środków transportu niezbędną do prawidłowej organizacji dowozu osobom uprawnionym do dowożenia dzieci niepełnosprawnych. Wykonawca musi dysponować pojazdami dopuszczonymi do ruchu drogowego do przewozu osób wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia bądź oparcia z zagłówkiem. W tym co najmniej jeden pojazd specjalistyczny dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Pojazd specjalistyczny dodatkowo musi być wyposażony w rampę lub windę umożliwiającą załadunek i rozładunek wózka inwalidzkiego z pasażerem, zapewniając tym samym bezpieczeństwo w czasie podróży. Zamawiający wymaga aby pojazdy biorące udział w postępowaniu posiadały: a) dowody rejestracyjne z aktualnymi badaniami technicznymi dopuszczającymi do ruchu b) aktualne co do zakresu terytorialnego licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób c) aktualne obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC obejmującą następstwa nieszczęśliwych wypadków NNW Zamawiający wymaga aby dokumenty określone powyżej w pkt. b) Wykonawca dostarczył przed podpisaniem umowy. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji czynności polegających na przewozie niepełnosprawnych uczniów powinny wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny by nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej. Zamawiający wskazuje szczegółowy przebieg tras przewozu z uwzględnieniem ilości km dla danej trasy w załącznikach od 1A – 1D do SIWZ. Przebieg tras w zależności od występujących potrzeb może ulec korektom w ciągu roku szkolnego. Szczegółowe godziny kursów Wykonawca powinien ustalić z rodzicami dzieci niepełnosprawnych i dyrektorami placówek oświatowych na podstawie planu zajęć. Wykonawca w terminie dwóch tygodni od dnia podpisania umowy, przekaże do Urzędu Miasta w Redzie (kierownikowi Ref. Oświaty i Spraw Społecznych, Piotrowi Grzymkowskiemu) szczegółowy rozkład dowozów dzieci wraz ze wszystkimi uzgodnieniami. Wykonawca posiada możliwość łączenia i zmiany proponowanych tras w celu zoptymalizowania kosztów i czasu przewozu uczniów, pod warunkiem uzgodnienia zmiany z zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci oraz liczby dzieci w zależności od potrzeb zamawiającego, natomiast zapłata z tego tytułu nastąpi tylko za faktycznie przejechane z dziećmi kilometry. W przypadku zmiany przez dziecko placówki oświatowej w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca zobowiązuje się do dowozu tego dziecka do nowej placówki oświatowej z uwzględnieniem zmiany posiadanej trasy. Fakt dowozu w danym miesiącu musi być potwierdzony przez rodziców dzieci dowożonych oraz zaakceptowany przez pracownika placówki oświatowej. Oferowane usługi przez Wykonawcę muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego oraz zostać wykonane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług stanowiących przedmiot zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Dotyczy to niżej wymienionych czynności: 1) kierowca 2) opiekun Osoby te powinny być zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z minimalnym wynagrodzeniem za pracę ustalonym na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (jeżeli była zmiana osób zatrudnionych podać w jakim czasie). Zamawiający wymaga, aby ww. zakres wykonywany był pod kierownictwem pracodawcy w wyznaczonym miejscu i w czasie określonym przez wykonawcę w sposób zapewniający terminową realizację zamówienia. Zatrudnienie osób na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP realizujących niniejsze zamówienie, powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania usług związanych z przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie określonym przez zamawiającego udokumentować fakt zatrudniania osób realizujących przedmiot zamówienia, na podstawie umowy o pracę. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 500 zł za każdą osobę wykonującą wskazane powyżej czynności i nieposiadającą umowy o pracę określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.2 Szczegółowy opis stanowiący przebieg tras codziennego dowożenia dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych stanowią załączniki : Część 1 – Załącznik 1A Część 2 – Załącznik 1B Część 3 – Załącznik 1C Część 4 – Załącznik 1D
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (https://bip.reda.pl/zamowienia/tryby), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznika nr 4 do SIWZ Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach