Przetargi.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Maków Podhalański do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020

Gminny Zarząd Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 749 755 , fax. 338 749 753
  • Data zamieszczenia: 2019-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Placówek Oświatowych
    ul. Szpitalna 3
    34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie
    tel. 338 749 755, fax. 338 749 753
    REGON: 12057871400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ummakowpodhalanski,m,317067,2019.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Maków Podhalański do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych w terenu Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2019/2020 do szkół i placówek oświatowych. Ilość uczniów: 8. Wg. stanu na dzień ogłaszania niniejszego postępowania wymagany jest środek transportu dostosowany do przewożenia osób na wózkach inwalidzkich, gdyż dwoje dzieci porusza się na wózkach. Planowo dowóz i odwóz odbywać się będą w dni nauki od poniedziałku do piątku. Dopuszcza się jednak zmiany. Ramowy harmonogram dowozu: • 6 dzieci na trasie A – do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Juszczynie, 34-231 Juszczyn 542B, godzina rozpoczęcia zajęć 7.30, zakończenie 14.30, czas trwania dowozu: 11 miesięcy (wrzesień 2019-lipiec 2020). • 2 dzieci na trasie B – do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański ul. Orkana 24, godzina rozpoczęcia zajęć 7.50, zakończenie ok. godz. 13.55, czas trwania dowozu: 10 miesięcy (wrzesień 2019-czerwiec 2020). Szczegóły – pomocniczo na mapkach stanowiących opis przedmiotu zamówienia. W ramach usług transportowych Wykonawca ma zapewnić opiekę uczniom. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do i ze szkół, zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu uczniów, nadzór w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do szkół i ze szkół, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przejazdu. W przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu. Zmiany wynikające z organizacji roku szkolnego i ilości dzieci będą wprowadzane aneksem do umowy. Pozostałe szczegóły w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada odpowiednie zezwolenie lub licencję potwierdzające możliwość przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 8.6 ppkt. 2a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.8. ppkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, czyli dokumenty o których mowa w punktach 8.6 ppkt. 2a, i 8.7 będą musieli złożyć odpowiednio: wykonawca, (w przypadku składania oferty wspólnej - każdy ze wspólników konsorcjum) oraz podmioty, na których zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 8.8. Forma oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8 dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące Podwykonawców należy złożyć w formie oryginału. 2) Dokumenty, o których mowa w rozdziale 8, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 3) Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie „za zgodność z oryginałem” następuje w formie pisemnej. 4) W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 9. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów 9.1. Składanie ofert odbywa się wyłącznie w formie pisemnej, tj. za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017r., poz. 1481 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 9.2. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski oraz zawiadomienia przekazywane będą drogą elektroniczną. W przypadku gdyby wykonawca nie posiadał poczty elektronicznej musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji porozumiewanie będzie następowało za pomocą faksu. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje pocztą elektroniczną lub wyjątkowo faksem, zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą poczty elektronicznej lub faksu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach