Przetargi.pl
Dowóz dzieci i młodzieży do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Słupno

Gmina Słupno ogłasza przetarg

  • Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2619529 , fax. 024 2612977
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupno
    ul. Miszewska 8A 8A
    09-472 Słupno, woj. mazowieckie
    tel. 024 2619529, fax. 024 2612977
    REGON: 00053902900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci i młodzieży do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Słupno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca dowozie dzieci i młodzieży do szkół w Liszynie, Słupnie i Święcieńcu na trasach: Nr 1: 1) Płock /ul. Harcerska/- Rydzyno - Bielino - Liszyno - dowóz 16 uczniów; 2) Liszyno/skrzyżowanie - Borowiaczki Pieńki - Bielino - Liszyno - dowóz 39 uczniów; 3) Liszyno - Wykowo - Słupno - dowóz 45 uczniów 4) Słupno - Wykowo - Liszyno - dowóz 21 uczniów Nr 2: Płock /ul. Harcerska/ - Gulczewo Stare - Mirosław - Mirosław Plebanka - Cekanówek - Cekanowo - Słupno: I kurs dowóz 30 uczniów, II kurs dowóz 41 uczniów Nr 3: 1) Słupno - Miszewko Strzałkowskie - Miszewko Stefany - Sambórz - Mijakowo - Barcikowo - Święcieniec - dowóz 26 uczniów; 2) Święcieniec - Barcikowo - Mijakowo - Sambórz - Miszewko Stefany - Miszewko Strzałkowskie - Słupno - dowóz 41 uczniów Usługa świadczona będzie w dniach, w których prowadzone są zajęcia szkolne 3) Zamawiający szacuje, że łącznie w ciagu całego roku szkolnego długość trasy przejazdu wyniesie maksymalnie 60 000km. Przy obliczeniu ceny oferty Wykonawcy winni uwzględnić cenę za cały 2-letni okres umowy tj 60 000km/rok x 2 lata= 120 000km, wielkość ta służy wyłącznie do porównania ofert pod względem sposobu obliczenia ceny jednostkowej. Faktyczna ilość zrealizowanych usług będzie zależna od potrzeb Zamawiającego, a określenie maksymalnej nieprzekraczalnej ilości nie może - w razie mniejszych potrzeb - być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tzn. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. - Zatrudniają na stanowisku kierowcy min. 6 osób z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów kat. D - Dysponują autokarami o ważnych badaniach technicznych w liczbie nie mniej niż 6 szt. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 10 oraz art.24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy pzp. 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1) i pkt 5) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2), pkt 3), pkt 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie - spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z Rozdziałem IV.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Licencja na krajowy transport drogowy 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Wykaz pracowników - kierowców zatrudnionych w firmie min 6 osób posiadających uprawnieniami do prowadzenia pojazdów kat. D 5) Wykaz posiadanych autokarów o ważnych badaniach technicznych w liczbie nie mniej niż 6 szt. z podaniem roku produkcji 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu świadczonych usług objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu wykonawca dołączy do oferty zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przynajmniej na czas obejmujący świadczenie usługi 2. Do oferty należy załączyć również: 1) wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 2) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to z bezpośrednio z załączonych dokumentów 3) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne świadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który prowadzone będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ust. 1-2 oraz pkt 2 ust.2 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach