Przetargi.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Gródek do placówek szkolno-wychowawczych

Gmina Gródek ogłasza przetarg

  • Adres: 16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7180664 , fax. 85 8110010
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gródek
    ul. A. i G. Chodkiewiczów 2 2
    16-040 Gródek, woj. podlaskie
    tel. 85 7180664, fax. 85 8110010
    REGON: 05065930300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Gródek do placówek szkolno-wychowawczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na dowozie dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Gródek do placówek szkolno-wychowawczych zlokalizowanych w Białymstoku wraz z opieką w roku szkolnym 2016/2017 (od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r.). WYKAZ MIEJSCOWOŚCI I UCZNIÓW OBJĘTYCH DOWOŻENIEM: - ok. 115 km dziennie (poniedziałek - piątek) - dowóz 4 dzieci do placówek szkolno-wychowawczych i odwóz 4 dzieci po zakończeniu zajęć szkolnych do miejsca zamieszkania (we wszystkie dni nauki szkolnej w danej placówce). Wykaz placówek: ul. Antoniuk Fabryczny 40, Białystok, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Waldemara Kikolskiego, ul. Bukowskiego 4, Białystok, Niepubliczne Przedszkole Specjalne Jasny cel, ul. Słonimska 38, Białystok, Zespół Szkół Nr 13 - Szkoła Podstawowa Nr 46. Ogólne warunki zamówienia i wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z rodzicami dzieci niepełnosprawnych i dyrektorami poszczególnych placówek szkolno-wychowawczych na podstawie planu zajęć. 2) Dzieci powinny być dowiezione do placówek szkolno-wychowawczych w takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć. 3) Dzieci nie mogą być dowiezione do szkół przed otwarciem świetlic szkolnych oraz nie wcześniej niż 1 godzinę przed rozpoczęciem zajęć. 4) Dzieci ze szkół powinny być odebrane przed zamknięciem świetlic w szkołach, nie później jednak niż 2 godziny po zakończeniu zajęć. 5) Zamawiający ponosi koszt wyłącznie za dowóz dzieci z określonych miejscowości zawartych w SIWZ i umowie. Koszt dojazdu do przystanków początkowych oraz koszt powrotu do bazy z przystanków końcowych powinien być ujęty w cenie zamówienia i nie podlega odrębnemu rozliczeniu. 6) Usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych w danej placówce. 7) Liczba dzieci jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. 8) Przed rozpoczęciem świadczenia usługi Wykonawca uzyska zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych, w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.). 9) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia we własnym zakresie opiekuna oraz opieki dzieciom podczas ich przewożenia. Pod pojęciem opieka rozumie się: zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania, przejazdu dzieci pojazdem oraz odprowadzenie dzieci do świetlicy szkolnej przed zajęciami i odbiór ze świetlicy po zakończeniu zajęć. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w pojeździe w czasie przewozu dzieci musi znajdować się kierowca i opiekun. 10) Opiekun powinien posiadać ważne przez cały okres trwania umowy zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchu drogowego dla osób nadzorujących bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię w wyznaczonym miejscu, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.). 11) Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do niezwłocznego podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w ust. 13 oraz w czasie umożliwiającym punktualny przywóz i odwóz dzieci. 12) W okresie jesienno - zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do pojazdów nie może zalegać lód i nie może być ślisko. 13) Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wymagań określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz świadczenia usługi przewozowej pojazdami spełniającymi wymagania zgodnie z przepisami w/w ustawy i warunkami określonym w SIWZ. 14) W czasie obowiązywania niniejszej umowy Zamawiający ma możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). Zmiany nie będą wpływały na wynagrodzenie Wykonawcy za realizację niniejszej umowy. 15) Przewidywane ilości usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego usług w toku realizacji umowy. 16) Wykonawca jest obowiązany do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. 17) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane pisemnie będą przez przedstawiciela Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy. 18) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 19) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest on do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach