Przetargi.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dziadowa Kłoda do placówek oświatowych na rok szkolny 2018/2019 z podziałem na 2 zadania

Gmina Dziadowa Kłoda ogłasza przetarg

  • Adres: 56504 Dziadowa Kłoda, ul. Oleśnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 627 869 280 , fax. 627 851 808
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziadowa Kłoda
    ul. Oleśnicka 1
    56504 Dziadowa Kłoda, woj. dolnośląskie
    tel. 627 869 280, fax. 627 851 808
    REGON: 25085504400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziadowakloda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dziadowa Kłoda do placówek oświatowych na rok szkolny 2018/2019 z podziałem na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dziadowa Kłoda do placówek oświatowych na rok szkolny 2018/2019 z podziałem na 2 zadania: 1. Zadanie nr 1 - dotyczy dowozu 1 dziecka niepełnosprawnego z miejscowości Dziadowa Kłoda do Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie w roku szkolnym 2018/2019 (tj. od 03.09.2018r. do 21.06.2019r.) - ok.36 km 2. Zadanie nr 2- dotyczy dowozu 3 dzieci niepełnosprawnych (z dysfunkcją ruchu oraz z dysfunkcją umysłową ) z miejscowości Dziadowa Kłoda oraz Radzowice do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Miliczu w roku szkolnym 2018/2019 (tj. od 03.09.2018r. do 21.06.2019r.)- ok.125 km Przewozy będą dokonywane w okresie trwania roku szkolnego 2018/2019 (tj. od 03.09.2018 do 21.06.2019 r.) w dniach zajęć szkolnych według rozkładu uzgodnionego z Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1. 1) Przewozy będą dokonywane w okresie trwania roku szkolnego w dniach zajęć szkolnych z przerwą w czasie ferii zimowych tj. od dnia 28 stycznia do 10 lutego 2019r. , według rozkładu uzgodnionego z Zamawiającym. 2) Usługa obejmuje dowożenie i odwożenie 1 dziecka - ucznia niepełnosprawnego pięć dni w tygodniu, z miejsca zamieszkania tj. Dziadowa Kłoda, ul. Kwiatowa 17 do Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie i powrót. 3) Zajęcia w Zespole Szkół w Namysłowie odbywają się w godzinach 08.00- 15.20. Dziecko powinno być dowiezione do Ośrodka przed rozpoczęciem zajęć i odebrane po skończonych lekcjach. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie podany po podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą i oszacowaniu czasu potrzebnego na przejazd. 4) Wykonawca w ramach realizacji zadania zapewni na ww. trasie opiekę i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsc zamieszkania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 1) Przewozy będą dokonywane w okresie trwania roku szkolnego w dniach zajęć szkolnych z przerwą w czasie ferii zimowych tj. od dnia 28 stycznia do 10 lutego 2019r, według rozkładu uzgodnionego z Zamawiającym. 2) Usługa obejmuje dowożenie i odwożenie 3 uczniów niepełnosprawnych, pięć dni w tygodniu, z miejsca zamieszkania uczniów tj. Dziadowa Kłoda, ulica Parkowa (1 os.) oraz z miejscowości Radzowice (2 os.) do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Miliczu i powrót. 3) Zajęcia w Ośrodku odbywają się w godzinach od 8.00 do 14.00. Dzieci powinny być dowiezione do Ośrodka przed rozpoczęciem zajęć i odebrane po skończonych lekcjach. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie podany po podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą i oszacowaniu czasu potrzebnego na przejazd. 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd z miejscem do przewozu wózka inwalidzkiego; wózek bez możliwości złożenia., dziecko w czasie przewozu może przebywać na siedzeniu 5) Wykonawca w ramach realizacji zadania zapewni na ww. trasie opiekę i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsc zamieszkania. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2 1) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekaralna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, do której obowiązków będzie należało w szczególności: a. opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do szkoły, b. opieka i nadzór podczas przewozu dzieci ze szkoły do miejsc zamieszkania, c. opieka i nadzór w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do szkoły oraz ze szkoły do pojazdu samochodowego, d. zwracanie uwagi na zachowanie się dzieci podczas przewozu, e. w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie o tym fakcie, Zamawiającego i Wykonawcę. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do: a. przestrzegania warunków określonych w wytycznych MENiS oraz Ustawie Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.), Ustawą o transporcie drogowym ( t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1907 ze zm.) oraz Ustawie o czasie pracy kierowców (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1155 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przewozu dzieci niepełnosprawnych, b. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. poniesienia wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą pojazdu, np. wynagrodzenia kierowcy, wynagrodzenia opiekuna, zakupu paliwa, utrzymania w czystości pojazdu, ubezpieczenia OC i NW, przeglądów technicznych, napraw i innych niezbędnych kosztów eksploatacyjnych, d. zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniej opieki nad przewożonymi dziećmi na trasie do i ze szkoły, e. zapewnienia obsługi pojazdu - kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami oraz z aktualnymi badaniami lekarskim. Kierowcy prowadzący pojazdy muszą wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowanie dzieci oraz prowadzić pojazdy w sposób łagodny nie powodujący u dzieci choroby lokomocyjnej. 3) W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zapewni transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 4) Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi nie będą podlegać fakturowaniu. 5) W przypadku posiadania wolnych miejsc w pojeździe Wykonawca zobowiązany jest objąć przewozem ucznia wskazanego przez Zamawiającego lub dodatkowego opiekuna. 6) Kursy nie mogą być odwołane przez Wykonawcę. 7) Wymagana liczba miejsc siedzących w pojeździe uwzględnia 2 miejsca na zapas. W przypadku konieczności zorganizowania dodatkowego dowozu z uwagi na zwiększoną liczbę uczniów niepełnosprawnych lub zmiany planu zajęć przewożonych uczniów zleceniobiorca zobowiązany będzie do uruchomienia dodatkowego przewozu według tych samych stawek za kilometr (stawka dzienna / szacowana liczba kilometrów). 8) Pojazdy dowożące dzieci muszą posiadać opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni. 9) W przypadku okresowej mniejszej liczby pasażerów (nieobecność części dzieci) wykonawca może użyć do przewozu pojazdu o odpowiednio mniejszej liczbie miejsc siedzących ale spełniającego pozostałe wymogi zamawiającego. 10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą obiegać się oferenci , którzy posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydanej przez starostę właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy lub licencji na wykonywanie międzynarodowego krajowego transportu drogowego osób
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 - do SIWZ. 2. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 3.Zestawienie kosztów zadania załącznik Nr 3.1 i/lub 3.2 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach