Przetargi.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do: - Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących Nr 17 w Olsztynie - Zespołu Placówek Specjalnych w Olsztynie

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im.Wojciecha Kętrzyńskiego w Szczytnie ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Wojciecha Kętrzyńskiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0 89 624 28 32 , fax. 0 89 624 28 32
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im.Wojciecha Kętrzyńskiego w Szczytnie
    ul. Wojciecha Kętrzyńskiego 6 6
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0 89 624 28 32, fax. 0 89 624 28 32
    REGON: 00070745500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych do: - Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących Nr 17 w Olsztynie - Zespołu Placówek Specjalnych w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych - Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących Nr 17 w Olsztynie - Zespołu Placówek Specjalnych w Olsztynie, W roku szkolnym 2009/2010 tj. od 08.02.2010roku do końca zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Przewóz dzieci będzie się odbywać we wszystkie dni nauki w szkołach od poniedziałku do piątku a wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji letnich i dni dodatkowo wolnych od nauki w szkole.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiada wymaganą przepisami ustawy z dnia 6 wrześni 2001r o transporcie drogowym licencję na przewóz osób. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie Wykonawca w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania wykonał z należyta starannością co najmniej dwa usługi rodzajem i wartością odpowiadające przedmiotowi zamówienia. c) Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , a w szczególności: dysponuje kierowcą posiadającym wymagane uprawnienia (prawo jazdy odpowiedniej kategorii, świadectwo kwalifikacji), osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie może być karana za przestępstwa określone w rozdziale XXV Kodeksu Karnego. Pojazdy do wykonania zamówienia muszą dodatkowo spełniać następujące wymagania :fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa, niezależne ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiada ubezpieczenie OC pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia oraz NW kierowcy i pasażerów, posiada ubezpieczenie OC w ramach prowadzonej działalności, e) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dołączonych dokumentów wg kryterium spełnia - nie spełnia. f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, g) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych, h) przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji, i) dołączą do oferty wszystkie wymagane dokumenty j) zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Licencja na przewóz osób, ważna w okresie, w jakim będzie realizowane zamówienie. 3. Oświadczenie zgodnie z art.22 ust. 1 Pzp 4. 4. Załącznik Wykaz Usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 5. Kserokopia praw jazdy kierowców przewidzianych do realizacji zamówienia oraz dokumentów potwierdzających uprawnienia do wykonywania przewozu osób. 6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikację opiekuna w zakresie przygotowania do udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej. 7. Kserokopia dowodów rejestracyjnych pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia. 8. Kserokopie polis pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia. 9. Załącznik wykaz osób. 10. Kserokopie polis pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia. 11. Kserokopia polisy OC dotyczącej prowadzonej działalności Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania : a) oświadczenie zgodnie z art. 24 ust.1 b) Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczytno-sp2.bip-wm.pl./cms/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach